abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 augustus 2006 @ 15:23:57 #1
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_41095839
[SC] WO Rechten # 15

Het belangrijkste topic van dit forum. Met de sappigste roddels over de Tony, de JB en de hoorcolleges en alle details over het nut van bestuursfuncties voor je cv. Uiteraard ben je het gaafst als je in Tilburg Utrecht studeert, maar ook andere mensen zijn hier van harte welkom om mee te praten.

Regelmatige bezoekers van deze reeks:

Universiteit Utrecht
Leonoor
MarkzMan_X
The_Duce
VoreG
smvs
AkeBiAtch
Argento
dr.dunno
Diederik_Duck (?)

Universiteit van Tilburg
Pool
Mr.G
Sessy
1-1-1-1-1
Morrigun99
CaptainRedbeard
bladibladibla

Radboud Universiteit
Thisbe
DonStefano
Desideriusa
Sandersson
Kopstoot

Universiteit van Amsterdam
Andoire
flubub
VeX-

Universiteit Maastricht
Law.

Open Universiteit
_-rally-_

Rijksuniversiteit Groningen
xD
Proud2beDiepfries

Erasmus Universiteit Rotterdam
Umm-Qasr

Universiteit Leiden
addictivebeat
Mieks

Werkzaam:
Sovereign

Ben je ook rechtenstudent, post je graag mee en staat je naam nog niet in het lijstje? Meld het dan even in dit topic, dan word je toegevoegd.

En sluit je dit topic dan hoor je uiteraard zelf het volgende deel te openen...
En omdat Markzman_X te lui is doe ik het

Laatste post in het vorige deel:
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 15:09 schreef MarkzMan_X het volgende:
Kluwer had een paar jaar terug DJ Armin van Buuren ingeschakeld om hun waar te promoten. Had ik bijna nog een Kluwer gekocht ook. Maar de ratio nam de overhand, dus ik kocht verstandig de Vermande,
Nulla verba sed acta
pi_41096802
Magister JFT heeft overigens allemaal gratis Burgerlijke Wetboeken opgestuurd gekregen van Lyens & Loeff. Ik denk dat de meeste hier ze wel kennen.
Gratis op te halen bij CeBoJuf.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 16:01:08 #3
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_41096908
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 15:58 schreef Morrigun99 het volgende:
Magister JFT heeft overigens allemaal gratis Burgerlijke Wetboeken opgestuurd gekregen van Lyens & Loeff. Ik denk dat de meeste hier ze wel kennen.
Die mag je hier niet op tentamen gebruiken...
En ja, ik heb het verkeerde nr in de TT, maar heb al in FB gepost
Nulla verba sed acta
  woensdag 23 augustus 2006 @ 16:44:46 #4
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_41098347
Mijn herkansing Europees Recht ging wel lekker vandaag ook al had ik de laatste vraag niet af.

Het is wel jammer dat ik bij sommige werkgroepen op de reservelijst sta. Ik had niet verwacht dat de inschrijving zo snel zou gaan. Dat was vorig jaar wel anders.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_41098958
quote:
Mooi zo. Nog meer gratis meuk
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_41100085
quote:
Ik kom morge boeken halen, hang even een bordje 'Morrigun' op.
  Moderator woensdag 23 augustus 2006 @ 18:16:53 #7
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_41101039
*hop
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_41103283
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 17:43 schreef Mr.G het volgende:
Jij gaat Bestuurkunde doen toch? Vanochtend waren er pas 3 van jullie boeken + de wetbundel binnen. Ik hoop voor je dat er vanmiddag nog wat is bijgekomen, anders kun je later nog een keer terugkomen en dat is vervelend als je al zo lang in de rij hebt gestaan.
pi_41103423
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 15:09 schreef MarkzMan_X het volgende:
Kluwer had een paar jaar terug DJ Armin van Buuren ingeschakeld om hun waar te promoten. Had ik bijna nog een Kluwer gekocht ook. Maar de ratio nam de overhand, dus ik kocht verstandig de Vermande.
Wijze woorden van een wijs man
pi_41103813
Ha, bedankt Duce!
pi_41103876
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 19:27 schreef bladibladibla het volgende:

[..]

Jij gaat Bestuurkunde doen toch? Vanochtend waren er pas 3 van jullie boeken + de wetbundel binnen. Ik hoop voor je dat er vanmiddag nog wat is bijgekomen, anders kun je later nog een keer terugkomen en dat is vervelend als je al zo lang in de rij hebt gestaan.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 21:43:01 #12
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_41107952
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 15:23 schreef Leonoor het volgende:
[SC] WO Rechten # 15

[afbeelding]

Het belangrijkste topic van dit forum. Met de sappigste roddels over de Tony, de JB en de hoorcolleges en alle details over het nut van bestuursfuncties voor je cv. Uiteraard ben je het gaafst als je in Tilburg Utrecht studeert, maar ook andere mensen zijn hier van harte welkom om mee te praten.

Regelmatige bezoekers van deze reeks:

Universiteit Utrecht
Leonoor
MarkzMan_X
The_Duce
VoreG
smvs
AkeBiAtch
Argento
dr.dunno
Diederik_Duck (?)
ziet er alweer beter uit dan het vorige deel
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_41108047
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 17:43 schreef Mr.G het volgende:

[..]

Ben niet bij de boekenverkoop aanwezig. Veel te druk met andere dingen.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 08:51:43 #14
128343 Jaapie25
A Digitall love affair
pi_41119881
Ik zie dat ik om onverklaarbare reden verdwenen ben uit het lijstje van studenten te UU. Dit gaat mij aan mijn hart...
"Tranen zijn net als onweer: erna is een mens altijd rustiger."
pi_41120853
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 19:43 schreef Mr.G het volgende:
Wie weet is er nu al meer binnen. De levering is een beetje maf...

Ik zag trouwens dat jullie Machiavelli's De Heerser moeten hebben. Dat lijkt me wel heel interessant om te lezen.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:33:24 #16
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_41121873
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 08:51 schreef Jaapie25 het volgende:
Ik zie dat ik om onverklaarbare reden verdwenen ben uit het lijstje van studenten te UU. Dit gaat mij aan mijn hart...
Je hebt hier welgeteld 1x eerder gepost, 7 topics geleden... Bovenaan het lijstje staat "Regelmatige bezoekers van..." .

I rest my case. Maar uiteraard welkom terug, post vooral weer mee enzo.
Nulla verba sed acta
pi_41124883
Hallo allemaal,

Ik zag in de OP dat Leiden nog niet echt goed vertegenwoordigd is. Ik ben op dit moment derde jaars fiscaal recht. Helaas heb ik door ziekte in mijn eerste jaar een jaar studievertraging opgelopen
De vakken die ik komend semester ga volgen: Rechts- en bedrijfseconomie, Fiscaal Bestuursrecht II, Directe Belastingen I, Openbare Financien voor Rechten en Theorie van het Belastingrecht.
Eigenlijk zou ik de tweede jaars vakken ondernemingsrecht en verbintenissenrecht willen volgen, maar omdat ik het eerste jaars vak Inleiding Burgerlijk recht nog niet heb gehaald, voldoe ik niet aan de instap eisen. Iemand hier die weet hoe moeilijk ze daarover doen in Leiden?
pi_41133910
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 09:48 schreef bladibladibla het volgende:

[..]

Wie weet is er nu al meer binnen. De levering is een beetje maf...

Ik zag trouwens dat jullie Machiavelli's De Heerser moeten hebben. Dat lijkt me wel heel interessant om te lezen.
Dat is echt een goed boek. De schrijver is echt de advocaat vd duivel ...
Before all else, be armed.
pi_41146995
juistem
pi_41150854
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:01 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Die mag je hier niet op tentamen gebruiken...
En ja, ik heb het verkeerde nr in de TT, maar heb al in FB gepost
Wij wel hoor.

Tilburgers. Is er een manier om zonder de lift te gebruiken en zonder "inslaan in geval van nood" ruitjes in te tikken op de 1ste verdieping van de begane grond te geraken van het nieuwe faculteitsgebouw M? Zonder de lift dus? Is er ergens een trap?

Ik loop naar de vrijspraakkamer voor m'n conditie, alleen dan moet ik eerst naar de 1ste met de lift en da's achterlijk. Waar is de trap naar de 1ste?
pi_41157900
Ik denk dat je de gang kunt proberen waaraan ook kamer M11 zit. Die deur naar die gang zit helemaal weggewerkt in de muur, maar hij zit er wel. Bij de liften aan de linkerkant.
quote:
Ik heb ze gisteravond allemaal zitten bestickeren, dus met de naamsbekendheid van Magister komt het wel goed. Het ziet er ook mooi uit, zo'n bundel met Magister-sticker erop
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:41:43 #22
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_41169529
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 01:49 schreef Sessy het volgende:

[..]

Wij wel hoor.

Tilburgers. Is er een manier om zonder de lift te gebruiken en zonder "inslaan in geval van nood" ruitjes in te tikken op de 1ste verdieping van de begane grond te geraken van het nieuwe faculteitsgebouw M? Zonder de lift dus? Is er ergens een trap?

Ik loop naar de vrijspraakkamer voor m'n conditie, alleen dan moet ik eerst naar de 1ste met de lift en da's achterlijk. Waar is de trap naar de 1ste?
Ojee, jij behoort ook al tot die mensen die voor hun lol acht trappen op lopen en dan na de lunch nog eens. Zo zijn er meer in gebouw M. Maar goed, het is inderdaad zoals bladibla zegt; die deur links van de liften ga je in. Dan zit er vervolgens rechts een trap. Daarmee kom je op de 1e verdieping en dan kun je gewoon de rest van de trappen op.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:48:49 #23
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_41169736
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:34 schreef bladibladibla het volgende:
Ik denk dat je de gang kunt proberen waaraan ook kamer M11 zit. Die deur naar die gang zit helemaal weggewerkt in de muur, maar hij zit er wel. Bij de liften aan de linkerkant.
[..]

Ik heb ze gisteravond allemaal zitten bestickeren, dus met de naamsbekendheid van Magister komt het wel goed. Het ziet er ook mooi uit, zo'n bundel met Magister-sticker erop
Gelukkig, ik zie net op de website dat jullie ook in Week 36 open zijn. Kan ik nog even langer nadenken over wat ik wel en niet bestel. Er staat trouwens een spelfout op de site, in de laatste mededeling.
quote:
4. Neem een uitdraai van je bestelling mee. Zeker wanneer je per mail hebt bestelt. Dit scheelt een hoop tijd.

Lullig dat er zoveel boeken niet leverbaar zijn trouwens. Vooral die boeken van Spier, De Hullu en Burkens zijn standaard handboeken.
pi_41172042
Ja, waarom is dat eigenlijk? Altijd weer die handboeken die niet leverbaar zijn die je tot halverwege het semester loopt te zoeken bij de boekhandel en zo, soms tot net voor de tentamens!
pi_41172130
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 17:41 schreef Pool het volgende:

[..]

Ojee, jij behoort ook al tot die mensen die voor hun lol acht trappen op lopen en dan na de lunch nog eens.
Oh ik zou dat nog wel vaker doen. Wij woonden eerst op 6 hoog en dan liep ik dat ook, soms wel een stuk of zeven keer per dag (als 't goed weer was en ik vaak op en neer moest). 2 keer heb ik 't zelfs met een fiets op m'n rug gedaan.
Heel gek is dat trouwens, ik merk dat wel op meer locaties, tot en met de 6de verdieping loop ik gewoon lekker omhoog zonder moe te worden, en daarboven word ik moe en ga ik zweten, en ik bedoel echt ineens... Heel raar. Zou dat er wat mee te maken hebben dat wij eerst op de 6de verdieping woonden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')