Heeft daar niet mee te maken, was gewoon een serverfout.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:15 schreef Quiestisia het volgende:
33,2% af en toe wat tekenen, dan schiet het hoop ik niet ineens terug naar 15% hoop ik
lijkt me onhaalbaar en slechts van korte duur.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Is het eigenlijk niet leuker om maandag met iedereen 100 % Vip (of iets anders) aan te vallen en helemaal weg te vagen.
Die komen weer terug, eergister waren ze ook bijna helemaal weg.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Is het eigenlijk niet leuker om maandag met iedereen 100 % Vip (of iets anders) aan te vallen en helemaal weg te vagen.
Oh okquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:18 schreef Impry het volgende:
[..]
Heeft daar niet mee te maken, was gewoon een serverfout.
als jij es ff snel oprot en andere mensen gaat lastig vallenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:42 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ja, het gebouw van de praatgroep voor kansloze nerds
Hier de moeder van YellowLedbetter, ik vind het niet lief dat je zoiets tegen hem zegt. Hij is nu in een hoekje aan het huilen. Dit soort gedrag is onacceptabel!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:49 schreef Quiestisia het volgende:
[..]
als jij es ff snel oprot en andere mensen gaat lastig vallen
Gelukkig is zweefvliegen zo stoerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:42 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ja, het gebouw van de praatgroep voor kansloze nerds
Wacht maar jonge, totdat ik een keer een gevuld piszakje vanuit mijn zweefvliegtuig boven op jouw hoofd gooi joh. Dan piep je wel anders!quote:
zeker door het raampje dat je even open draaitquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:51 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Wacht maar jonge, totdat ik een keer een gevuld piszakje vanuit mijn zweefvliegtuig boven op jouw hoofd gooi joh. Dan piep je wel anders!
Nee, door het raampje wat ik open schuif slimmerdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:53 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
zeker door het raampje dat je even open draait![]()
poep je ook wel eens in piszakjes?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:56 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Nee, door het raampje wat ik open schuif slimmerd![]()
die zijn zo lekker groot he.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:56 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Nee, door het raampje wat ik open schuif slimmerd![]()
jij bent echt stoer man, je middelvinger op steken zodat je lelijke gezicht niet zichtbaar isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:17 schreef YellowLedbetter het volgende:
oh my god, hoe kansloos. Gathering of the nerds
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:13 schreef -jos- het volgende:
[..]
jij bent echt stoer man, je middelvinger op steken zodat je lelijke gezicht niet zichtbaar is![]()
quote:
Dat heeft nu nog geen zin en je inkt raakt alleen maar op.quote:
dat is dan toch wel bijgevuld?!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:41 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat heeft nu nog geen zin en je inkt raakt alleen maar op.
Ja tot 15% misschien, we moeten zo veel mogelijk hebben dus het liefst 100%quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:44 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
dat is dan toch wel bijgevuld?!
Maar je kunt meer dan 15% inkt krijgen!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:44 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
dat is dan toch wel bijgevuld?!
quote:
hier waarschijnlijk:quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:29 schreef Odysseuzzz het volgende:
Maar het is duidelijk dat het niet over VIP heen kan dus waar wel?
Shit, ik wilde net inzoomen om de details te bekijken wordt het echt net voor mn neus weggehaald!!quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:57 schreef jna het volgende:
36,1%. S2Games is ook mooi gedaan trouwens
die nederlandse vlag eronder hou ik een beetje bijquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:57 schreef jna het volgende:
36,1%. S2Games is ook mooi gedaan trouwens
was dat 100%?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:04 schreef Byte_Me het volgende:
whehe, kon het ook niet laten:
[afbeelding]
Volgens mij zie je dingen die je getekent hebt, als je bijvoorbeeld een dikke streep tussen de V en de I zet van VIP, dan duurt het ff voordat die op 66% ook zichtbaar is. Een paar posts hierboven was er een gebied waarbij van Tweakers.net Streakers.net is gemaakt, en waar ook een paar keer groot Fok stond. Een van die 'fok!' had ik gemaakt (kostte 0,5% inkt ofzo trouwens), en die was toen ik klaar was alleen bij 100% zoom te zien, maar even later dus ook op 66% zoom.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:48 schreef Byte_Me het volgende:
ok, ik heb even een experimentje gedaan. helaas is er iets mis gegaan met de screenshot, dus ik kan het niet laten zien. maar ik had in ieder geval geprobeerd van de letter P van VIP een R te maken. Met 5% ink kon ik een streep maken die NET zichtbaar was vanaf 0% zoom. dit was nog minder dan 10% van de letterdikte van VIP, en ons FOK-logo moet nog groter worden. Een ruwe schatting is dat je ongeveer 100% inkt nodig hebt om een heel vlak te vullen. de letter F bestaat uit 9 van zulke vlakken, 15 als je de achtergrond meetelt, en nog meer als je de omranding meetelt. Voor de letter F heb je dus volgens mijn berekening 15 mensen met 100% inkt nodig. Met andere woorden, tenzij we voor maandag het aantal deelnemers minstens vertienvoudigen, gaan we het nooit redden. misschien kunnen we beter eerst voor de F gaan en dan verder kijken.
neequote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |