!!! Bommetje !!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:39 schreef Zhenar het volgende:
Als Hilde nou opeens een snoekduik zou nemen, zo dat zeil op... dán heeft ze humor!![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:39 schreef Zhenar het volgende:
Als Hilde nou opeens een snoekduik zou nemen, zo dat zeil op... dán heeft ze humor!![]()
er is niet gezegd dat dat niet mocht toch?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:41 schreef Peter6000 het volgende:
Egbert staat met één voet tegen de zwembadrand, ik neem aan dat hij dat mag.
met wat konsetrasie moet het lukkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:41 schreef scanman01 het volgende:
Wat kan er eigenlijk misgaan? De koffer mag niet nat worden. Het zeil dus wel. Dus de koffer valt en het zeil klapt een stuk naar beneden waardoor het water geraakt wordt. Dan doen ze 1 kant omhoog en glijdt de koffer naar de andere kant. Lijkt me niet dat er echt veel mis kan gaan.
Zo zou ik het ook doen, wedden dat zij straks moeilijk gaan doen. Ze hadden het al over met zeil en al over zwembad tillen etcquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:41 schreef scanman01 het volgende:
Wat kan er eigenlijk misgaan? De koffer mag niet nat worden. Het zeil dus wel. Dus de koffer valt en het zeil klapt een stuk naar beneden waardoor het water geraakt wordt. Dan doen ze 1 kant omhoog en glijdt de koffer naar de andere kant. Lijkt me niet dat er echt veel mis kan gaan.
dagenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik stel voor om ze nog een paar uur te laten staan
Het kan natuurlijk dat er straks 4 man met een handvatje in d'r handen staan terwijl het zeil met koffer en al naar de diepte van het zwembad bubbelt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:41 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:42 schreef NorthernStar het volgende:
Dit zou ook een reden zijn waarom ik geen geschikte bewoner zou zijn. Ik had allang gezegd van bekijk het maar. Ga een beetje staan wachten tot een koffer valt. Doeg!
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:42 schreef NorthernStar het volgende:
Dit zou ook een reden zijn waarom ik geen geschikte bewoner zou zijn. Ik had allang gezegd van bekijk het maar. Ga een beetje staan wachten tot een koffer valt. Doeg!
hahah dat zou een goeie zijnquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:43 schreef TagForce het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk dat er straks 4 man met een handvatje in d'r handen staan terwijl het zeil met koffer en al naar de diepte van het zwembad bubbelt.
Ja Hilde heeft een poging gedaan. Maar na drie liter werd ze misselijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:42 schreef Debbus het volgende:
Is iemand al op het idee gekomen om het water uit het zwembad te halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |