quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:09 schreef MarkzMan_X het volgende:
Kluwer had een paar jaar terug DJ Armin van Buuren ingeschakeld om hun waar te promoten. Had ik bijna nog een Kluwer gekocht ook. Maar de ratio nam de overhand, dus ik kocht verstandig de Vermande,
Die mag je hier niet op tentamen gebruiken...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:58 schreef Morrigun99 het volgende:
Magister JFT heeft overigens allemaal gratis Burgerlijke Wetboeken opgestuurd gekregen van Lyens & Loeff. Ik denk dat de meeste hier ze wel kennen.
Gratis op te halen bij CeBoJuf.
Mooi zo. Nog meer gratis meukquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:58 schreef Morrigun99 het volgende:
Magister JFT heeft overigens allemaal gratis Burgerlijke Wetboeken opgestuurd gekregen van Lyens & Loeff. Ik denk dat de meeste hier ze wel kennen.
Ik kom morge boeken halen, hang even een bordje 'Morrigun' op.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:58 schreef Morrigun99 het volgende:
Jij gaat Bestuurkunde doen toch? Vanochtend waren er pas 3 van jullie boeken + de wetbundel binnen. Ik hoop voor je dat er vanmiddag nog wat is bijgekomen, anders kun je later nog een keer terugkomen en dat is vervelend als je al zo lang in de rij hebt gestaan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:43 schreef Mr.G het volgende:
Ik kom morge boeken halen, hang even een bordje 'Morrigun' op.![]()
Wijze woorden van een wijs manquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:09 schreef MarkzMan_X het volgende:
Kluwer had een paar jaar terug DJ Armin van Buuren ingeschakeld om hun waar te promoten. Had ik bijna nog een Kluwer gekocht ook. Maar de ratio nam de overhand, dus ik kocht verstandig de Vermande.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:27 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Jij gaat Bestuurkunde doen toch? Vanochtend waren er pas 3 van jullie boeken + de wetbundel binnen. Ik hoop voor je dat er vanmiddag nog wat is bijgekomen, anders kun je later nog een keer terugkomen en dat is vervelend als je al zo lang in de rij hebt gestaan.
ziet er alweer beter uit dan het vorige deelquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:23 schreef Leonoor het volgende:
[SC] WO Rechten # 15
[afbeelding]
Het belangrijkste topic van dit forum. Met de sappigste roddels over de Tony, de JB en de hoorcolleges en alle details over het nut van bestuursfuncties voor je cv. Uiteraard ben je het gaafst als je in Tilburg Utrecht studeert, maar ook andere mensen zijn hier van harte welkom om mee te praten.
Regelmatige bezoekers van deze reeks:
Universiteit Utrecht
Leonoor
MarkzMan_X
The_Duce
VoreG
smvs
AkeBiAtch
Argento
dr.dunno
Diederik_Duck (?)
Ben niet bij de boekenverkoop aanwezig. Veel te druk met andere dingen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:43 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Ik kom morge boeken halen, hang even een bordje 'Morrigun' op.![]()
Wie weet is er nu al meer binnen. De levering is een beetje maf...quote:
Je hebt hier welgeteld 1x eerder gepost, 7 topics geleden... Bovenaan het lijstje staat "Regelmatige bezoekers van..." .quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:51 schreef Jaapie25 het volgende:
Ik zie dat ik om onverklaarbare reden verdwenen ben uit het lijstje van studenten te UU. Dit gaat mij aan mijn hart...![]()
Dat is echt een goed boek. De schrijver is echt de advocaat vd duivel ...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:48 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Wie weet is er nu al meer binnen. De levering is een beetje maf...
Ik zag trouwens dat jullie Machiavelli's De Heerser moeten hebben. Dat lijkt me wel heel interessant om te lezen.
Wij wel hoor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:01 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Die mag je hier niet op tentamen gebruiken...
En ja, ik heb het verkeerde nr in de TT, maar heb al in FB gepost![]()
Ik heb ze gisteravond allemaal zitten bestickeren, dus met de naamsbekendheid van Magister komt het wel goed. Het ziet er ook mooi uit, zo'n bundel met Magister-sticker eropquote:Magister JFT heeft overigens allemaal gratis Burgerlijke Wetboeken opgestuurd gekregen van Lyens & Loeff. Ik denk dat de meeste hier ze wel kennen.
Ojee, jij behoort ook al tot die mensen die voor hun lol acht trappen op lopen en dan na de lunch nog eens. Zo zijn er meer in gebouw M.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:49 schreef Sessy het volgende:
[..]
Wij wel hoor.
Tilburgers. Is er een manier om zonder de lift te gebruiken en zonder "inslaan in geval van nood" ruitjes in te tikken op de 1ste verdieping van de begane grond te geraken van het nieuwe faculteitsgebouw M? Zonder de lift dus? Is er ergens een trap?
Ik loop naar de vrijspraakkamer voor m'n conditie, alleen dan moet ik eerst naar de 1ste met de lift en da's achterlijk. Waar is de trap naar de 1ste?
Gelukkig, ik zie net op de website dat jullie ook in Week 36 open zijn. Kan ik nog even langer nadenken over wat ik wel en niet bestel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:34 schreef bladibladibla het volgende:
Ik denk dat je de gang kunt proberen waaraan ook kamer M11 zit. Die deur naar die gang zit helemaal weggewerkt in de muur, maar hij zit er wel. Bij de liften aan de linkerkant.
[..]
Ik heb ze gisteravond allemaal zitten bestickeren, dus met de naamsbekendheid van Magister komt het wel goed. Het ziet er ook mooi uit, zo'n bundel met Magister-sticker erop
quote:4. Neem een uitdraai van je bestelling mee. Zeker wanneer je per mail hebt bestelt. Dit scheelt een hoop tijd.
Oh ik zou dat nog wel vaker doen. Wij woonden eerst op 6 hoog en dan liep ik dat ook, soms wel een stuk of zeven keer per dag (als 't goed weer was en ik vaak op en neer moest). 2 keer heb ik 't zelfs met een fiets op m'n rug gedaan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:41 schreef Pool het volgende:
[..]
Ojee, jij behoort ook al tot die mensen die voor hun lol acht trappen op lopen en dan na de lunch nog eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |