hahahah 3 x raden wie dat gaat wordenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
En meteen na de opdracht iedereen naar de DBK. Om iemand te nomineren.
jaaaaaaaaaaaaa ik sta op plaats 94quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:21 schreef Bruce117 het volgende:
Nieuwe stats:Wie hebben 't vaakst in het Big Brother 6-forum gepost?
Feli, Scanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:21 schreef Bruce117 het volgende:
quote:
10quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:21 schreef Bruce117 het volgende:
Ik had al lang gezegd.. mam hou ff je bekquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:25 schreef witste het volgende:
Als Milica zijnde moet je je toch drie vier vijf keer doodschamen op dit moment, jee.... Ik zou het niet trekken iig......
huhquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
Commentator: "Hoewel ze er compleet naast zitten, beloond Big Brother ze met een aanvulling op het karige noodrandsoen"
wtf?bij de Talpa uitzending nu
*kuchquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
Commentator: "Hoewel ze er compleet naast zitten, beloond Big Brother ze met een aanvulling op het karige noodrandsoen"
ze heeft fybromialdinges.. soort spierreumaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:26 schreef itsme het volgende:
waarom doet die zeug zelfs niets?
Ze heeft fybroquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:26 schreef itsme het volgende:
waarom doet die zeug zelfs niets?
Ze mosten de tijd raden, zaten er een uurtje of 3 naast.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
D'r mondspieren werken daardoor blijkbaar des te beterquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze heeft fybromialdinges.. soort spierreuma
Voor een nijlpaard zeker.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eigenlijk is Hilde best wel slim.
da's idd best jammerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:29 schreef Papabear het volgende:
[..]
D'r mondspieren werken daardoor blijkbaar des te beter![]()
Ja, je zal je maar vervelen.... Gelijk heeft 'iequote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:32 schreef washandje het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij is dat de hand van Tijn in de broek van Marlies
OK thanksquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze heeft fybromialdinges.. soort spierreuma
En toen had je ook nog het beenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:33 schreef itsme het volgende:
[..]
OK thanks![]()
guttegut hebben we er weer 1 die nergens aan mee kan doen.
Net als verleden jaar.
Computer aanzetten, site opzoeken, streams aanzetten. Denk nog 15 a 30 minuten.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:31 schreef BigBuzzz het volgende:
Uitzending afgelopen . . . . . . laat maar vallen.
CONCENTRATIE - IEDEREEN STIL . . . . . . . . . .
Ik denk dat Tijn met hele andere dingen bezig is ....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:32 schreef Debbus het volgende:
Hiilde: Het gaat om de koffer....
ooooooooooooooooooooooooo
ik hoop morgen uurtje of 10quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:34 schreef Debbus het volgende:
[..]
Computer aanzetten, site opzoeken, streams aanzetten. Denk nog 15 a 30 minuten.
Dan zal ze voorlopig wel niet willen wisselen . . . . . . . "en niet je handen losdoen" zegt moeder overste.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:32 schreef washandje het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij is dat de hand van Tijn in de broek van Marlies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |