Oke, dan wacht ik wel tot je klaar bent met bellenquote:
Die muziekquizzen zijn altijd wel aardig, ja. Alhoewel wel lastig, tot dusver zijn we niet hoger gekomen dan een zesde plaatsquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:15 schreef Christine het volgende:
[..]
17.00 uur Muziekquiz a gogo in Tivoli. Lijkt me wel wat.
Ik heb evt nog plek voor een chaperone.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die muziekquizzen zijn altijd wel aardig, ja. Alhoewel wel lastig, tot dusver zijn we niet hoger gekomen dan een zesde plaats.
Mmm, ik wil wel een keer meedoen. We hebben vorig seizoen (niet afgelopen) de pubquiz in de Florin gewonnen. Dat gaat niet alleen over muziek, maar toch, we zijn goedquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die muziekquizzen zijn altijd wel aardig, ja. Alhoewel wel lastig, tot dusver zijn we niet hoger gekomen dan een zesde plaats.
Dan hoop ik dat ik tegen jou moet, want Kampong is lekker dichtbijquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:21 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga ook Hockeyen zondag ochtend, uit tegen Kampong. Ik heb totaal in m'n leven 1,5 uur gehockeyd
En ik ben keeper
Dat wordt leuk
Wie dacht je dat ik had meegenomen voor die zesde plaats?quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:21 schreef Svyatagor het volgende:
Volgens mij is AudreyHepburn een Muziekquiz-a-go-go-veteraan.
Ah, ik hoorde al iets toen ik net met de trein daar langs kwam.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:57 schreef speknek het volgende:
Waah. Ik zit in Soesterberg, en we werden net aangevallen! Allemaal straaljagers laag over, loopings en barrelrolls maken. Best indrukwekkend..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |