Slechts het in een kwaad daglicht stellen van Baby Mx lijkt me.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:33 schreef Rekkie het volgende:
Ik bedoel het niet lullig hoor, maar heb je je hier speciaal voor geregistreerd?
En wat is denk je hier mee te bereiken in een OUD topic?
En dat kan in KLBquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Slechts het in een kwaad daglicht stellen van Baby Mx lijkt me.
Ik hoop dat je dan inziet dat jouw situatie niet voor iedereen hetzelfde hoeft te zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:36 schreef DePut het volgende:
Laat ik eerlijk zijn, Biancavia heeft volledig gelijk. Ik ben hier nog nooit eerder geweest en snap ook vrij weinig van de structuur van dit forum. Ik probeer alleen zoveel mogelijk mensen te behoeden voor dezelfde ellende die wij met deze winkel hebben meegemaakt.
Groeten,
Remco
KLB is Klaagbaakquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:38 schreef DePut het volgende:
???
ahum sollicitatie loopt nogquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:42 schreef E.T. het volgende:
Rekkie, je bent je roeping misgelopen
Maargoed, deze krijgt een schopje KLB
Neemt niet weg natuurlijk dat het gewoon not-done is om deze afspraken mondeling te maken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:46 schreef DePut het volgende:
Dank jullie wel dit verhelder e.e.a.
Groeten,
Remco
PS: inderdaad kan het best zo zijn dat wij toevallig pech hebben, laten we hopen dat hier een heleboel positieve verhalen tegenover komen :-)
Dat is ook waarom wordt aangeraden om niet of zo min mogelijk aan te betalen. Zou ik overigens zeker doen als je op zo'n afstand woont van de zaak, omdat je er niet even langs kan gaan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:31 schreef DePut het volgende:
Ik heb hier zo vreselijk de balen van dat ik besloten heb hier maar eens mijn gal te spuwen over deze walgelijk commerciële zaak die het woord klantvriendelijkheid vergeten is zodra de poen binnen is.
Ik geloof er geen fluit van dat er binnen een straal van 100 km niet een babywinkel is die niet minimaal 80 kilometer dichterbij zit. Waarom ga je ook ooit naar de andere kant van het land voor zoiets?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:31 schreef DePut het volgende:
BabyM.. Veenendaal
Begin mei zijn wij voor het eerst bij BabyM.. geweest om eens rond te kijken en ons voor te laten lichten. We komen uit Monster en moesten dus ruim 100km rijden om er te komen. Omdat wij een goed gevoel hadden bij de voorlichting vonden we het toch de moeite waard en in juni waren we weer terug.
Voor de goede servicequote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:14 schreef 700MB het volgende:
[..]
Ik geloof er geen fluit van dat er binnen een straal van 100 km niet een babywinkel is die niet minimaal 80 kilometer dichterbij zit. Waarom ga je ook ooit naar de andere kant van het land voor zoiets?
Jij hebt altijd wel wat te zeuren he over verhalen van andere usersquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:14 schreef 700MB het volgende:
[..]
Ik geloof er geen fluit van dat er binnen een straal van 100 km niet een babywinkel is die niet minimaal 80 kilometer dichterbij zit. Waarom ga je ook ooit naar de andere kant van het land voor zoiets?
Als ze niet tegen kritiek kunnen moeten ze niet posten.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jij hebt altijd wel wat te zeuren he over verhalen van andere users
De vraag is waarom jij eigenlijk altijd kritiek heb? Ben je zo verbitterd of wil je gewoon tegendraads zijn?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:25 schreef 700MB het volgende:
[..]
Als ze niet tegen kritiek kunnen moeten ze niet posten.
Dat vraag ik me ook wel een beetje af, overal zitten toch wel winkels in dergelijke artikelen, missschien niet alles onder 1 dak altijd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:14 schreef 700MB het volgende:
[..]
Waarom ga je ook ooit naar de andere kant van het land voor zoiets?
Iedereen die hier post heeft kritiek. Danwel op 'bedrijf of persoon waarover het topic gaat' danwel op de TS of een andere poster. Jij nu ook, in deze post van je en je vorige.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
De vraag is waarom jij eigenlijk altijd kritiek heb?
Nee, het is meer dat ik enig realisme toon. 9 van de 10 klachten die hier gepost worden zijn zonder meer volledig onterecht als klacht en volledig de eigen schuld van de betreffende poster (wegens het niet lezen van de voorwaarden bijvoorbeeld). Van de overige topics is nog eens 90% overdreven en onredelijk (van de betreffende TS). Zo is door het lint gaan, zoals de TS in dit topic beschrijft, volledig onredelijk en zou het dus terecht zijn om hem daarop te wijzen. De trend is, niet alleen hier, om de schuld bij iedereen behalve jezelf te leggen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben je zo verbitterd of wil je gewoon tegendraads zijn?
En dus moet je vaak nog meer betalenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:32 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel een beetje af, overal zitten toch wel winkels in dergelijke artikelen, missschien niet alles onder 1 dak altijd.
kinderwagen niet bezorgd na vooruitbetalingquote:
Wat een kut-replyquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:18 schreef postmortum het volgende:
had je geen baby moeten maken , had je ook geen probleem gehad![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:13 schreef R16 het volgende:
Okee, wat hebben we hier nu met z'n allen van geleerd? Nooit vooruitbetalen. NOOIT! Ook geen aanbetaling doen.
Daar heb je lang over gedaanquote:Begin mei zijn wij voor het eerst bij BabyMx geweest om eens rond te kijken en ons voor te laten lichten. We komen uit Monster en moesten dus ruim 100km rijden om er te komen. Omdat wij een goed gevoel hadden bij de voorlichting vonden we het toch de moeite waard en in juni waren we weer terug.
Dat is dan weer jammer dat het naar KLB is verplaatst....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:37 schreef Rapaille het volgende:
Ik ga nu juist bij Baby Mx uit Veenendaal kopen omdat ik TS een josti vind![]()
ik ook, al weet ik niet wat ik er moet zoeken, heb namelijk geen kinderen en verwacht er ook nog geenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:37 schreef Rapaille het volgende:
Ik ga nu juist bij Baby Mx uit Veenendaal kopen omdat ik TS een josti vind![]()
Wij verwachten het ook niet, en we hopen allemaal meequote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef SamStar het volgende:
[..]
ik ook, al weet ik niet wat ik er moet zoeken, heb namelijk geen kinderen en verwacht er ook nog geen
Kijk Vagere_Hein begrijpt het! Hier was het mij allemaal om te doen en ik ben blij met al jullie posts!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:57 schreef Vagere_Hein het volgende:
google doet zijn werk wel. Mooie gerechtigheid.
edit ff helpen: Baby Mx uit Veenendaal
In geval van vroeggeboorte blijft de baby voorzover ik weet sowieso tot 36 weken (zwangerschapsduur dan) in het ziekenhuis, dus waarom zou je je babykamer begin juli al klaar hebbenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:26 schreef hotbeeb het volgende:
in geval van vroeggeboorte.
het werkt trouwens het effectiefst als je hier:quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:20 schreef DePut het volgende:
[..]
Kijk Vagere_Hein begrijpt het! Hier was het mij allemaal om te doen en ik ben blij met al jullie posts!
Vriendelijk bedankt!
Groeten,
Remco
Geen idee of dat klopt of niet, maar dan nog vind ik dat de TS het wel wat krapjes neemt met de levertijden. Ook dom van de B...M.x mensen om levertijden schriftelijk te bevestigen, want die zijn ook afhankelijk van hun leveranciers.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In geval van vroeggeboorte blijft de baby voorzover ik weet sowieso tot 36 weken (zwangerschapsduur dan) in het ziekenhuis, dus waarom zou je je babykamer begin juli al klaar hebben
Dat het prettig kan zijn: oké. Maar dat het hoort: volgens mij niet.
Jouw hebben ze niet voor niets verantwoordelijk gemaakt voor de PR hè?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:32 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
het werkt trouwens het effectiefst als je hier:
- de directe url van hun officiele site plaatst
- de directe url van alle plaatsen waar je over ze geklaagd hebt, plaatst
Doe dit overal waar je geklaagd hebt en de pagina's worden door google netjes aan elkaar gerelateerd.
Wat ik niet begrijp is dat jij wel de moeite neemt om zo'n uitvoerig betoog te dichten doch niet de moeite neemt om even goed de aanleiding tot dit betoog te lezen. Wij hebben de kamer in de eerste week van juni besteld met als uiterste leverdatum 31 juli. Ruim op tijd dus met inachtneming van een levertijd van 2 maanden. En inderdaad weten wij uit ervaring dat een kamer absoluut niet klaar hoeft te zijn in het geval van een vroeggeboorte. Doch pas bij thuiskomst.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:26 schreef hotbeeb het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat de vrouw van de TS in september is uitgerekend dat in juli pas de kinderkamer en kinderwagen besteld worden. Voor zover ik weet wordt er van je verwacht dat je rond de 28ste week van de zwangerschap (normale zwangerschap duurt 40 weken) de kinderkamer op orde dient te hebben, in geval van vroeggeboorte. Simpel rekensommetje geeft aan dat als mevrouw TS eind september is uitgerekend dat de kamer toch wel begin juli klaar zou moeten zijn. Begin juli is de TS pas begonnen met bestellen! En dat terwijl kindje 1 al veel te vroeg geboren was. Daarnaast hoor ik niets anders in mijn omgeving dat je bij het bestellen van dit soort zaken toch wel zo'n 2 a 3 maanden levertijd in acht moet nemen.
Goed plan! Dank je wel!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:32 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
het werkt trouwens het effectiefst als je hier:
- de directe url van hun officiele site plaatst
- de directe url van alle plaatsen waar je over ze geklaagd hebt, plaatst
Doe dit overal waar je geklaagd hebt en de pagina's worden door google netjes aan elkaar gerelateerd.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:58 schreef DePut het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is dat jij wel de moeite neemt om zo'n uitvoerig betoog te dichten doch niet de moeite neemt om even goed de aanleiding tot dit betoog te lezen
ik weet wel iets van marketing jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:53 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Jouw hebben ze niet voor niets verantwoordelijk gemaakt voor de PR hè?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |