abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41097931
B...M.x Veenendaal
Begin mei zijn wij voor het eerst bij .aby.a. geweest om eens rond te kijken en ons voor te laten lichten. We komen uit Monster en moesten dus ruim 100km rijden om er te komen. Omdat wij een goed gevoel hadden bij de voorlichting vonden we het toch de moeite waard en in juni waren we weer terug.

We hebben uitvoerig met de medewerkers gesproken en een offerte laten maken voor een kinderwagen (Mutsy Urban Rider) en kinderkamer. Samen 1500 Euro.
Omdat mijn vrouw in september uitgerekend is wilde ik echter wel een duidelijke afspraak omtrent de levertijd. Ik heb aangegeven dat ik direct alles af wilde rekenen op voorwaarde dat ik de garantie kreeg dat eind juli geleverd zou worden (onze eerste zoon was drie maanden te vroeg en ik wilde het zekere voor het onzekere nemen). Deze garantie heb ik gekregen en op de offerte / factuur stond een leverdatum 'juli 2006'.

Natuurlijk stonden er achter op datzelfde papiertje kleine lettertjes waardoor ik juridisch geen enkel recht had, maar gezien de overtuiging van de medewerkers dat juli makkelijk haalbaar was nam ik dit voor lief.

Vervolgens hebben wij niets van Baby... gehoord todat ik zelf maar eens contact op heb genomen eind juli. Men vertelde mij zonder blikken of blozen dat het geen eind juli werd, maar op z'n vroegst eind augustus. Nadat ik flink uit mijn vel was gesprongen (mijn vrouw begon in eind juni al met voortijdige weeën ) heb ik ze erop gewezen dat ze dan op z'n minst even hadden mogen bellen omdat wij erop zaten te wachten. Wellicht hadden we in goed overleg samen tot een oplossing kunnen komen.

Ik vroeg welk deel van de bestelling niet leverbaar was en dat bleek de Mutsy te zijn. Ik heb toen geëist dat ik de rest alvast op kon halen en dat de Mutsy op hun kosten zou worden nageleverd. Ik ga immers geen 200km extra rijden in een drukke periode omdat ...Max een fout maakt.

Bij aankomst in de winkel werd ik redelijk vriendelijk geholpen door een dame uit de winkel die mij beloofde dat de Mutsy dan toch echt eind augustus thuis zou worden bezorgd. Op mijn dringende verzoek heeft ze die belofte op schrift gezet en ondertekend.

Inmiddels is het eind augustus en ik heb vorige week gebeld om te vragen op welke dag we de Mutsy kunnen verwachten. De persoon aan de andere kant van de lijn wist me, wederom zonder blikken of blozen, te vertellen dat het toch echt de tweede helft van september zou worden. Ik ontplofte!
Ik heb hem heel duidelijk gemaakt dat dat voor mij volstrekt onacceptabel is en geëist dat hij mij binnen twee dagen zou terugbellen met een andere mededeling.

Gisteren belde Bab.Max dan toch voor de eerste keer uit eigen beweging om mij te vertellen dat de Mutsy pas 2 september bij hen geleverd wordt door de leverancier en dat hun bezorgservice alleen op vrijdag rijdt en wij dus pas 8 september op z'n vroegst onze Mutsy zouden hebben. Ik heb aangegeven dat BabyMx kennellijk geen waarde hecht aan hun imago noch aan mij al goedbetalende klant en zich kennelijk wenst te houden aan hun reguliere procedures in deze kwestie. Ik heb hem vervolgens gevraagd mij door te verbinden met zijn bedrijfsleider hetgeen onmogelijk was: "stuur maar een mailtje naar info@bab.max.nl p.a. "De directie".

Ik heb hem verteld dat ik dat zou doen en heb direct teruggebeld en gevraagd naar de bedrijfsleiding. De dame aan de lijn vertelde mij dat die pas morgen (vandaag dus) na 11 uur binnen zou zijn.

Vanmorgen om 11 uur dus wederom terug gebeld en gevraagd naar de bedrijfsleiding. Helaas dezelfde hork aan de lijn gehad als gisteren en de medeling was wederom: "stuur maar een mailtje naar info@bab.max.nl p.a. "De directie".
Ik heb mijn vrouw gebeld en gevraagd naar de naam van de vrouw die ons de belofte gedaan heeft van eind augustus. Ik heb vervolgens weer teruggebeld en mijn verhaal wederom gedaan. Deze vrouw zou contact opnemen met de leverancier en mij terug bellen... hetgeen tot nog toe niet gebeurd is.

Als de wagen twee september geleverd wordt bij BM dan is hij dus eerder aanwezig bij de leverancier. Als B...M.. ook maar enige waarde zou hechten aan het woord van hun medewerkers, hun imago en mij als duurbetalende klant dan zouden ze hun normale procedure in dit geval los laten en DHL of UPS bellen om die wagen op te halen bij de leverancier en bij mij thuis te bezorgen. Het feit dat ze dit niet wensen te doen zorgt ervoor dat ik er nooit meer een voet binnen zal zetten en ik hoop dat dat na het schrijven van dit stuk voor meerdere mensen zal gelden.

Gelukkig zijn de voortijdige weeën opgehouden en gelukkig is onze spruit nog niet geboren, maar stel dat dat gebeurd dan heb ik dus niet eens een maxi cosi om het manneke uit het ziekenhuis mee naar huis te nemen. Ik heb hier zo vreselijk de balen van dat ik besloten heb hier maar eens mijn gal te spuwen over deze walgelijk commerciële zaak die het woord klantvriendelijkheid vergeten is zodra de poen binnen is.

Groeten,
Remco

[ Bericht 0% gewijzigd door Danny op 03-02-2009 16:16:45 ]
pi_41098008
Ik bedoel het niet lullig hoor, maar heb je je hier speciaal voor geregistreerd?
En wat is denk je hier mee te bereiken in een OUD topic?
pi_41098054
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:33 schreef Rekkie het volgende:
Ik bedoel het niet lullig hoor, maar heb je je hier speciaal voor geregistreerd?
En wat is denk je hier mee te bereiken in een OUD topic?
Slechts het in een kwaad daglicht stellen van Baby Mx lijkt me.

[ Bericht 0% gewijzigd door Danny op 03-02-2009 16:23:14 ]
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_41098110
Laat ik eerlijk zijn, Biancavia heeft volledig gelijk. Ik ben hier nog nooit eerder geweest en snap ook vrij weinig van de structuur van dit forum. Ik probeer alleen zoveel mogelijk mensen te behoeden voor dezelfde ellende die wij met deze winkel hebben meegemaakt.

Groeten,
Remco
pi_41098138
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:35 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Slechts het in een kwaad daglicht stellen van Baby Mx lijkt me.
En dat kan in KLB

Of je kunt info verkrijgen over je mogelijkheden n WGR

[ Bericht 4% gewijzigd door Danny op 03-02-2009 16:23:26 ]
pi_41098172
???
pi_41098226
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:36 schreef DePut het volgende:
Laat ik eerlijk zijn, Biancavia heeft volledig gelijk. Ik ben hier nog nooit eerder geweest en snap ook vrij weinig van de structuur van dit forum. Ik probeer alleen zoveel mogelijk mensen te behoeden voor dezelfde ellende die wij met deze winkel hebben meegemaakt.

Groeten,
Remco
Ik hoop dat je dan inziet dat jouw situatie niet voor iedereen hetzelfde hoeft te zijn.
Één slechte ervaring, betekent niet direct dat de zaak slecht is natuurlijk.
pi_41098257
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:38 schreef DePut het volgende:
???
KLB is Klaagbaak

WGR = Werk, Geldzaken en Recht

Alles staat trouwens in de Faq en Policy

Welkom
  woensdag 23 augustus 2006 @ 16:42:55 #9
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41098295
Rekkie, je bent je roeping misgelopen

Maargoed, deze krijgt een schopje KLB
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_41098340
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:42 schreef E.T. het volgende:
Rekkie, je bent je roeping misgelopen

Maargoed, deze krijgt een schopje KLB
ahum sollicitatie loopt nog
pi_41098368
KLB -> Klaagbaak afdeling om te klagen over onderwerpen
WGR -> Werk Geldzaken & recht

Als ik je verhaal zo lees zijn er wel een aantal tekortkomingen vanuit de kant van het bedrijf, maar ik herken wel veel dingen die herkenbaar zijn bij vele bedrijven binnen vele branches. Helaas maar zo zit het nou eenmaal in de wereld, iedereen wil voor 1 euro topbehandeling, en als er iets mis gaat moet alles maar gefixt worden, zo werkt het gewoon niet.
leveringsproblemen ligt ook maar aan de leverancier, kun je hoog of laag springen hun bepalen dat gewoon.

Het punt waar je wel over kan vallen is het niet opnemen van contact of het slecht informeren van de klant.
M'n signature, wat doe je :{
pi_41098402
Dank jullie wel dit verhelderd e.e.a.

Groeten,
Remco

PS: inderdaad kan het best zo zijn dat wij toevallig pech hebben, laten we hopen dat hier een heleboel positieve verhalen tegenover komen :-)
pi_41098464
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:46 schreef DePut het volgende:
Dank jullie wel dit verhelder e.e.a.

Groeten,
Remco

PS: inderdaad kan het best zo zijn dat wij toevallig pech hebben, laten we hopen dat hier een heleboel positieve verhalen tegenover komen :-)
Neemt niet weg natuurlijk dat het gewoon not-done is om deze afspraken mondeling te maken.

Jullie vertrouwen wordt er niet groter op, op deze manier!
  † In Memoriam † woensdag 23 augustus 2006 @ 16:52:03 #14
81992 Githa
pi_41098587
Er is een topic hier in OUD voor klachten omtrent de levering/aankoop van een babykamer, dan wel spullen.
Problemen met de aankoop/service nieuwe babykamer?

Edit: ohw, hij is al verplaatst zie ik
  woensdag 23 augustus 2006 @ 16:53:01 #15
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_41098622
Je kan toch ook naar die ene rechter op Nederland 1, onder druk van een camera kan je altijd nog wel wat los krijgen lijkt me.
It's about being boss, not being the boss...
  woensdag 23 augustus 2006 @ 16:55:36 #16
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_41098716
Ik denk dat het ontploffen van je je niet geholpen heeft....

Dit werkt alleen maar tegen je,denk je nou echt dat een klant die keer op keer pissig wordt,ontploft,van alles eist en zo te lezen niet voor rede vatbaar is..dat ze daar nog een stap harder voor gaan lopen?
  † In Memoriam † woensdag 23 augustus 2006 @ 17:02:33 #17
43556 miss_dynastie
pi_41098926
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:31 schreef DePut het volgende:
Ik heb hier zo vreselijk de balen van dat ik besloten heb hier maar eens mijn gal te spuwen over deze walgelijk commerciële zaak die het woord klantvriendelijkheid vergeten is zodra de poen binnen is.
Dat is ook waarom wordt aangeraden om niet of zo min mogelijk aan te betalen. Zou ik overigens zeker doen als je op zo'n afstand woont van de zaak, omdat je er niet even langs kan gaan.
Dus nee, je hebt me niet overtuigd om niks bij Babym.. te kopen (later, als ik groot ben ), hooguit om niet of niet te veel aan te betalen, maar dat wist ik al.

Succes in elk geval, hoop dat alles toch nog in orde komt voor je baby er is

[ Bericht 4% gewijzigd door Danny op 03-02-2009 16:17:41 ]
pi_41099276
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:31 schreef DePut het volgende:
BabyM.. Veenendaal
Begin mei zijn wij voor het eerst bij BabyM.. geweest om eens rond te kijken en ons voor te laten lichten. We komen uit Monster en moesten dus ruim 100km rijden om er te komen. Omdat wij een goed gevoel hadden bij de voorlichting vonden we het toch de moeite waard en in juni waren we weer terug.
Ik geloof er geen fluit van dat er binnen een straal van 100 km niet een babywinkel is die niet minimaal 80 kilometer dichterbij zit. Waarom ga je ook ooit naar de andere kant van het land voor zoiets?

[ Bericht 0% gewijzigd door Danny op 03-02-2009 16:18:38 ]
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_41099449
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 17:14 schreef 700MB het volgende:

[..]

Ik geloof er geen fluit van dat er binnen een straal van 100 km niet een babywinkel is die niet minimaal 80 kilometer dichterbij zit. Waarom ga je ook ooit naar de andere kant van het land voor zoiets?
Voor de goede service
pi_41099560
quote:

[..]

Jij hebt altijd wel wat te zeuren he over verhalen van andere users
pi_41099587
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 17:24 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Jij hebt altijd wel wat te zeuren he over verhalen van andere users
Als ze niet tegen kritiek kunnen moeten ze niet posten.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_41099646
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 17:25 schreef 700MB het volgende:

[..]

Als ze niet tegen kritiek kunnen moeten ze niet posten.
De vraag is waarom jij eigenlijk altijd kritiek heb? Ben je zo verbitterd of wil je gewoon tegendraads zijn?

Maarja genoeg offtopic
TS misschien dat je in Werk, Geld en Recht zou kunnen vragen of je hier iets mee kan doen.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 17:32:13 #23
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_41099772
quote:

[..]

Waarom ga je ook ooit naar de andere kant van het land voor zoiets?
Dat vraag ik me ook wel een beetje af, overal zitten toch wel winkels in dergelijke artikelen, missschien niet alles onder 1 dak altijd.
[KNE]-Mod
pi_41099863
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 17:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
De vraag is waarom jij eigenlijk altijd kritiek heb?
Iedereen die hier post heeft kritiek. Danwel op 'bedrijf of persoon waarover het topic gaat' danwel op de TS of een andere poster. Jij nu ook, in deze post van je en je vorige.
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 17:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben je zo verbitterd of wil je gewoon tegendraads zijn?
Nee, het is meer dat ik enig realisme toon. 9 van de 10 klachten die hier gepost worden zijn zonder meer volledig onterecht als klacht en volledig de eigen schuld van de betreffende poster (wegens het niet lezen van de voorwaarden bijvoorbeeld). Van de overige topics is nog eens 90% overdreven en onredelijk (van de betreffende TS). Zo is door het lint gaan, zoals de TS in dit topic beschrijft, volledig onredelijk en zou het dus terecht zijn om hem daarop te wijzen. De trend is, niet alleen hier, om de schuld bij iedereen behalve jezelf te leggen.
  Milf woensdag 23 augustus 2006 @ 17:38:13 #25
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_41099926
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 17:32 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook wel een beetje af, overal zitten toch wel winkels in dergelijke artikelen, missschien niet alles onder 1 dak altijd.
En dus moet je vaak nog meer betalen .
Nu kon alles in één keer en dan ben je over het algemeen wat voordeliger uit.

Maar ik sta volledig achter de TS. Er worden dingen beloofd die men niet kan nakomen wegens een leverancier die niet leverd. Geef dan aan bij de verkoop dat zij er alles aan zullen doen om in Juli te leveren maar dat ook hun afhankelijk zijn van een derde partij. Dat scheelt al een hoop. Maar nee beloven zodat de klant koopt.

1500 euro is niet niks wat je zomaar even uit je achterzak trekt. En dan mag je zeker wel een bepaald soort service verwachten.

En ontploffen helpt niet. Men zal geen stap harder doen.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_41102951
had je geen baby moeten maken , had je ook geen probleem gehad
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_41103442
Samenvatting anyone?
pi_41103537
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 19:31 schreef GioStyle het volgende:
Samenvatting anyone?
kinderwagen niet bezorgd na vooruitbetaling
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_41104315
google doet zijn werk wel. Mooie gerechtigheid.

edit ff helpen: Baby Mx uit Veenendaal

[ Bericht 23% gewijzigd door Danny op 03-02-2009 16:23:39 ]
pi_41106176
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 19:18 schreef postmortum het volgende:
had je geen baby moeten maken , had je ook geen probleem gehad
Wat een kut-reply
pi_41106940
Okee, wat hebben we hier nu met z'n allen van geleerd? Nooit vooruitbetalen. NOOIT! Ook geen aanbetaling doen. Je weet nooit hoe het gaat, als die zaak failliet gaat dan kun je naar je aanbetaling EN je gekochte spullen fluiten.

Aanbetalingen zijn trouwens niet wettig. Een zaak mag dit wel vragen, maar niet eisen. Doen ze dat wel, dan loop je gewoon fluitend weer naar buiten. Bedankt voor de voorlichting, maar met zulke winkels moet je gewoon geen zaken doen. Er zijn 100 andere babywinkels binnen een straal van 100km van elke willekeurige plek in Nederland.

Wat je natuurlijk wel had kunnen proberen is een kinderwagen van de winkel lenen zolang die van jou nog niet was geleverd. Of alleen een kinderwagen kopen die op voorraad is. Vind je geen mooie in de voorraad? Jammer, volgende babyzaak. Winkels moeten ook maar es leren dat de klant de baas is. Dat leren ze alleen als de klanten NIET kopen, en ze duidelijk maken waarom ze niet kopen!
pi_41108746
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 21:13 schreef R16 het volgende:
Okee, wat hebben we hier nu met z'n allen van geleerd? Nooit vooruitbetalen. NOOIT! Ook geen aanbetaling doen.

Eensch
pi_41109664
Wie had je die winkel dan zo van harte aanbevolen?

Ben diverse keren daar geweest. Het is wel groot, maar niet extreem of bijzonder veel groter dan andere babyspeciaalzaken. Vond 'm ook nog knap aan de prijs.

In Den Haag zit een superstore van Prenatal. Voor jullie veel dichter in de buurt en daar kun je alles net zo goed krijgen als in Veenendaal.

Maar goed, gedane zaken nemen geen keer. 't is jammer. Misschien kun je van iemand een Maxi Cosi lenen totdat BabyMx dan eindelijk levert.

[ Bericht 0% gewijzigd door Danny op 03-02-2009 16:19:02 ]
  woensdag 23 augustus 2006 @ 22:42:35 #34
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_41110961
quote:
Begin mei zijn wij voor het eerst bij BabyMx geweest om eens rond te kijken en ons voor te laten lichten. We komen uit Monster en moesten dus ruim 100km rijden om er te komen. Omdat wij een goed gevoel hadden bij de voorlichting vonden we het toch de moeite waard en in juni waren we weer terug.
Daar heb je lang over gedaan 200 km in 2 maanden ?

Sorry...ik sta in lol modus

[ Bericht 2% gewijzigd door Danny op 03-02-2009 16:19:17 ]
pi_41113540
Ik ga nu juist bij Baby Mx uit Veenendaal kopen omdat ik TS een josti vind

[ Bericht 8% gewijzigd door Danny op 03-02-2009 16:23:52 ]
pi_41113760
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 23:37 schreef Rapaille het volgende:
Dat is dan weer jammer dat het naar KLB is verplaatst....

[ Bericht 5% gewijzigd door Danny op 03-02-2009 16:24:04 ]
  donderdag 24 augustus 2006 @ 00:13:40 #37
122701 SamStar
Voorheen Da-Ali-G
pi_41114949
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 23:37 schreef Rapaille het volgende:
ik ook, al weet ik niet wat ik er moet zoeken, heb namelijk geen kinderen en verwacht er ook nog geen

[ Bericht 4% gewijzigd door Danny op 03-02-2009 16:24:14 ]
Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
pi_41115720
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef SamStar het volgende:

[..]

ik ook, al weet ik niet wat ik er moet zoeken, heb namelijk geen kinderen en verwacht er ook nog geen
Wij verwachten het ook niet, en we hopen allemaal mee
pi_41120315
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 19:57 schreef Vagere_Hein het volgende:
google doet zijn werk wel. Mooie gerechtigheid.

edit ff helpen: Baby Mx uit Veenendaal
Kijk Vagere_Hein begrijpt het! Hier was het mij allemaal om te doen en ik ben blij met al jullie posts!
Vriendelijk bedankt!

Groeten,
Remco

[ Bericht 4% gewijzigd door Danny op 03-02-2009 16:24:24 ]
pi_41121705
Wat ik niet begrijp is dat de vrouw van de TS in september is uitgerekend dat in juli pas de kinderkamer en kinderwagen besteld worden. Voor zover ik weet wordt er van je verwacht dat je rond de 28ste week van de zwangerschap (normale zwangerschap duurt 40 weken) de kinderkamer op orde dient te hebben, in geval van vroeggeboorte. Simpel rekensommetje geeft aan dat als mevrouw TS eind september is uitgerekend dat de kamer toch wel begin juli klaar zou moeten zijn. Begin juli is de TS pas begonnen met bestellen! En dat terwijl kindje 1 al veel te vroeg geboren was. Daarnaast hoor ik niets anders in mijn omgeving dat je bij het bestellen van dit soort zaken toch wel zo'n 2 a 3 maanden levertijd in acht moet nemen.
Duck tape is like the force; it has a dark side and a light side and it keeps the universe together
  † In Memoriam † donderdag 24 augustus 2006 @ 10:30:12 #41
43556 miss_dynastie
pi_41121803
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:26 schreef hotbeeb het volgende:
in geval van vroeggeboorte.
In geval van vroeggeboorte blijft de baby voorzover ik weet sowieso tot 36 weken (zwangerschapsduur dan) in het ziekenhuis, dus waarom zou je je babykamer begin juli al klaar hebben
Dat het prettig kan zijn: oké. Maar dat het hoort: volgens mij niet.
pi_41121851
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 09:20 schreef DePut het volgende:

[..]

Kijk Vagere_Hein begrijpt het! Hier was het mij allemaal om te doen en ik ben blij met al jullie posts!
Vriendelijk bedankt!

Groeten,
Remco
het werkt trouwens het effectiefst als je hier:
- de directe url van hun officiele site plaatst
- de directe url van alle plaatsen waar je over ze geklaagd hebt, plaatst

Doe dit overal waar je geklaagd hebt en de pagina's worden door google netjes aan elkaar gerelateerd.
pi_41121883
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:30 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

In geval van vroeggeboorte blijft de baby voorzover ik weet sowieso tot 36 weken (zwangerschapsduur dan) in het ziekenhuis, dus waarom zou je je babykamer begin juli al klaar hebben
Dat het prettig kan zijn: oké. Maar dat het hoort: volgens mij niet.
Geen idee of dat klopt of niet, maar dan nog vind ik dat de TS het wel wat krapjes neemt met de levertijden. Ook dom van de B...M.x mensen om levertijden schriftelijk te bevestigen, want die zijn ook afhankelijk van hun leveranciers.

[ Bericht 2% gewijzigd door Danny op 03-02-2009 16:19:41 ]
Duck tape is like the force; it has a dark side and a light side and it keeps the universe together
pi_41122390
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:32 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Doe dit overal waar je geklaagd hebt en de pagina's worden door google netjes aan elkaar gerelateerd.
Jouw hebben ze niet voor niets verantwoordelijk gemaakt voor de PR hè?
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_41122557
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:26 schreef hotbeeb het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat de vrouw van de TS in september is uitgerekend dat in juli pas de kinderkamer en kinderwagen besteld worden. Voor zover ik weet wordt er van je verwacht dat je rond de 28ste week van de zwangerschap (normale zwangerschap duurt 40 weken) de kinderkamer op orde dient te hebben, in geval van vroeggeboorte. Simpel rekensommetje geeft aan dat als mevrouw TS eind september is uitgerekend dat de kamer toch wel begin juli klaar zou moeten zijn. Begin juli is de TS pas begonnen met bestellen! En dat terwijl kindje 1 al veel te vroeg geboren was. Daarnaast hoor ik niets anders in mijn omgeving dat je bij het bestellen van dit soort zaken toch wel zo'n 2 a 3 maanden levertijd in acht moet nemen.
Wat ik niet begrijp is dat jij wel de moeite neemt om zo'n uitvoerig betoog te dichten doch niet de moeite neemt om even goed de aanleiding tot dit betoog te lezen. Wij hebben de kamer in de eerste week van juni besteld met als uiterste leverdatum 31 juli. Ruim op tijd dus met inachtneming van een levertijd van 2 maanden. En inderdaad weten wij uit ervaring dat een kamer absoluut niet klaar hoeft te zijn in het geval van een vroeggeboorte. Doch pas bij thuiskomst.

Groeten,
Remco

PS: Direct kunnen betalen versterkte mijn onderhandelingspositie en zoals de meesten van ons weten is de periode eind mei / begin juni de periode van het vakantiegeld. Vandaar dus deze keuze.
pi_41122634
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:32 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Goed plan! Dank je wel!
BabyM.x
http://www.ikvader.nl/forum/viewtopic.php?t=3009
en nog een paar die ik alweer vergeten ben.

Groeten,
Remco

[ Bericht 2% gewijzigd door Danny op 03-02-2009 16:20:40 ]
  † In Memoriam † donderdag 24 augustus 2006 @ 11:28:54 #47
43556 miss_dynastie
pi_41123420
Feit is ook nog eens dat die hele babybusiness een soort maffia is. Je kan vast de koop wel ontbinden en je geld terug krijgen. Maar dan? Bij een andere zaak zit je niet zo hard vast aan de levertijden, tenzij je uiteraard kan lullen als brugman, want het kan heus allemaal wel sneller.
pi_41123599
Het lijkt erop dat mijn 'campagne' vruchten af begint te werpen want ik heb een telefoontje gehad van BabyM.. dat ze toch gaan proberen eerder te leveren; ik ben benieuwd! Overigens gaat het dan om de wagen met reiswieg, kinderzitje en maxi cosi. Zaken als voetenzak en bekleding komen dan weer in nalevering. Blijft een lastig verhaal hoor!

Groeten,
Remco

[ Bericht 0% gewijzigd door Danny op 03-02-2009 16:22:25 ]
pi_41124338
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:58 schreef DePut het volgende:

[..]

Wat ik niet begrijp is dat jij wel de moeite neemt om zo'n uitvoerig betoog te dichten doch niet de moeite neemt om even goed de aanleiding tot dit betoog te lezen
zou toch zweren dat er juli stond...
pi_41124775
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:53 schreef Casparovvv het volgende:

[..]

Jouw hebben ze niet voor niets verantwoordelijk gemaakt voor de PR hè?
ik weet wel iets van marketing ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')