quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:13 schreef crossover het volgende:
Agent houdt 'bonnendag'
Typisch voorbeeld.
Mijn klacht is dat de snelheid daar naar beneden gehaald is om meer bonnen te kunnen schrijven en niet om de veiligheid te verhogen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je reed te hard, je wist dat je fout zat, de agent in kwestie had het ook wel gehad voor die dag, ergo: wat is nou precies je klacht.
die actie is behoorlijk onvergelijkbaar met wat TS omschrijft of niet......quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:31 schreef kansloze_dertiger het volgende:LEVE DE POLITIE
Ik zag daar zaterdag nog een bijna-ongeluk gebeuren. Ik rij keurig 80, want je mag daar niet harder dan 80. Ik wordt ingehaald door zo'n busje, met een behoorlijk groot snelheidsverschil, daarachteraan een BMW die behalve mij ook het busje wil inhalen, dat ging nog maar net goed helaas.
Ze mogen van mij veel vaker op die dijk controleren.
Nou ja, gelukkig dat de 90% van die moraal ridders nog niet eens oud genoeg is om uberhaupt nog maar aan een rijbewijs te denken, dus dat neem ik altijd maar met een korreltje zout. Die overige 10% is gewoon schijnheilig.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:44 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
die actie is behoorlijk onvergelijkbaar met wat TS omschrijft of niet......
TS heeft groot gelijk maar je kunt bij topics als deze verwachten dat er allerlei moraalridders gaan replyen (typisch Fok!)
Wees maar blij, want in dit pauperland ben jij wel de lul, of het je schuld is of niet. Is een soort vrijbrief voor fietsers om zich te misdragen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:58 schreef A_L_N_F het volgende:
mmm onzinboete dus weer.
ze mogen wel op echte overtredingen gaan letten.
vanmiddag reed ik op een voorrangsweg op de Uni Twente.
flauwe bocht naar links (kwam van bastille reed naar LA voor de kenners).
komt er van rechts een fietser genaderd. ah, ik heb voorrang. ik zag dat hij mij zag dus ik wil de bocht in.
wat doet die mongool, hij fietst door. ik moest een noodstop maken en die lul kijkt op of om.
draai mijn auto en wil verhaal halen.
doet alsof er niks aan de hand is en ik een probleem maak.
als ik 50 had gereden ipv 30 dan zat hij lekker hoog op mijn motorkap. van de ene kant vind ik het wel jammer, aangezien die gast het wel verdiende om in het ziekenhuis te komen
idd, het ergste vond ik nog dat hij zo voorrang nam. ik moest echt vol in de ankers.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wees maar blij, want in dit pauperland ben jij wel de lul, of het je schuld is of niet. Is een soort vrijbrief voor fietsers om zich te misdragen.
Fietsers
Dat is gewoon naaierij en heeft echt niks met de veiligheid te maken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waar ik eergisteren was is er een 50 zone die overgaat in een 70 zone, net op het stuk waar het nog 50 was werd ik geflitst omdat ik alvast wilde versnellen en 60 reed![]()
Mijn eigen schuld dat wel, maar niet minder lullig.
Dat ken ik jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waar ik eergisteren was is er een 50 zone die overgaat in een 70 zone, net op het stuk waar het nog 50 was werd ik geflitst omdat ik alvast wilde versnellen en 60 reed![]()
Mijn eigen schuld dat wel, maar niet minder lullig.
waar precies zit jij dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:18 schreef SlideAway het volgende:
Nederlands flitsbeleid is zoals reeds opgemerkt walgelijk. Ik kan een waslijst van wegen noemen die een niet reeële maximumsnelheid hebben. Nieuwste 'mode' zijn die zogenaamde "60" zones waarvan het hier in het oosten des lands stikt. Kaarsrechte wegen zonder kruisingen die voor 'de veiligheid' worden gedegradeerd tot semi-fietspad. Nou is meestal gewoon dikke lul en gas erop, maar je moet natuurlijk wel oppassen.
Reacties over overstekende kinderen, kleine huisdieren en bejaarden gaarne ergens anders, hier niet van toepassing.
ai, ja vooral rond deventer schijnen ze flink bezig te gaan, zeker toen ze een jaar of zo met die brug aan het eikelen warenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:31 schreef SlideAway het volgende:
In de buurt van Lochem-Deventer-Zutphen.
Gingen ze ook maar daadwerkelijk controleren bij overstekende kinderen en bejaarden, dat zou pas zin hebben.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:18 schreef SlideAway het volgende:
Reacties over overstekende kinderen, kleine huisdieren en bejaarden gaarne ergens anders, hier niet van toepassing.
Idd, dat kan gewoon niet, maar ga geen flitspalen zetten op een verlaten 50km/h weg.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:07 schreef SlideAway het volgende:
Precies. Bij bv een school hard rijden is gewoon aso.
Klopt, in woonwijken vind ik sowieso dat je niet harder dan 30 moet rijden, wanneer je iemand met die snelheid raakt of 50 schijnt al het verschil tussen leven en dood uit te maken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:07 schreef SlideAway het volgende:
Precies. Bij bv een school hard rijden is gewoon aso.
Ja, alleen in woonwijken (waar het dus wel gevaarlijk is om te hard te rijden) staan ze niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, in woonwijken vind ik sowieso dat je niet harder dan 30 moet rijden, wanneer je iemand met die snelheid raakt of 50 schijnt al het verschil tussen leven en dood uit te maken.
Rond Zwolle idem.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:31 schreef SlideAway het volgende:
In de buurt van Lochem-Deventer-Zutphen.
dan gaan ze er desnoods maar met een tank (en een compleet ME-teamquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, alleen in woonwijken (waar het dus wel gevaarlijk is om te hard te rijden) staan ze niet.
Waarschijnlijk omdat ze bang zijn dat mensen uit hun auto komen en even die agent en bijbehorende auto + lasergun in elkaar trappen, iets wat op de snelweg minder makkelijk kan.
Weet je wat de reden daarvan is? Omdat er elk weekend zo'n pauperboerenjosti met 160 over zo'n weg knalt, de bocht te laat opmerkt en een boom kust.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:18 schreef SlideAway het volgende:
Nederlands flitsbeleid is zoals reeds opgemerkt walgelijk. Ik kan een waslijst van wegen noemen die een niet reeële maximumsnelheid hebben. Nieuwste 'mode' zijn die zogenaamde "60" zones waarvan het hier in het oosten des lands stikt. Kaarsrechte wegen zonder kruisingen die voor 'de veiligheid' worden gedegradeerd tot semi-fietspad. Nou is meestal gewoon dikke lul en gas erop, maar je moet natuurlijk wel oppassen.
Reacties over overstekende kinderen, kleine huisdieren en bejaarden gaarne ergens anders, hier niet van toepassing.
Die kenkerjostí's rijden zich meestal 's nachts dood. Overdag zitten ze aan hun zusje of aan hun uitlaat te pielen. Wat is dan het nut van 9 to 5 laseren en 's nachts 1 politie agent per provincie (ff overdrevenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Weet je wat de reden daarvan is? Omdat er elk weekend zo'n pauperboerenjosti met 160 over zo'n weg knalt, de bocht te laat opmerkt en een boom kust.
Omdat die jostie 160 reed is 80 te hard en dus maken ze er 60 van(nee het is geen logische redenatie maar goed
)
klopt maar het feit is wel dat die en die weg zoveel doden kent en 'dus' gevaarlijk is. en DUS moet de snelheid omlaagquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:26 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Die kenkerjostí's rijden zich meestal 's nachts dood. Overdag zitten ze aan hun zusje of aan hun uitlaat te pielen. Wat is dan het nut van 9 to 5 laseren en 's nachts 1 politie agent per provincie (ff overdreven)
Gewoon juiste/nuttige snelheidlimieten en die handhaven. De rest is geldklopperij.
Ach ja die agenten kijken niet verder dan hun neus lang is. Bij die verkeers paupers is het altijd maar dat het aan de snelheid ligt, maar nooit aan iets anders (slecht wegdek oid).quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
klopt maar het feit is wel dat die en die weg zoveel doden kent en 'dus' gevaarlijk is. en DUS moet de snelheid omlaagterwijl ze niet even de moeite nemen om te kijken met welke snelheid iemand uit de bocht gevlogen is.
Of nog leuker, dat ze niet even kijken of het uberhaupt aan de snelheid lag.
Ik heb zelf ook een keer een ongeluk gehad (niet mijn schuld overigens, kettingbotsing). Het EERSTE wat die agent zei: je zal wel te hard gereden hebbenWTF ik reed 10km langzamer dan de toegestane snelheid (40km ipv 50km/u)
gaven ze achteraf ook wel toe maar ze gaan er gewoon al vanuit.
Als er niemand komt hebben ze dus totaal geen kans om daar te scorenquote:Op zondag 10 september 2006 00:08 schreef Webgangster het volgende:
Politie mensen denken, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan he.
Waarom zouden ze op vage drukke punten gaan staan terwijl ze op een rechte weg waar niemand komt meer kans hebben.
Ik moest lachenquote:Op zondag 10 september 2006 03:00 schreef Tism het volgende:
Een dame van rond de 75 jaar rijdt met haar splinternieuwe Ferrari op de
A67 ongeveer 60 km/h.
Een stel agenten in een politiebusje merken dit op en zetten de dame bij de eerstvolgende afrit aan de kant.
Eén van de agenten stapt uit, loopt naar de Ferrari en vraagt de dame haar raampje naar beneden te doen.
De agent ziet dat een bejaarde dame achter het stuur zit en vraagt:
Mevrouw, u rijdt hier op een snelweg en de minimum snelheid is hier 80 km/h...
Is dat zo? vraagt de dame, Ik zag een stukje terug een bord met A67 en nam aan dat ik hier maar 67 mocht rijden!
Naast de dame zit een oud manneke te rillen als een rietje.
De politieagent is zichtbaar geamuseerd door de situatie en zegt:
Wat is er meneer? Gaat het wat te snel voor u ?
De oude man snauwt:
Wil je alsjeblieft je mond houden, we komen juist van de N219!!!![]()
![]()
Ja, dat zijn de grootste matennaaiers!quote:Op zondag 10 september 2006 03:32 schreef Tatutatu het volgende:
Ze reden in een normale burgerauto achtermij
Dan valt er niet veel meer te flitsen op de snelweg. De staat snijdt zichzelf daarmee diep in de vingers (mislopen van inkomsten enzo). Ik denk niet dat er zoiets komt.quote:Op zondag 10 september 2006 03:32 schreef Tatutatu het volgende:
Ben daar een keer gepakt toen ik 160 reed maar is al een paar jaar terug.
Kon nog net mijn rijbewijs houden! ze hadden me gematst zeiden ze....
Ze reden in een normale burgerauto achtermij
Kromme regering, ze moeten gewoon snelheidsbegrenzers op all auto's gooien net zoals ze dat met vrachtwagens doen als ze echt vinden dat we niet zo hard mogen rijden waarom dan wel auto's laten verkopen die 200+ kunnen![]()
Kijk en dat vraag ik me dus inderdaad ook af, en tevens bevestigd dat mijn vermoeden weer dat het ze alleen maar te doen is voor het geld, en niet voor de veiligheid. Het is precies wat Ridocar zegt. Daarbij is snelheid niet eens het gevaarlijkst, maar is gewoon het makkelijkste te controleren.quote:Op zondag 10 september 2006 03:32 schreef Tatutatu het volgende:
Ben daar een keer gepakt toen ik 160 reed maar is al een paar jaar terug.
Kon nog net mijn rijbewijs houden! ze hadden me gematst zeiden ze....
Ze reden in een normale burgerauto achtermij
Kromme regering, ze moeten gewoon snelheidsbegrenzers op all auto's gooien net zoals ze dat met vrachtwagens doen als ze echt vinden dat we niet zo hard mogen rijden waarom dan wel auto's laten verkopen die 200+ kunnen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |