Die heeft het dus net nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:09 schreef Supersheep het volgende:
Daniel Craig trouwens:
[afbeelding]
Ja, tuurlijk. Een beetje doorborduren op Bureau Kruislaan. Die serie zouden ze nog eens moeten uitzenden. Erg goed.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:10 schreef geenaam het volgende:
Unit 13.
Paar jaar geleden alles gekeken. En volgens mij zijn ze de herhalingen weer aan het uitzenden of zijn net klaar.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Een beetje doorborduren op Bureau Kruislaan. Die serie zouden ze nog eens moeten uitzenden. Erg goed.
[b]geenaam +1
Robbie Williams lijkt mij wel een spannende 007quote:
Waarom gok ik nou niet? eerste wat me te binnen schoot bij Scylaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Een beetje doorborduren op Bureau Kruislaan. Die serie zouden ze nog eens moeten uitzenden. Erg goed.
geenaam +1
Eerder Jaap Stobbequote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:12 schreef doeka het volgende:
[..]
Robbie Williams lijkt mij wel een spannende 007
Jaap Stobbe is een heldquote:
Goed hoor, alleen zei Tong dat al.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:23 schreef doeka het volgende:
en Abe Lenstra toch?
er komen alleen geen aliens in voorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:25 schreef Supersheep het volgende:
Mocht iemand zich rotvervelen of wat dan ook:
Om 20.30 de prachtige film Contact op tv.
mooi commentaar: "the 2001 for the nineties" (en niet zo saai als ik 2001 op sommige momenten vond)
Ga m zelf niet kijken, heb m al 2,5 keer gezien en das wel genoeg
de enigste film die ik trouwens meer dan 3 keer heb gezien is Watership Down![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |