Het kleine zusje van Winston.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:53 schreef APK het volgende:
Tanja was buitencategorie, die moest baren.
Maar deze negerin buigt voor niemand, daar kan zelfs een spin doctor van Bush niets aan doen.![]()
Scherp, je zou een goede producente zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:57 schreef karn het volgende:
Something tells me they'll keep Janine in for a while, at least until the others have shown enough of themselves to be just as unbearably good viewing pleasure.
Indeed, but they're still (painfully obviously) keeping it safe and pretending to understand what the reasons might be for her 'anger', when all they really want to do is have a good, old-fashioned, karma-crushing bitching session.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:02 schreef Jappie het volgende:
It has started already......she already got a bunch of people hating her.
And they are showing a lot more of themselves by hating her then they would ever have done by themselves....they think there save though by hiding within what seems to be "the groups opinion"
Volgens mij zei Semih, na te opperen dat weinig mensen de tartaar nu meteen willenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:36 schreef Sanne het volgende:
Wat deed Semih nou? Het is me echt helemaal ontgaan.
Dankjewel, toch de moeite waard om de video even voor terug te spoelen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:58 schreef avonne het volgende:
[..]
Volgens mij zei Semih, na te opperen dat weinig mensen de tartaar nu meteen willen
"tenzij Hilde wil, dan moet je er 5 in de pan gooien"
waarop Hilde sprakeloos, maar wel verontwaardigd reageerde
Maar daarnį keek ze zeer triomfantelijk boven haar glas wijn uit. Alsof ze zojuist verbaal de vloer had aangeveegd met Semih.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:58 schreef avonne het volgende:
waarop Hilde sprakeloos, maar wel verontwaardigd reageerde
Vertel er eens iets overquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:09 schreef ruby het volgende:
Jammer dat ze niets van de vla-gate hebben laten zien. Was wel de moeite waard dacht ik zo. Misschien morgen nog.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |