quote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:55 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik snap wel dat hij af en toe hierheen komt voor de gezelligheid.Bèta's kunnen onderling niet zo goed communiceren, dus die mensen moeten af en toe sociaal worden opgevangen.
En wij kunnen hen ook wel gebruiken. Zij vinden briljante dingen uit en wij snoepen de helft van de winst af bij de patentaanvraag.
Die studie stelt duidelijk niets voor als je zoveel tijd over hebt om te Fok!enquote:Op donderdag 28 september 2006 16:01 schreef Spyronius het volgende:
het is dus duidelijk veel gezelliger bij ons gnk'ers/bmw'ers dan bij jullie droge stof figuren, want wij zijn jullie voorbij
ownedquote:Op donderdag 28 september 2006 16:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die studie stelt duidelijk niets voor als je zoveel tijd over hebt om te Fok!en
Nee, wij houden tijd over omdat we niet constant bezig hoeven te zijn om te zorgen dat onze computers/memory sticks of wat dan ook met gevoelige gegevens op straat komenquote:Op donderdag 28 september 2006 16:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die studie stelt duidelijk niets voor als je zoveel tijd over hebt om te Fok!en
Overloperquote:
http://www.silverslagen.nl/rechten.aspquote:Op donderdag 28 september 2006 15:45 schreef Originele_Naam het volgende:
weet iemand wanneer de sil verslagen voor het eerste periode uitkomen?
Tilburg-Westquote:Op donderdag 14 september 2006 20:49 schreef Sessy het volgende:
[..]
Naja en anders zit ik als 't goed is volgende week op kamers op de verbernelaan. Kan ik altijd wel ff langskomen.
Oud voel ik me nog niet. Maar ik zat pas geleden 's avonds ook een keer aan tafel met een aantal werkenden, van het ene op het andere moment. Zit je in je spijkerbroek en shirtje tussen lui in pak, werkzaam op kantoren in Roosendaal, Den Bosch etc. Twee maanden geleden waren het gewoon werkloze lamme studenten met wie je zwaar ging stappen op donderdagavondquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:01 schreef Pool het volgende:
Ik begin me alleen wat oud te voelen.
"Waar is die en die?"
-Ja, is afgestudeerd, werkt inmiddels in Roosendaal
"Oja"
Werken in Den Boschquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:11 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Oud voel ik me nog niet. Maar ik zat pas geleden 's avonds ook een keer aan tafel met een aantal werkenden, van het ene op het andere moment. Zit je in je spijkerbroek en shirtje tussen lui in pak, werkzaam op kantoren in Roosendaal, Den Bosch etc. Twee maanden geleden waren het gewoon werkloze lamme studenten met wie je zwaar ging stappen op donderdagavond![]()
Het plan hier was om te gaan, maar een etentje en daarna een aflevering van Grey's Anatomy stond me wat meer aanquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:01 schreef Pool het volgende:
Is iemand van de Tilburgers nog naar het juristenfeest geweest afgelopen dinsdag? Het was ietwat lafjes, maar ik heb me toch nog redelijk vermaakt.![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:18 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Werken in Den BoschWelk kantoor?
Ik ga, als het even meezit, volgende week mee naar de Juridische Bedrijvendag in Nijmegen!
Hij werkt niet bij Banning hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:18 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Werken in Den BoschWelk kantoor?
Daar ben ik ook wel bijquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:30 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
10 oktober Magisterborrel idd.![]()
He, het had natuurlijk zomaar gekund he!quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:47 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Hij werkt niet bij Banning hoor![]()
[..]
Daar ben ik ook wel bij![]()
En ons er dan weer van beschuldigen zeker dat Rechten zo makkelijk is dat je na het afpilsen nog ruimschoots in staat bent om fok vol te spammenquote:Op donderdag 28 september 2006 16:44 schreef Singa het volgende:
Heeee, deze thread niet volspammen!! Straks halen ze met onze hulp ons weer in.
Yes, ik lees braaf Ublad en Folia. Ublad is altijd echt leuk, Folia is best wel een dun kutblaadje eigenlijk, zeker in vergelijking. Why?quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:27 schreef Sessy het volgende:
Leest er eigenlijk iemand de universiteitskrant hier? Gewoon uit interesse naar wie zo'n ding nou allemaal leest, ook op de andere universiteiten.
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:06 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Yes, ik lees braaf Ublad en Folia. Ublad is altijd echt leuk, Folia is best wel een dun kutblaadje eigenlijk, zeker in vergelijking. Why?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |