Dat was onze planning ook raffie..quote:Vd Vaart hoopt op Ajax in Champions league
Rafael van der Vaart hoopt, nu HSV zich geplaatst heeft voor de Champions League, dat hij tijdens het toernooi tegen Ajax moet spelen. Ook een wedstrijd tegen Barcelona zou hij prachtig vinden.
De aanvoerder van HSV: 'Ik wil Ajax of Barcelona wel tegen komen'. Volgens de Duitse pers is hij met Nigel de Jong (die onlangs weer scoorde) de kern van HSV. 'Ik zei al tegen Nigel dat we het opnieuw gaan meemaken samen 'die Koningsklasse', aldus 'die Regisseur von HSV'.
Yup, en voor Ooijer zal ook wel een tonnetje binnenkomen lijkt me. Toch wel handig, dat die jongens in Eindhoven en Rotterdam zoveel Ajacieden willen hebbenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:24 schreef methodmich het volgende:
Hebben we hier trouwens al besproken dat Ajax een mooi sommetje van Feyenoord krijgt voor de opleiding van Tiendalli? Topics gaan zo hard...
Hoeveel procent is dat dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:24 schreef methodmich het volgende:
Hebben we hier trouwens al besproken dat Ajax een mooi sommetje van Feyenoord krijgt voor de opleiding van Tiendalli? Topics gaan zo hard...
Wat dacht je van HSV?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:26 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, en voor Ooijer zal ook wel een tonnetje binnenkomen lijkt me. Toch wel handig, dat die jongens in Eindhoven en Rotterdam zoveel Ajacieden willen hebben
krijgen we dat weer te horen als we kampioen zijnquote:
Ach die soort excuses komen toch wel als we alles en iedereen vernederenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
krijgen we dat weer te horen als we kampioen zijn
Ligt het aan mij of zie ik het woord clubliefde niet?quote:23/8/2006 - Charisteas: zeker niet naar Feyenoord
Tegenover RTV Noord-Holland heeft Charisteas laten weten Feyenoord geen optie te vinden. Er zouden geruchten de ronde doen dat Feyenoord in hem een optie ziet om Dirk Kuyt te vervangen. "Ik ga zeker niet naar Feyenoord, want ik wil niet meer in Nederland voetballen als ik hier weg moet. Met mijn spel kom ik beter terecht in Duitsland of Engeland."
quote:23/8/2006 - Charisteas rekent vanwege transferprijs niet meer op transfer
(Gepost door RvN)
In de nieuwe uitgave van Voetbal International laat Charisteas weten niet meer op een transfer te rekenen deze zomer. 'Niemand wil veel geld betalen voor een voetballer die vorig seizoen nauwelijks heeft gespeeld en dit seizoen niet bij de selectie zit' aldus Charisteas. Ajax zou een transfersom van bijna 5 miljoen euro vragen. 'Ik vind het niet prettig om een goed salaris te verdienen terwijl ik er niets voor hoef te doen. Daarnaast merk ik op de trainingen dat ik in vorm ben.'
De Griek vreest dat hij ook zijn plaats in het nationale elftal verliest door zijn situatie bij Ajax. Hij liet weten de houding van de clubleiding niet te begrijpen. 'Voor beide partijen is dit geen goede situatie.'
Ik bedoelde uit respect voor Ajax i.v.m. het onderwerp snappu?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:43 schreef twi het volgende:
Charisteas en clubliefde voor de club die 'm nooit het vertrouwen heeft gegeven? Lijkt me een illusie om dat te verwachten.
Nogmaals, wat Twi zegtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:04 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik bedoelde uit respect voor Ajax i.v.m. het onderwerp snappu?
Ik ook.. Pappa Harry.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:05 schreef BobbyHill het volgende:
Charisteas wordt al vanaf de eerste dag behandeld als vuilnis. Ik hoop dat hij toch nog een mooie transfer krijgt.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:05 schreef BobbyHill het volgende:
Charisteas wordt al vanaf de eerste dag behandeld als vuilnis. Ik hoop dat hij toch nog een mooie transfer krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |