Loek zoals ik je al eerder verteld heb, ik zie de Uefa Cup als een troostprijs (zeker als je CL kon spelen!)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:38 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Begrijpelijk zo'n reactie op dit moment, en dat meen ik.

Denk je dat ze ook maar ergens geschokt zijn dat Ajax niet meedoet?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:36 schreef twi het volgende:
maar op het moment zijn we gewoon het lachertje van Europa.

Optimisme met de hoofdletter Oquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:41 schreef BigFire het volgende:
laat kopenhagen de CL nu ook maar winnen. dat zet ons in een iets beter daglicht

vooral ook in zo'n klote wedstrijd nu weerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:39 schreef Mr.Mills het volgende:
Mên, wat een trieste kutavond dit, nog erger dan de uitschakeling tegen Milan

Wat een kutvoetballer is dat zegquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:40 schreef Mr.Mills het volgende:
Volgende keer ajb Roger ipv Maduro....die had echt de handelingssnelheid van een lantaarnpaal.

En jij bent? Gadverdamme, ik wordt ziek van mensen die nu ff Ajax spelers lopen af te zeiken maar als er gewonnen wordt net zo hard mee juichen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:38 schreef toma het volgende:
Urby -1ste helft goed, 2de helft vergeten te verdedigen.
Maduro -Jupiler league niveau.
Huntelaar - Niet in vorm.
Perez -Lijm vergeten op zn schoenen te plakken.
Gabri -Goed.
Verthongen -Mist ervaring
Scheidsrechter -Had zelf rood moeten hebben

Ik lees de kranten morgen niet eens.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:41 schreef DeSiever het volgende:
Jammer, jongens. Ik ging zitten voor een ouderwets avondje Europa Cup, maar na al die jaren voel je het op een gegeven moment misgaan. Als Vermaelen hem niet had gemaakt, was die 0-2 ook heus wel gevallen.
Kop morgen in de kranten: "Ajax verliest van zichzelf"

Ik snap 't ook wel. Ben alleen 100% pissed nuquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maak je daar nu niet druk om anderen, maar om jezelf. Het is gewoonweg een schande om na een 1-2 in Denemarken thuis eruit te vliegen. Logisch dat er dan mensen even komen kijken hoe de stemming is.

geen lachertjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:40 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat maakt ons nog wel het lachertje van Europa.

Ja koop dan meteen een nieuwe spits, Huntelaar bakte er niks van vanavond....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:40 schreef Nashje het volgende:
2 dikke fouten van Emanuelson.
Van Geel schiet op en trek je beurs nog maar eens een keer flink open voor links.

Ik nog steeds niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:41 schreef IJzeren_Rinus het volgende:
Ik ben er echt ziek van, pijn in mijn buik. Tot 2 seconden voor het einde geloofde ik het nog niet eens.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |