http://www.studentencafeneutje.nl/quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:20 schreef Nolius het volgende:
[..]
waar?
En ik snap dat iedereen welkom is in een café
waarom heet dat een studentencafe? daar zijn de prijzen toch helemaal niet naarquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:21 schreef Christine het volgende:
[..]
http://www.studentencafeneutje.nl/.
Hoe weet je dat het een vrouw was?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
Een of andere aftandse greppelprostituee heeft mijn fiets gejat. Nota bene met twee sloten erop vast bij mezelf voor de deur.
Insert hier allerlei onkiese uitlatingen met veel ziektes en krachttermen.
Morgen maar bij Heibike een nieuwe kopen. Zijn daar in de aanbieding, 140 euro voor een omafiets. Ik weiger om een of ander tweedehands brak kutding te kopen. Ik ben veel te afhankelijk van mijn fiets.
Owja, waar zit die dan ergens? Kan me ff niets herinneren....quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:52 schreef The6thgate het volgende:
[..]
waarom heet dat een studentencafe? daar zijn de prijzen toch helemaal niet naar![]()
o ja ik zag trouwens op de amsterdamsestraagweg vlak voor de spoorbrug een fietshandeltje zitten. iemand die daar bekend is met de prijzen? (was gesloten op dat moment)
quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
Morgen maar bij Heibike een nieuwe kopen. Zijn daar in de aanbieding, 140 euro voor een omafiets. Ik weiger om een of ander tweedehands brak kutding te kopen. Ik ben veel te afhankelijk van mijn fiets.
Het één sluit het ander niet uitquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:54 schreef ioko het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het een vrouw was?Meestal is het een buitenlander
of een zwerver
![]()
Aan welke kant van de spoorbrug? Aan de zuilenkant zit er eentje, de Freewheeler, die is wel ok, maar niet voor 2dehands; al een paar keer brakke, uit elkaar vallende ellende gehad.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:52 schreef The6thgate het volgende:
[..]
waarom heet dat een studentencafe? daar zijn de prijzen toch helemaal niet naar![]()
o ja ik zag trouwens op de amsterdamsestraagweg vlak voor de spoorbrug een fietshandeltje zitten. iemand die daar bekend is met de prijzen? (was gesloten op dat moment)
Nee daarnaast, even een krabbel van m'n pa halen voor mn collegegeldquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:52 schreef Christine het volgende:
Zit je op de UB?
aan de kant van CS. ik ga donderdag wel eens kijken op de catharijnesingel danquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:46 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Aan welke kant van de spoorbrug? Aan de zuilenkant zit er eentje, de Freewheeler, die is wel ok, maar niet voor 2dehands; al een paar keer brakke, uit elkaar vallende ellende gehad.
Tip: op de Catharijnesingel zit een stalling die ook fietsen opknapt en verkoopt, en vooral in het hogere segment kun je daar mooie fietsjes kopen (Burko). Laatst voor mijn freundin een knalstevige opoefiets voor 75 euro gekocht!
Hij zit daar naast de daklozenopvang / sociale dienstachtig gebeuren, nog voor dat plantsoentje bij de rechtbank, waar de Parade altijd is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:08 schreef The6thgate het volgende:
[..]
aan de kant van CS. ik ga donderdag wel eens kijken op de catharijnesingel dan
Profiteur.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee daarnaast, even een krabbel van m'n pa halen voor mn collegegeld
Voor jezelf of Au3?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:11 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zag Au3 nog fietsen bij het Lucas Bolwerk maar ze zag me niet, en ik vond zwaaien zo genant
Puik huisie trouwens
Ik denk wederzijds, en ik liep met twee andere Fokkersquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:12 schreef ioko het volgende:
[..]
Voor jezelf of Au3?
idd erg leuk huisje, doe eens meer foto's
Au3 is niet de enige met een fabuleuze muzieksmaak hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:12 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zag een Morrissey poster en ik ging gelijk van Au3 uit
Dat blijkt maar weerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Au3 is niet de enige met een fabuleuze muzieksmaak hoor.
Kom je ze brengen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:17 schreef ioko het volgende:
Leuk kamer Christine
Ik heb twee biertjes staan, als je zin hebt
Stuur me ff een mailtje, zet liever geen adres neerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Zo ver woon ik niet eens.
Waar kan ik me melden?
Jij ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:28 schreef Christine het volgende:
Mail!
Graag gedaan, volgende biertje is voor jou rekeningquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:38 schreef Christine het volgende:
Bedankt voor het bier! Was gezellig.
En nu slapen.
Het winkelcentrum is best ok, hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:08 schreef Sjoewe het volgende:
Ik vin ddat Overvecht ook wel een nominatie verdient.
Dat is Rijnbaan. Die had ik al genomineerd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dat miniscule winkelcentrumpje bij het Ouderijn ziekenhuis, met die mini-Aldi gooit ook hoge ogen. Vriend en een vriendin van me wonen daarboven, maar ik ga daar dus echt al van krassen als ik er op bezoek ben geweest.
Het winkelcentrum is best ok, hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:10 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik denk dat Kanaleneiland een goeie is inderdaad
Zeker omdat er een Ikea zit.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Het winkelcentrum is best ok, hoor.
Hebben ze die vannacht verplaatst?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:26 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Zeker omdat er een Ikea zit.![]()
Die zit niet in Winkelcentrum Kanaleneiland hoorquote:
quote:
Dat winkelcentrumpje aan de van Heuven Goedhartlaan heet Rijnbaan. De Rijnlaan ligt inderdaad weer een stukkie verderop.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
Q, wat ik bedoel is de Van Heuven Goedhartlaan, niet de Rijnlaan.
Boeie. "Ik kom daar nooit"quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Het winkelcentrum is best ok, hoor.
Ja vroeger, toen je poep nog met een lange oe schreef.quote:Op vrijdag 1 september 2006 07:11 schreef Q. het volgende:
Het is dat ik daar niet in de buurt durf te komen, anders had ik er een foto van gemaakt. Wat een teringzooi is dat zeg. Vroeger was het best een populaire buurt trouwens:
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto's?quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja vroeger, toen je poep nog met een lange oe schreef.
Gisteravond heb ik me voor het eerst in tijden weereens onveilig gevoeld. Heb ik normaal nooit in Utrecht, maar gisteren, toen ik om 5 uur 's nachts klaar was met werken op De Helling, in mijn eentje mijn fiets van het slot te halen op dat bedrijventerreintje daar, was ik toch niet echt vrolijk..
De vorige keer was een tijd terug, toen ik met een kort rokje aan om 2 uur 's nachts verdwaald was in Kanaleneiland..
Ik heb in dit topic al een keer een foto gepost van mijzelf in een kort jurkje.quote:
Die heb ik gemist danquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb in dit topic al een keer een foto gepost van mijzelf in een kort jurkje.
Ik stem voor. Eigenlijk zou ik ook nog eens een "Utrechtse fokkers BBQ" organiseren in mijn tuin. Wanneer wordt het weer mooi weer?quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:43 schreef Nolius het volgende:
Zeg, komt er nog een keer een Utrecht-meet?
Nuquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik stem voor. Eigenlijk zou ik ook nog eens een "Utrechtse fokkers BBQ" organiseren in mijn tuin. Wanneer wordt het weer mooi weer?.
Vanaf nuquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja maar ik heb net chocoladekoekjes gegeten. Ik heb dan nu toch geen zin meer in bbq?!
Smakelijkquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:17 schreef Christine het volgende:
Oke, dan ga ik vanaf nu bbq'en.
Is dit het interim weerforum?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:54 schreef Nolius het volgende:
zaterdag 02 september tot en met woensdag 06 september 2006
De eerste dagen nog tamelijk veel bewolking en van tijd tot tijd wat regen. Vanaf dinsdag droog en perioden met zon. Middagtemperatuur ongeveer 19 graden.
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen
Ik ga al naar het boekenfestijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:55 schreef Christine het volgende:
Oja, morgen is er bazaar op de Amsterdamsestraatweg!.
Kraampjes, suikerspinnen, luchtkussens... het lijkt me übergezellig. Welke fokkers gaan nog meer?
Ja ben er vorig jaar ook geweest, kun je best wel leuke koopjes vinden. Nieuwste Dan Brown voor vijf euro. En voor de rest allemaal van die salonfähige boeken, die het ontzettend goed in je boekenkast doen, maar het normaal gesproken zonde van je geld is om te kopen omdat je het toch niet leest. The Origin of Species bijvoorbeeld, en een boek van Umberto Eco, ook allebei tussen de 5 en 8 euroquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:07 schreef Christine het volgende:
Daar ben ik gisteren al geweest, was enorm leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |