Nee dat is niet verplicht.. ze moeten op elke hoek 1 iemand hebben maar dit doen ze voor de zekerheidquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat vasthouden niet verplicht dan
Hoe zwaar is die koffer nu echt? dat kun je toch makkelijk met zijn vieren aan
Pas maar op, straks gaan de zusjes het doen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Marlies begint zich aan Hilde te ergeren?!?!?!??!?
Dat zal wel een hele grote blunder zijnquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:07 schreef KlootMajoor het volgende:
* KlootMajoor kijkt omhoog, vouwt de handen in 1 en bidt tot onze lieve heer:
" Genadig Wezen, zorg ervoor dat 1 van de handsvaten gemonteerd op de door uw kleur gekleurde stuk zeil zal afbreken ende scheuren op het moment dat de koffer en al haar gewicht erop valt "
Net als in Begië waar het systeem ook faalde. De haak die los moest springen werkte niet goed en de plunjezak bleef halverwege hangen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:08 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat zal wel een hele grote blunder zijn![]()
De pest is juist dat je niet weet wanneer die koffer valt. En dat wordt nu juist een leuk moment (als het meezit)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:09 schreef CobusNet het volgende:
Hier ga ik de rest van de dag niet mer naar kijken....het is al drie uur het zelfde....
Das een andere versie van het welbekende "wishful thinking"quote:
Ja dat heb ik dus ook.. haha ..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:11 schreef Papabear het volgende:
[..]
De pest is juist dat je niet weet wanneer die koffer valt. En dat wordt nu juist een leuk moment (als het meezit)
Dus daarom blijf ik het maar gewoon volgen.
Juist wel... de hele week moeten ze daar staan.. dan moeten ze toch een andere taktiek nemen (ipv 8 mensen laten tillen)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:11 schreef Debbus het volgende:
Ik mag toch hopen dat het geen weekopdracht is!?!?
Ze geilen gewoon op elkaar.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:11 schreef easy-going het volgende:
Waarom houden ze elkaar zo vast?![]()
Dat is toch verspilling van energie?
ohhhh is dat hetquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:11 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Das een andere versie van het welbekende "wishful thinking"
namelijk: ' wishful saying '
Ik denk toch echt dat dat bij jou zelf ligt. De streams lopen helemaal niet vastquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:11 schreef JufJoop het volgende:
Jammer dat ik niet live mee kan kijken.. nou staan de streams steeds vast, en straks moet ik oppassen
?? vanmogrne?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:13 schreef frankium het volgende:
"nog bedankt voor vanmorgen schat"
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:12 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Juist wel... de hele week moeten ze daar staan.. dan moeten ze toch een andere taktiek nemen (ipv 8 mensen laten tillen)![]()
Leuk he , dacht ik ook alquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:13 schreef bitwizard het volgende:
pfff de hele uitzending draait om Janine leuk zeg![]()
ssssssst....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:15 schreef BigBuzzz het volgende:
Dat die koffer maar op Hilde haar kop valt. Ik kan dat "hou jij het nog, schat???" niet meer aan horen.
Ja idd. Laat dat kreng zelf eens een tijdje dat zeil vasthoudenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:15 schreef BigBuzzz het volgende:
Dat die koffer maar op Hilde haar kop valt. Ik kan dat "hou jij het nog, schat???" niet meer aan horen.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:17 schreef scanman01 het volgende:
Het nieuwe setje in het huis
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB230899.jpg]afbeelding][/URL]
kan die aandoening bij haar niet even op de stembanden slaanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:16 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja idd. Laat dat kreng zelf eens een tijdje dat zeil vasthouden![]()
Laat ze maar zwembadwater drinkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:17 schreef Kinga het volgende:
Je kan mensen toch niet zo lang zonder eten en drinken laten, tijdens zo'n opdracht?
Was het maar waar!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:17 schreef Papabear het volgende:
Egbert: Binnen een half uur valt ie... 100%
Toen keken ze elkaat zo geil aan in bed. Alsof ze gevingerd werd.quote:
zeker als ze ook nog zo de leiding gaat nemen...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
kan die aandoening bij haar niet even op de stembanden slaan
overigens denk ik wel dat het een kwestie van tijd is voor de andere bewoners er doodziek van worden dat ze geen poot uitsteekt
Dan gaat iedereen voor Hildequote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
En meteen na de opdracht iedereen naar de DBK. Om iemand te nomineren.
hahahah 3 x raden wie dat gaat wordenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
En meteen na de opdracht iedereen naar de DBK. Om iemand te nomineren.
jaaaaaaaaaaaaa ik sta op plaats 94quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:21 schreef Bruce117 het volgende:
Nieuwe stats:Wie hebben 't vaakst in het Big Brother 6-forum gepost?
Feli, Scanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:21 schreef Bruce117 het volgende:
quote:
10quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:21 schreef Bruce117 het volgende:
Ik had al lang gezegd.. mam hou ff je bekquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:25 schreef witste het volgende:
Als Milica zijnde moet je je toch drie vier vijf keer doodschamen op dit moment, jee.... Ik zou het niet trekken iig......
huhquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
Commentator: "Hoewel ze er compleet naast zitten, beloond Big Brother ze met een aanvulling op het karige noodrandsoen"
wtf?bij de Talpa uitzending nu
*kuchquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
Commentator: "Hoewel ze er compleet naast zitten, beloond Big Brother ze met een aanvulling op het karige noodrandsoen"
ze heeft fybromialdinges.. soort spierreumaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:26 schreef itsme het volgende:
waarom doet die zeug zelfs niets?
Ze heeft fybroquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:26 schreef itsme het volgende:
waarom doet die zeug zelfs niets?
Ze mosten de tijd raden, zaten er een uurtje of 3 naast.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
D'r mondspieren werken daardoor blijkbaar des te beterquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze heeft fybromialdinges.. soort spierreuma
Voor een nijlpaard zeker.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eigenlijk is Hilde best wel slim.
da's idd best jammerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:29 schreef Papabear het volgende:
[..]
D'r mondspieren werken daardoor blijkbaar des te beter![]()
Ja, je zal je maar vervelen.... Gelijk heeft 'iequote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:32 schreef washandje het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij is dat de hand van Tijn in de broek van Marlies
OK thanksquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze heeft fybromialdinges.. soort spierreuma
En toen had je ook nog het beenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:33 schreef itsme het volgende:
[..]
OK thanks![]()
guttegut hebben we er weer 1 die nergens aan mee kan doen.
Net als verleden jaar.
Computer aanzetten, site opzoeken, streams aanzetten. Denk nog 15 a 30 minuten.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:31 schreef BigBuzzz het volgende:
Uitzending afgelopen . . . . . . laat maar vallen.
CONCENTRATIE - IEDEREEN STIL . . . . . . . . . .
Ik denk dat Tijn met hele andere dingen bezig is ....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:32 schreef Debbus het volgende:
Hiilde: Het gaat om de koffer....
ooooooooooooooooooooooooo
ik hoop morgen uurtje of 10quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:34 schreef Debbus het volgende:
[..]
Computer aanzetten, site opzoeken, streams aanzetten. Denk nog 15 a 30 minuten.
Dan zal ze voorlopig wel niet willen wisselen . . . . . . . "en niet je handen losdoen" zegt moeder overste.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:32 schreef washandje het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij is dat de hand van Tijn in de broek van Marlies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |