Hoezo bijgedraaid? Ik ben het nog steeds niet eens met wat Sjaak gedaan heeft, maar vond je opmerking over saai kutbedrijf meesterlijk!quote:
bij sommige bedrijven mag dat ook gewoon niet of staat de airco zodanig dat je wel een trui aan moetquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:33 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en ze lopen allemaal in sweaters, hier loopt iedereen nog in shirtjes met korte mouwen
Nee, dat kan een gewone mod niet, en ten tweede zitten we op een landelijke proxyquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:47 schreef A_L_N_F het volgende:
kan een mod het ip van vogeltjesdans niet zien?
snel ff kijken wie de host is
Weer een aanwijzing...een landelijke proxy... ;-)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, dat kan een gewone mod niet, en ten tweede zitten we op een landelijke proxy
Boeiend, dat zal mensen eens leren zichzelf niet te gedragenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Overigens heeft iedereen net een mail van IZ gehad. Dat alles wat er gebeurd en gezegd is intern moet blijven en niet naar buiten gebracht moet worden![]()
Shit, wat moet ik nou doen? Als ik gepakt word ben ik de Sjaak.
Fuckit, ik heb nou toch al teveel verteld, ik ga gewoon door![]()
Tja, overheidsinstelling he?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:54 schreef dehero het volgende:
[..]
Weer een aanwijzing...een landelijke proxy... ;-)
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
- in een nader overleg zullen betrokken personen op een nader te bepalen tijdstip gehoord en bij elkaar gebracht worden om de lucht te klaren ("Dranklucht zeker" werd geroepen van achter uit de zaal).
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
- indianenverhalen (er werd al snel "in Diane?" geroepen in de meeting)
- in een nader overleg zullen betrokken personen op een nader te bepalen tijdstip gehoord en bij elkaar gebracht worden om de lucht te klaren ("Dranklucht zeker" werd geroepen van achter uit de zaal).
Diane stond op. "Corrigerende actie m'n reet!" (iedereen lachen) "
Hmm...GemNet?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tja, overheidsintelling he?![]()
Zorg dat er nix bekends word over echte namen en waar, en haal die foto offline, en vraag de users hier niet te zoeken naar een adres ofzo, moet een kleine moeite zijn toch?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Overigens heeft iedereen net een mail van IZ gehad. Dat alles wat er gebeurd en gezegd is intern moet blijven en niet naar buiten gebracht moet worden![]()
Shit, wat moet ik nou doen? Als ik gepakt word ben ik de Sjaak.
Fuckit, ik heb nou toch al teveel verteld, ik ga gewoon door![]()
Waardering of niet, ik ben dan het bokjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:57 schreef M.I.B. het volgende:
geef die collega's de link naar deze topic-reeks, zodat wij onze waardering kunnen tonen.
Die snap ik steeds maar niet...Elke keer als ik hem lees...quote:vraag de users hier niet te zoeken
niet te zoeken naar het bedrijf waarvoor vogeltjesdans werkt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:02 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Die snap ik steeds maar niet...Elke keer als ik hem lees...
OK! dus het is 'de users hier' + 'niet te zoeken'. Ik dacht 'de users' + 'hier niet te zoeken'.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:07 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
niet te zoeken naar het bedrijf waarvoor vogeltjesdans werkt.
anders krijg je van die fokkers die opbellen en vragen naar. heineken-sjaak en PMS-Biatch-Dianne
Er is niks uitzonderlijks aan zijn schrijven.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:27 schreef Biancavia het volgende:
Vogeltjesdans is in elk geval een goede schrijver, zijn stukjes zijn erg vermakelijk.
Dat jaloerse ondertoontjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:21 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Er is niks uitzonderlijks aan zijn schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |