this een stunt al word er om geroepen dat alle bewoners batterijen moeten wissen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zou leuker zijn als er wordt omgeroepen: "Jullie hoeven het nog maar een half uurtje precies vol te houden!" Bewoners blij. En dan een luikje opendoen waar een zwerm bijen uit komt.![]()
Idd zeg dan ook tien minunten nietsquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:58 schreef pepper_961 het volgende:
"ik heb al tien minuten geen klagen meer." blegh wat een wijf
maak jij em maarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:59 schreef Marrije het volgende:
Is er al iemand bezig met de poll of zal ik m maken?
Om de batterijen te wissen, moeten ze in het water springen, zodat ze kapot (ontladen) zijn, maar dat mag niet volgens de opdracht.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:57 schreef sherrytje het volgende:
[..]
this een stunt al word er om geroepen dat alle bewoners batterijen moeten wissen.
of de hotline gaat hahahahahha
Ik mag aannemen dat Hummie BB-België wil overtreffen. En volgens mij stonden ze daar meer dan 24 uur.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:59 schreef golfer het volgende:
Ik hoop echt dat ze er nog even een paar uurtjes zo staan.
Er missen wel een paar opties geloof ik.quote:STEM NU
Wat vind je van Janine?
Harde werkster 9%
Aanstelster 87%
Mooie vrouw 4%
Nee, daar zijn ze hier te soft voor. Ze kunnen nog geen week geheim houden hoe laat het buiten is.... Waar is de bitch Hummie?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat Hummie BB-België wil overtreffen. En volgens mij stonden ze daar meer dan 24 uur.
Ik ook..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik begin Hilde steeds meer uit te kotsen
nogmaar een keerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:02 schreef lurf_doctor het volgende:
Maar heeft iemand de tekst van de weekopdracht, of staat die ergens?![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:07 schreef Marrije het volgende:
Poll: Wanneer valt de koffer?23/08 18:00 - 21:00 23/08 21:01 - 23:59 24/08 00:00 - 06:00 na 24/08 06: 01
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ohnee er mogen natuurlijk alleen maar knappe mensen meedoen..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:06 schreef bitwizard het volgende:
ik vraag me echt af hoe Hilde door de screening is gekomen met zo'n dikke varkensnek![]()
geluid uitgezet hier....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:07 schreef Tamaartje het volgende:
Hoevaak heeft ze nu al"concentreer je" gezegt... omg.. ik word er zenuwachtig van.. laat staan die mensen daar..
OKquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Handiger in een apart topic te doen, denk ik
Donderdagquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:09 schreef riri het volgende:
welke dag van de week kwamen vorige bb altijd de boodschappen?
zaterdags toch altijd?of eerder al
Vrijdag boodschappenlijst invullen, en zaterdag in de namiddag kwam de drank.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:09 schreef riri het volgende:
welke dag van de week kwamen vorige bb altijd de boodschappen?
zaterdags toch altijd?of eerder al
En al behoorlijk ingelezenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:11 schreef KlootMajoor het volgende:
wtf zijn ze daar nou aan het doen?
Moeten ze zo blijven stan omdat opeens spontaan die koffer kan vallen ofzo??
wat als ie het water raakt? wat als ze het goed doen?
( ben net pas thuis)
Kun je beter even het streamverslagen topic lezen of op de site van Talpa of bb fok! log lezenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:11 schreef KlootMajoor het volgende:
( ben net pas thuis)
Antwoordquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:11 schreef KlootMajoor het volgende:
( ben net pas thuis)
quote:Na vijf dagen verveling is er eindelijk een weekopdracht. Rik word naar de dagboekkamer geroepen, daar ligt een envelop. Weer terug in de kamer leest Rik de brief voor. De koffer van Rik is weer terug, maar er zit ook een weekopdracht aan te komen. Dan word er verteld dat de weekopdracht wel eens uren zou kunnen duren en de bewoners nu nog naar de WC toe mogen. Na vijf minuten plaspauze is iedereen weer in de kamer en leest Rik de rest van de brief voor.
Ze moeten naar het zwembad. Daar aangekomen zien ze Rik zijn koffer boven het zwembad hangen. Ook ligt er nog een brief van Big Brother met uitgebreide instructies.
In het kort komt het erop neer dat de bewoners met vier personen een geel zeil moeten vasthouden om de koffer op te vangen. De koffer moet droog aan de kant komen.
Meteen nadat duidelijk is wat de bedoeling is, is het chaos alom. Iedereen weet het beter en ze zijn allemaal doodsbenauwd dat ze iets verkeerd doen. Om 16:05 komt het bericht van Big Brother dat de weekopdracht nu gaat beginnen. Op dit moment staan Marcel, Semih, Rik en Milica aan de hoeken.
De grote moeilijkheid zal wel weer in de wissels zitten. Die moeten hand over hand plaatsvinden, maar als we denken aan eerder Big Brother edities zal dat wel weer voor problemen zorgen
Boeiendquote:
Nou ik vind het niet geil..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:13 schreef Flyduck het volgende:
Wat heeft die marlies toch een geile blik in haar ogen...
was close up van janinequote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:16 schreef frankium het volgende:
stream 1 is bij mij zwart, bij jullie ook?
Neequote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:16 schreef frankium het volgende:
bij mij is hilde vol in beeldquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:16 schreef frankium het volgende:
Waar komt deze redenering nou weer vandaan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:17 schreef KlootMajoor het volgende:
15 mensen, 30 minuten per persoon
Kan wel een uurtje of 7 duren dus
Nog geen hap. Tijn verging van de honger zei die.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:15 schreef frankium het volgende:
hebben ze al gegeten?
ik niet hahaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:18 schreef poohy het volgende:
Ik hoop dat het langer dan 24 uur gaat duren![]()
Lijkt me sterk, ze mogen kamer niet uit, en hebben al hele dag niks gegeten... dat is pas ware marteling..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:18 schreef poohy het volgende:
Ik hoop dat het langer dan 24 uur gaat duren![]()
Vanaf 15.50quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:19 schreef poohy het volgende:
Hoe lang zijn ze eigenlijk al bezig, een uurtje?
Aha.. ja daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, ze mogen kamer niet uit, en hebben al hele dag niks gegeten... dat is pas ware marteling..
Lijkt het niet logisch? als ze allemaal om het half uur even wisselen dan coveren ze 7 uurquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:18 schreef washandje het volgende:
[..]
Waar komt deze redenering nou weer vandaan?
Ik denk dat ze dat helemaal niet wetenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:20 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Lijkt het niet logisch? als ze allemaal om het half uur even wisselen dan coveren ze 7 uur
7 uur lijkt lang maar ze zijn met 15 man! , en das dan maar een half uurtje per persoon wat dus niet echt veel is
BB maakt natuurlijk een berekening, ze weten precies wanneer ze dat ding laten vallen
Voor dat de uitzending begint op TV hoop ik..:)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:20 schreef Marrije het volgende:
Poll: Wanneer valt de koffer??
Hmm, ziet er wat raar uit, maar ok dan![]()
Ja dat kloptquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:21 schreef sherrytje het volgende:
hheey tamaartje ,
we hadden het vanmorge toch over het feit dat egbert zei 8 r , 9 jr en 12 jaar te zijn gescheiden .....
Dan is de weekopdracht geslaagd, en hoeven ze niet op rantsoen, dwz: ze mogen dan bestellen wat ze willen, inclusief drankquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:22 schreef KlootMajoor het volgende:
Wat krijgen ze als ze dit 'winnen' ?
Nog minder dus dan dat hij heeft gelultquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:23 schreef sherrytje het volgende:
[..]
het is exact 7 jr dat ie gescheiden is , ff gecheckt
Er mag geen rommel in het bad worden gegooid, staat in het regelboek.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:23 schreef gebruikersnaam het volgende:
kan hilde niet gewoon in het zwembad gaan liggn, dan wordt die koffer nooit nat als die naar beneden valt
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:23 schreef gebruikersnaam het volgende:
kan hilde niet gewoon in het zwembad gaan liggn, dan wordt die koffer nooit nat als die naar beneden valt
En dan die toon van haar stemquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:25 schreef Tamaartje het volgende:
Ze heeft nu vanaf 18.10 al 8x "concentreer je" gezegd
Ze moeten de koffer opvangen met het zeil. Niet begeleiden bij z`n val.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:27 schreef nodisch18 het volgende:
Waarom doen ze het niet als volgt?
[afbeelding]
Zou jij je armen om haar heen kunnen slaan??? Zo lang zijn mijn armen niet...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:27 schreef Maurisico het volgende:
Weet iemand waarom Hilde niet meedoet? Als ze net zo geconcentreerd is als dat ze het woord zelf gebruikt, moet dat voor haar toch geen probleem zijn?![]()
Te zwaar om het zeil boven je lichaam te houdenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:27 schreef nodisch18 het volgende:
[afbeelding]
Dan moeten 2 mensen dat zeil de hele tijd zo hoog vast houden, ook niet handig lijkt mequote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:27 schreef nodisch18 het volgende:
[afbeelding]
Kan ze niet vanwege haar ziekte zegt ze, ze heeft het geprobeerd maar lukte niet.. en vandaar dat ze nu dus de leiding heeft (genomen)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:27 schreef Maurisico het volgende:
Weet iemand waarom Hilde niet meedoet? Als ze net zo geconcentreerd is als dat ze het woord zelf gebruikt, moet dat voor haar toch geen probleem zijn?![]()
Het gemiddelde IQ van het cluppiequote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:27 schreef nodisch18 het volgende:
[afbeelding]
Omdat dat niet uitmaakt... Op deze manier moeten ze die koffer een gooi geven... Is veel leuker want hij KAN door die spiegelruit naast het zwembadquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:27 schreef nodisch18 het volgende:
[afbeelding]
dat wordt ook moelijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:27 schreef Debbus het volgende:
Heb nog geen caps gezien dat Janine het zeil vasthoudt!?
gewoon de toegang blokkeren ; psycho-tacktiekquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:26 schreef Otto215 het volgende:
Misschien zijn ze nog iets in de andere kamers aan het doen, die deuren zitten niet voor niets dicht..?
Maakt volgens de regels niet echt uit. Als hij maar droog aan de kant komt. Ik denk dat het probleem is dat mensen hem dan te hoog moeten tillen en/of dat er niet genoeg zeil isquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:28 schreef frankium het volgende:
[..]
Ze moeten de koffer opvangen met het zeil. Niet begeleiden bij z`n val.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:29 schreef Taz10 het volgende:
[..]
dat wordt ook moelijk.
net 2 minuten geleden hield ze egbert vast die dus het zeil vasthield.
of het nut had zal niemand weten wat ze deed, maar gezien haar zuchten en steunen toen ze echter losliet was het best wel zwaar![]()
Hoho,niet om het 1 of ander.. maar er zijn verschillende mate waarin je het kunt hebbenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
En toch is het gelul van Hilde. Een pure smoes. Een kennis van mij heeft ook fybromyalgie en die doet gewoon haar huishouden. Natuurlijk ben je sneller vermoeid. Maar dit is pure kolder van die vette zeug.
[afbeelding]
Ik dacht ook al wat hoor ik, maar dat zal het idd zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:28 schreef lissette72 het volgende:
Volgens mij hoor ik gewoon iemands hart kloppen![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:28 schreef BB-Pieter het volgende:
[..]
Zou jij je armen om haar heen kunnen slaan??? Zo lang zijn mijn armen niet...
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hilde: "Ik heb zelf ook het gevoel, dat ik dat ding al uuuuren vast heb. Ja, is te zot voor woorden...."
Misschien was het makkelijker en beter dat ze Janine zelf hadden opgehangen....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:29 schreef Taz10 het volgende:
[..]
dat wordt ook moelijk.
net 2 minuten geleden hield ze egbert vast die dus het zeil vasthield.
of het nut had zal niemand weten wat ze deed, maar gezien haar zuchten en steunen toen ze echter losliet was het best wel zwaar![]()
Zeg dat wel ja. Ik was er na 5 minuten al zat van. Wat een domme opdracht weerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:19 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ik niet hahaben het nu al zat
![]()
Aan haar nek?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:33 schreef Debbus het volgende:
[..]
Misschien was het makkelijker en beter dat ze Janine zelf hadden opgehangen....
we wachten in spanningquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:35 schreef frankium het volgende:
Ik heb een beter idee, moment.
Als ze haar netjes aan d'r nek ophangen is het ook een lekkere vlotte weekopdracht.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:33 schreef Debbus het volgende:
[..]
Misschien was het makkelijker en beter dat ze Janine zelf hadden opgehangen....
Weet Etiene ook hoe de meiden zich voelenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:34 schreef Taz10 het volgende:
[afbeelding]
ohhhh jullie moesten eens weten wat ik voel![]()
Ik vond het wel grappig... maar ik irriteer me mateloos aan Hildequote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja. Ik was er na 5 minuten al zat van. Wat een domme opdracht weer
Je moet toch opdrachten verzinnen die alle (of in ieder geval de meeste) bewoners kunnen begrijpen...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja. Ik was er na 5 minuten al zat van. Wat een domme opdracht weer
Zonder geluid is het goed te doen hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:37 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig... maar ik irriteer me mateloos aan Hilde
Ja ik denk dat ik hem idd maar ff op mute zetquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zonder geluid is het goed te doen hoor
Is ze de zus van Jomanda of zoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:39 schreef voorsie het volgende:
gelukkig trekt hilde de pijn naar haar toe
!!! Bommetje !!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:39 schreef Zhenar het volgende:
Als Hilde nou opeens een snoekduik zou nemen, zo dat zeil op... dán heeft ze humor!![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:39 schreef Zhenar het volgende:
Als Hilde nou opeens een snoekduik zou nemen, zo dat zeil op... dán heeft ze humor!![]()
er is niet gezegd dat dat niet mocht toch?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:41 schreef Peter6000 het volgende:
Egbert staat met één voet tegen de zwembadrand, ik neem aan dat hij dat mag.
met wat konsetrasie moet het lukkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:41 schreef scanman01 het volgende:
Wat kan er eigenlijk misgaan? De koffer mag niet nat worden. Het zeil dus wel. Dus de koffer valt en het zeil klapt een stuk naar beneden waardoor het water geraakt wordt. Dan doen ze 1 kant omhoog en glijdt de koffer naar de andere kant. Lijkt me niet dat er echt veel mis kan gaan.
Zo zou ik het ook doen, wedden dat zij straks moeilijk gaan doen. Ze hadden het al over met zeil en al over zwembad tillen etcquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:41 schreef scanman01 het volgende:
Wat kan er eigenlijk misgaan? De koffer mag niet nat worden. Het zeil dus wel. Dus de koffer valt en het zeil klapt een stuk naar beneden waardoor het water geraakt wordt. Dan doen ze 1 kant omhoog en glijdt de koffer naar de andere kant. Lijkt me niet dat er echt veel mis kan gaan.
dagenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik stel voor om ze nog een paar uur te laten staan
Het kan natuurlijk dat er straks 4 man met een handvatje in d'r handen staan terwijl het zeil met koffer en al naar de diepte van het zwembad bubbelt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:41 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:42 schreef NorthernStar het volgende:
Dit zou ook een reden zijn waarom ik geen geschikte bewoner zou zijn. Ik had allang gezegd van bekijk het maar. Ga een beetje staan wachten tot een koffer valt. Doeg!
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:42 schreef NorthernStar het volgende:
Dit zou ook een reden zijn waarom ik geen geschikte bewoner zou zijn. Ik had allang gezegd van bekijk het maar. Ga een beetje staan wachten tot een koffer valt. Doeg!
hahah dat zou een goeie zijnquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:43 schreef TagForce het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk dat er straks 4 man met een handvatje in d'r handen staan terwijl het zeil met koffer en al naar de diepte van het zwembad bubbelt.
Ja Hilde heeft een poging gedaan. Maar na drie liter werd ze misselijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:42 schreef Debbus het volgende:
Is iemand al op het idee gekomen om het water uit het zwembad te halen?
Ik zou zeggen: "Die homo draagt toch liever vrouwenkleren, hier ga ik geen moeite voor doen"quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:42 schreef NorthernStar het volgende:
Zo te zien zit er wel wat meer dan 3 liter vocht in Hildequote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:44 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja Hilde heeft een poging gedaan. Maar na drie liter werd ze misselijk.
Die twee moeten maar wat krijgen. Geen Etienne graag en ook geen Tijn ofzo...quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:44 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja Hilde heeft een poging gedaan. Maar na drie liter werd ze misselijk.
ben bang dat dat niet gaat gebeurenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die twee moeten maar wat krijgen. Geen Etienne graag en ook geen Tijn ofzo...
Dat is een goede taktiek, rustig blijven en niet gaan gillen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:46 schreef mspoez het volgende:
Jaja:de taktiek is dat niemand gaat gillen, iedereen blijft zich konsutreren en we houden het sijl stubiel. En dan tillen we die koffer so ofer de rand.
Hilde heeft zware botten.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:46 schreef Debbus het volgende:
[..]
Zo te zien zit er wel wat meer dan 3 liter vocht in Hilde![]()
Ik heb ze anders wel horen praten over vorige editie(s).quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Valt mij op dat de bewoners nooit praten over voorgaande edities van BB off BB's uit het buitenland.
Volgens mij is de selectie gedaan in onwetentheid over voorgaande edities.
Of een verbod van BB?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Valt mij op dat de bewoners nooit praten over voorgaande edities van BB off BB's uit het buitenland.
wat heeft wel nut wat ze doet ???, alles wat ze doet wekt gewoon afkering opquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:48 schreef scanman01 het volgende:
Wat Janine hier staat te doen heeft toch totaal g een nut
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB230890.jpg]afbeelding][/URL]
AMEN !!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:49 schreef Napster het volgende:
Laat die koffer nou eens vallen, hebben we dat ook weer gehad
Wat een saaie opdracht
Volgens mij is de redactie lekker aan het eten in een restaurant...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:50 schreef KlootMajoor het volgende:
...of er is een technische storing waardoor BB dat ding nog niet kan laten vallen, ook al zijn ze het laatste uur hard aan het proberen
Ongeveer 6 a 7 uur. Edit: Zo lang gaan ze dus mee.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:52 schreef Tamaartje het volgende:
hoelaat hebben ze de batterijen voor het laatst gewisseld? Want die gaan toch niet zo heel lang mee?
Ja precies, langer dan 6 uur kan het niet duren dus....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:52 schreef Tamaartje het volgende:
hoelaat hebben ze de batterijen voor het laatst gewisseld? Want die gaan toch niet zo heel lang mee?
Ja dat dacht ik dus ook netquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:52 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja precies, langer dan 6 uur kan het niet duren dus....
Die suggereert veel, maar zegt nooit iets over vorige BB's. Zo van... "toen en toen werden ze ook bla bla bla..."quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:49 schreef washandje het volgende:
[..]
Egbert weet juist vet veel over BB
Ik denk dat ze wel redelijk getraind zijn, ook al omdat Monique fitnessinstructrice is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:52 schreef TheVulture het volgende:
5 Euro dat de zusjes het verneuken
Zijn kappersspullen zitten er ook inquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:52 schreef TheVulture het volgende:
Hoe zwaar is die koffer eigenlijk? of heeft die homo zijn hele kleerkast bij
Hoezo? De batterijen kunnen toch gewoon gewisseld worden?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:52 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja precies, langer dan 6 uur kan het niet duren dus....
hahahahahahahahquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:54 schreef scanman01 het volgende:
Waar is die fucking koffer???
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB230896.jpg]afbeelding][/URL]
Ze mogen kamer niet uit he....OF ze moeten batterijen al in DBK leggen..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:55 schreef frankium het volgende:
[..]
Hoezo? De batterijen kunnen toch gewoon gewisseld worden?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:54 schreef scanman01 het volgende:
Eensch.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Egbert lijk hier heel erg op Tong Poquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:54 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:54 schreef scanman01 het volgende:
LMAO! Verveling slaat toe.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:54 schreef scanman01 het volgende:
Ok, maar als ze zwemmen hebben ze ook geen microfoon om, dus erzullen best goede microfoons in dit vertrek zitten.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:55 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze mogen kamer niet uit he....OF ze moeten batterijen al in DBK leggen..
wat erg. Zet hem net aan en hoor dat viswijf zeggen"geen discussies dat doen jullie vanavond maar weer"quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik had die zeekoe het bad ingepleurd... had ze en d'r muil gehouden en was de koffer via haar buik op het droge geketst... klaar
Geweldig ja!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:55 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
hahahahahahahah
OMG
Ik lig hier helemaal plat![]()
![]()
![]()
Jij bewerkte toch nooit foto'squote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:54 schreef scanman01 het volgende:
Heeeee, ze hebben hem laten vallen !!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:54 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:57 schreef TheVulture het volgende:
Ze zouden tegen Rik moeten zeggen: "Flikker maar op, het is jouw koffer"![]()
Ik snap niet dat iemand niet even zegt.. hou ff je mond wil je?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:58 schreef BB-Pieter het volgende:
Hilde staat er ook echt de hele tijd geconcentreerd bij alsof ze het allerbelangrijkste werk aan het doen is van de opdracht... RRR
Die krijgt een hartverzakking als dat ding in 't water valt ; dan ziet ze al haar lekkers voor haar neus voorbij gaanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:58 schreef BB-Pieter het volgende:
Hilde staat er ook echt de hele tijd geconcentreerd bij alsof ze het allerbelangrijkste werk aan het doen is van de opdracht... RRR
heb je hem al op mute staan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:59 schreef eborn het volgende:
Zo hee, ik ben hier 10 minuten en ben Hilde nu al zat
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:00 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Die krijgt een hartverzakking als dat ding in 't water valt ; dan ziet ze al haar lekkers voor haar neus voorbij gaan
Wijn, Peuken, Olifantentampons,...
"Bek houden, Wally de Walrus praatte toch ook nooit"quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:59 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand niet even zegt.. hou ff je mond wil je?![]()
Ik denk niet dat ze schapen het huis binnen laten...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:00 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Die krijgt een hartverzakking als dat ding in 't water valt ; dan ziet ze al haar lekkers voor haar neus voorbij gaan
Wijn, Peuken, Olifantentampons,...
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Bek houden, Wally de Walrus praatte toch ook nooit"
Dat zorgt voor een extra band in de groep hequote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:02 schreef berney het volgende:
Dat vasthouden is toch zo'n onzin.. wat een dubbele energie verspilling zeg.
.
Is dat vasthouden niet verplicht danquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:03 schreef eborn het volgende:
[..]
Dat zorgt voor een extra band in de groep he
Had me niets verbaasd als Etienne het verzonnen had, die probeert alles om de vrouwen vast te pakken...
Pas maar op, straks gaan de zusjes het doen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Marlies begint zich aan Hilde te ergeren?!?!?!??!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |