Dan is de weekopdracht geslaagd, en hoeven ze niet op rantsoen, dwz: ze mogen dan bestellen wat ze willen, inclusief drankquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:22 schreef KlootMajoor het volgende:
Wat krijgen ze als ze dit 'winnen' ?
Nog minder dus dan dat hij heeft gelultquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:23 schreef sherrytje het volgende:
[..]
het is exact 7 jr dat ie gescheiden is , ff gecheckt
Er mag geen rommel in het bad worden gegooid, staat in het regelboek.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:23 schreef gebruikersnaam het volgende:
kan hilde niet gewoon in het zwembad gaan liggn, dan wordt die koffer nooit nat als die naar beneden valt
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:23 schreef gebruikersnaam het volgende:
kan hilde niet gewoon in het zwembad gaan liggn, dan wordt die koffer nooit nat als die naar beneden valt
En dan die toon van haar stemquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:25 schreef Tamaartje het volgende:
Ze heeft nu vanaf 18.10 al 8x "concentreer je" gezegd
Ze moeten de koffer opvangen met het zeil. Niet begeleiden bij z`n val.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:27 schreef nodisch18 het volgende:
Waarom doen ze het niet als volgt?
[afbeelding]
Zou jij je armen om haar heen kunnen slaan??? Zo lang zijn mijn armen niet...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:27 schreef Maurisico het volgende:
Weet iemand waarom Hilde niet meedoet? Als ze net zo geconcentreerd is als dat ze het woord zelf gebruikt, moet dat voor haar toch geen probleem zijn?![]()
Te zwaar om het zeil boven je lichaam te houdenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:27 schreef nodisch18 het volgende:
[afbeelding]
Dan moeten 2 mensen dat zeil de hele tijd zo hoog vast houden, ook niet handig lijkt mequote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:27 schreef nodisch18 het volgende:
[afbeelding]
Kan ze niet vanwege haar ziekte zegt ze, ze heeft het geprobeerd maar lukte niet.. en vandaar dat ze nu dus de leiding heeft (genomen)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:27 schreef Maurisico het volgende:
Weet iemand waarom Hilde niet meedoet? Als ze net zo geconcentreerd is als dat ze het woord zelf gebruikt, moet dat voor haar toch geen probleem zijn?![]()
Het gemiddelde IQ van het cluppiequote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:27 schreef nodisch18 het volgende:
[afbeelding]
Omdat dat niet uitmaakt... Op deze manier moeten ze die koffer een gooi geven... Is veel leuker want hij KAN door die spiegelruit naast het zwembadquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:27 schreef nodisch18 het volgende:
[afbeelding]
dat wordt ook moelijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:27 schreef Debbus het volgende:
Heb nog geen caps gezien dat Janine het zeil vasthoudt!?
gewoon de toegang blokkeren ; psycho-tacktiekquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:26 schreef Otto215 het volgende:
Misschien zijn ze nog iets in de andere kamers aan het doen, die deuren zitten niet voor niets dicht..?
Maakt volgens de regels niet echt uit. Als hij maar droog aan de kant komt. Ik denk dat het probleem is dat mensen hem dan te hoog moeten tillen en/of dat er niet genoeg zeil isquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:28 schreef frankium het volgende:
[..]
Ze moeten de koffer opvangen met het zeil. Niet begeleiden bij z`n val.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:29 schreef Taz10 het volgende:
[..]
dat wordt ook moelijk.
net 2 minuten geleden hield ze egbert vast die dus het zeil vasthield.
of het nut had zal niemand weten wat ze deed, maar gezien haar zuchten en steunen toen ze echter losliet was het best wel zwaar![]()
Hoho,niet om het 1 of ander.. maar er zijn verschillende mate waarin je het kunt hebbenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
En toch is het gelul van Hilde. Een pure smoes. Een kennis van mij heeft ook fybromyalgie en die doet gewoon haar huishouden. Natuurlijk ben je sneller vermoeid. Maar dit is pure kolder van die vette zeug.
[afbeelding]
Ik dacht ook al wat hoor ik, maar dat zal het idd zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:28 schreef lissette72 het volgende:
Volgens mij hoor ik gewoon iemands hart kloppen![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:28 schreef BB-Pieter het volgende:
[..]
Zou jij je armen om haar heen kunnen slaan??? Zo lang zijn mijn armen niet...
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hilde: "Ik heb zelf ook het gevoel, dat ik dat ding al uuuuren vast heb. Ja, is te zot voor woorden...."
Misschien was het makkelijker en beter dat ze Janine zelf hadden opgehangen....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:29 schreef Taz10 het volgende:
[..]
dat wordt ook moelijk.
net 2 minuten geleden hield ze egbert vast die dus het zeil vasthield.
of het nut had zal niemand weten wat ze deed, maar gezien haar zuchten en steunen toen ze echter losliet was het best wel zwaar![]()
Zeg dat wel ja. Ik was er na 5 minuten al zat van. Wat een domme opdracht weerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:19 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ik niet hahaben het nu al zat
![]()
Aan haar nek?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:33 schreef Debbus het volgende:
[..]
Misschien was het makkelijker en beter dat ze Janine zelf hadden opgehangen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |