Omdat je een studentenmeisje bentquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:15 schreef Christine het volgende:waarom gebruik ik trouwens het woord "checken"?
.
Bijna hequote:
woeiquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:09 schreef Christine het volgende:
Wakker. Utrecht bestaat nog..
Dadelijk eens de winkels uitchecken en vanavond op kroegentocht.
Gisteren hebben we al De Zaak gechecked. Leuke tent op zich, met doodenge toiletdeuren. En een klef stelletje dat aan elkaar vastgeplakt was, maar wel MM's shirt leuk vonden..
Muziek van Franz Ferdinandmaar ook wel een beetje te druk, vooral in verhouding tot het plein er omheen. En je mag buiten geen bier drinken.
.
Fijn! Ga je mee zuipen dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ben terug in die mooie Domstad. Ben sufgeluld door de oma's en doodmoe.
www.hetutrechtsarchief.nl bevat veel info. Heel veel oude foto's van straten. Voer je straatnaam in en je komt ze tegen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:16 schreef martijn_AR het volgende:
Wie heeft een links naar sites over de history van de stad?
Foto's, kaarten ed. van Utrecht door de jaren/eeuwen heen?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:27 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kutzooi, ik ben dronken en ik heb iets stoms gedaan. En ja, dat is niet ontopic, maar HVJJN is teveel gevraagd momenteel.
Ik zag de site een paar topics terug ook al ja, maar nu ik m eens goed bestudeer staan er erg veel mooie oude prentbriefkaarten in die je een beeld geven van Utrecht door de eeuwen heen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
www.hetutrechtsarchief.nl bevat veel info. Heel veel oude foto's van straten. Voer je straatnaam in en je komt ze tegen.
Huh ? Daar heb ik nou nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:09 schreef Christine het volgende:
Wakker. Utrecht bestaat nog..
Dadelijk eens de winkels uitchecken en vanavond op kroegentocht.
Gisteren hebben we al De Zaak gechecked. Leuke tent op zich, met doodenge toiletdeuren. En een klef stelletje dat aan elkaar vastgeplakt was, maar wel MM's shirt leuk vonden..
Muziek van Franz Ferdinandmaar ook wel een beetje te druk, vooral in verhouding tot het plein er omheen. En je mag buiten geen bier drinken.
.
Buiten de hekjes niet, zegmaar. Op last van de politie (en ze zijn nog wel je beste vriendquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Huh ? Daar heb ik nou nog nooit van gehoord.
De politie wil dit uiteraard in haar persoffensief gebruiken: "Nee het zijn ECHT niet alleen marrokaanse jongens die we fouilleren echt niet..."quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
Terwijl ik daar stond in mijn jurkje met mijn armen wijd en die agente mij betasten, stond een of andere gast als een gek foto's te maken. * KLIKKLIKKLIKKLIK* Ja, of het erg vond als die foto voor persdoeleinden gebruikt werd.
Bij mij naast gingen ze met een groot diamantboor om half 8 boren/zagenquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:55 schreef ioko het volgende:
Lekker wakker worden met die gigantische onweersknal vanmorgen zeg![]()
Ik schrok me het leplazarus.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:55 schreef ioko het volgende:
Lekker wakker worden met die gigantische onweersknal vanmorgen zeg![]()
Anders ik wel, er was ook geen onweer ervoor of erna, alleen een knal!quote:
Ik dacht echt dat ik dood zou gaanquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:52 schreef ioko het volgende:
[..]
Anders ik wel, er was ook geen onweer ervoor of erna, alleen een knal!
Iedereen is er welkom!quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:58 schreef Nolius het volgende:
[..]
Is er ook een stamkroeg waar alle FOK!kers komen?
http://www.studentencafeneutje.nl/quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:20 schreef Nolius het volgende:
[..]
waar?
En ik snap dat iedereen welkom is in een café
waarom heet dat een studentencafe? daar zijn de prijzen toch helemaal niet naarquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:21 schreef Christine het volgende:
[..]
http://www.studentencafeneutje.nl/.
Hoe weet je dat het een vrouw was?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
Een of andere aftandse greppelprostituee heeft mijn fiets gejat. Nota bene met twee sloten erop vast bij mezelf voor de deur.
Insert hier allerlei onkiese uitlatingen met veel ziektes en krachttermen.
Morgen maar bij Heibike een nieuwe kopen. Zijn daar in de aanbieding, 140 euro voor een omafiets. Ik weiger om een of ander tweedehands brak kutding te kopen. Ik ben veel te afhankelijk van mijn fiets.
Owja, waar zit die dan ergens? Kan me ff niets herinneren....quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:52 schreef The6thgate het volgende:
[..]
waarom heet dat een studentencafe? daar zijn de prijzen toch helemaal niet naar![]()
o ja ik zag trouwens op de amsterdamsestraagweg vlak voor de spoorbrug een fietshandeltje zitten. iemand die daar bekend is met de prijzen? (was gesloten op dat moment)
quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
Morgen maar bij Heibike een nieuwe kopen. Zijn daar in de aanbieding, 140 euro voor een omafiets. Ik weiger om een of ander tweedehands brak kutding te kopen. Ik ben veel te afhankelijk van mijn fiets.
Het één sluit het ander niet uitquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:54 schreef ioko het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het een vrouw was?Meestal is het een buitenlander
of een zwerver
![]()
Aan welke kant van de spoorbrug? Aan de zuilenkant zit er eentje, de Freewheeler, die is wel ok, maar niet voor 2dehands; al een paar keer brakke, uit elkaar vallende ellende gehad.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:52 schreef The6thgate het volgende:
[..]
waarom heet dat een studentencafe? daar zijn de prijzen toch helemaal niet naar![]()
o ja ik zag trouwens op de amsterdamsestraagweg vlak voor de spoorbrug een fietshandeltje zitten. iemand die daar bekend is met de prijzen? (was gesloten op dat moment)
Nee daarnaast, even een krabbel van m'n pa halen voor mn collegegeldquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:52 schreef Christine het volgende:
Zit je op de UB?
aan de kant van CS. ik ga donderdag wel eens kijken op de catharijnesingel danquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:46 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Aan welke kant van de spoorbrug? Aan de zuilenkant zit er eentje, de Freewheeler, die is wel ok, maar niet voor 2dehands; al een paar keer brakke, uit elkaar vallende ellende gehad.
Tip: op de Catharijnesingel zit een stalling die ook fietsen opknapt en verkoopt, en vooral in het hogere segment kun je daar mooie fietsjes kopen (Burko). Laatst voor mijn freundin een knalstevige opoefiets voor 75 euro gekocht!
Hij zit daar naast de daklozenopvang / sociale dienstachtig gebeuren, nog voor dat plantsoentje bij de rechtbank, waar de Parade altijd is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:08 schreef The6thgate het volgende:
[..]
aan de kant van CS. ik ga donderdag wel eens kijken op de catharijnesingel dan
Profiteur.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee daarnaast, even een krabbel van m'n pa halen voor mn collegegeld
Voor jezelf of Au3?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:11 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zag Au3 nog fietsen bij het Lucas Bolwerk maar ze zag me niet, en ik vond zwaaien zo genant
Puik huisie trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |