Ze had ook gewoon een grote bek. Dat zie je nu op de streams ook: ze steekt zelf geen poot uit maar schreeuwt wel het hardtst om aandacht.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:27 schreef tong80 het volgende:
"Je moet je er niet mee bemoeien, ik heb het tegen hun" Het gaat nu leuk worden.
Is van Hans Vermeulenquote:
De aanleiding van de ruzie snapte ik ook niet helemaal.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:36 schreef Sanne het volgende:
Wat deed Semih nou? Het is me echt helemaal ontgaan.
Hij commandeerde Hilde dat ze zich niet met het gesprek moest bemoeien tussen hem en Marcel en Etienne geloof ik.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:36 schreef Sanne het volgende:
Hij noemde Hilde een alcoholist blijkbaar.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:36 schreef Sanne het volgende:
Maar had ie gelijk. Want hij reageerde wel erg fel.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hij commandeerde Hilde dat ze zich niet met het gesprek moest bemoeien tussen hem en Marcel en Etienne geloof ik.
De manier waarop, de toon, was erg onrespectvol imo.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:38 schreef tong80 het volgende:
Maar had ie gelijk. Want hij reageerde wel erg fel.
She's almost the only one guaranteeing similar reactions from the viewers, so that's not so surprising.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:34 schreef scanman01 het volgende:
Tweede deel was wel beter. Wel heel erg veel aandacht voor de Tanja van dit jaar: Janine.
....en dus wordt Janine er het eerst uitgestemd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:40 schreef karn het volgende:
Worked for me anyway. Janine and Egbert have to stay. The rest of them, so far, would have me falling asleep come 7 o'clock of a weekday.
Kelly en Tanja overleefde het ook met hulp van Hummiequote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:46 schreef APK het volgende:
....en dus wordt Janine er het eerst uitgestemd.![]()
Tanja was buitencategorie, die moest baren.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kelly en Tanja overleefde het ook met hulp van Hummie![]()
Was about to say the same thing.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kelly en Tanja overleefde het ook met hulp van Hummie![]()
Micheline.......quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:48 schreef Calimero_31 het volgende:
Wel een betere aflevering qua roddel en achterklap.![]()
Maar nog steeds komen sommige mensen te weinig in beeld, om je er echt een oordeel over te vormen.
Ik ben benieuwd wie de Natalie van dit jaar gaat worden.![]()
Exaclty why I'd manipulate the votesquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:53 schreef APK het volgende:
Maar deze negerin buigt voor niemand, daar kan zelfs een spin doctor van Bush niets aan doen.![]()
It has started already......she already got a bunch of people hating her.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:57 schreef karn het volgende:
[..]
Was about to say the same thing.
Something tells me they'll keep Janine in for a while, at least until the others have shown enough of themselves to be just as unbearably good viewing pleasure.
Might take a while![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:04 schreef APK het volgende:
Jappie gaat nu ook al in het Engels tegen die kloon-trol antwoorden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |