Anders ik wel, er was ook geen onweer ervoor of erna, alleen een knal!quote:
Ik dacht echt dat ik dood zou gaanquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:52 schreef ioko het volgende:
[..]
Anders ik wel, er was ook geen onweer ervoor of erna, alleen een knal!
Iedereen is er welkom!quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:58 schreef Nolius het volgende:
[..]
Is er ook een stamkroeg waar alle FOK!kers komen?
http://www.studentencafeneutje.nl/quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:20 schreef Nolius het volgende:
[..]
waar?
En ik snap dat iedereen welkom is in een café
waarom heet dat een studentencafe? daar zijn de prijzen toch helemaal niet naarquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:21 schreef Christine het volgende:
[..]
http://www.studentencafeneutje.nl/.
Hoe weet je dat het een vrouw was?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
Een of andere aftandse greppelprostituee heeft mijn fiets gejat. Nota bene met twee sloten erop vast bij mezelf voor de deur.
Insert hier allerlei onkiese uitlatingen met veel ziektes en krachttermen.
Morgen maar bij Heibike een nieuwe kopen. Zijn daar in de aanbieding, 140 euro voor een omafiets. Ik weiger om een of ander tweedehands brak kutding te kopen. Ik ben veel te afhankelijk van mijn fiets.
Owja, waar zit die dan ergens? Kan me ff niets herinneren....quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:52 schreef The6thgate het volgende:
[..]
waarom heet dat een studentencafe? daar zijn de prijzen toch helemaal niet naar![]()
o ja ik zag trouwens op de amsterdamsestraagweg vlak voor de spoorbrug een fietshandeltje zitten. iemand die daar bekend is met de prijzen? (was gesloten op dat moment)
quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
Morgen maar bij Heibike een nieuwe kopen. Zijn daar in de aanbieding, 140 euro voor een omafiets. Ik weiger om een of ander tweedehands brak kutding te kopen. Ik ben veel te afhankelijk van mijn fiets.
Het één sluit het ander niet uitquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:54 schreef ioko het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het een vrouw was?Meestal is het een buitenlander
of een zwerver
![]()
Aan welke kant van de spoorbrug? Aan de zuilenkant zit er eentje, de Freewheeler, die is wel ok, maar niet voor 2dehands; al een paar keer brakke, uit elkaar vallende ellende gehad.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:52 schreef The6thgate het volgende:
[..]
waarom heet dat een studentencafe? daar zijn de prijzen toch helemaal niet naar![]()
o ja ik zag trouwens op de amsterdamsestraagweg vlak voor de spoorbrug een fietshandeltje zitten. iemand die daar bekend is met de prijzen? (was gesloten op dat moment)
Nee daarnaast, even een krabbel van m'n pa halen voor mn collegegeldquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:52 schreef Christine het volgende:
Zit je op de UB?
aan de kant van CS. ik ga donderdag wel eens kijken op de catharijnesingel danquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:46 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Aan welke kant van de spoorbrug? Aan de zuilenkant zit er eentje, de Freewheeler, die is wel ok, maar niet voor 2dehands; al een paar keer brakke, uit elkaar vallende ellende gehad.
Tip: op de Catharijnesingel zit een stalling die ook fietsen opknapt en verkoopt, en vooral in het hogere segment kun je daar mooie fietsjes kopen (Burko). Laatst voor mijn freundin een knalstevige opoefiets voor 75 euro gekocht!
Hij zit daar naast de daklozenopvang / sociale dienstachtig gebeuren, nog voor dat plantsoentje bij de rechtbank, waar de Parade altijd is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:08 schreef The6thgate het volgende:
[..]
aan de kant van CS. ik ga donderdag wel eens kijken op de catharijnesingel dan
Profiteur.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee daarnaast, even een krabbel van m'n pa halen voor mn collegegeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |