Ik 5 minuten met de fiets en een kleine 10 minuten met de autoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:04 schreef KeizerNero het volgende:
5 minuten auto
10 minuten fiets
auto alleen bij regen
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:54 schreef lurf_doctor het volgende:
verkapt-kijk-mij-eens-stoer-in-Londen-werken![]()
verkapt-kijk-mij-eens-stoer-in-barcelona-werkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:07 schreef kula het volgende:
1 uur en 45 minuten.
Van castellar del valles naar barcelona, zona franca.
verkapt-kijk-mij-eens-een-huilebalk-zijn post.....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:08 schreef gedrocht het volgende:
[..]
verkapt-kijk-mij-eens-stoer-in-barcelona-werken
ik weet waar jij werktquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:02 schreef Roellio het volgende:
10 minuten.
Ik stap op de fiets, rij langs het Centraal Station, steek de brug over, linksaf een stuk lang recht fietspad, onder de brug door en rechts, door een parkje, weg oversteken en ik ben er.
Op staan uit bedquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:41 schreef Individual het volgende:
En hoe doe je dat?
Mijn bed.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:41 schreef Individual het volgende:
En waar kom je langs?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:11 schreef type_29 het volgende:
Ik kom de Waal en de Rijn over.
Kan je egt niet aan tippen met je London, kut buitenlander
Hahaha ja idd. Ik woon hier alweer 6 jaar dus het is specialer voor de huilies dan voor mij.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:09 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
verkapt-kijk-mij-eens-een-huilebalk-zijn post.....
Ten eerste, ik heb absoluut een hekel aan de trein en gun het niemandquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:11 schreef WheeleE het volgende:
Een uur en 3 kwartier, Den Haag - Utrecht Centrum, heel veel snelweg.
Bij Den Haag-Zuid de A4 op, bij het Prins Clausplein de A12 richting Utrecht op, vervolgens doortuffen tot knooppunt Gouwe, daar bij de versmalling van 4 naar 3 banen rustig aan op de rechterbaan schuiven. Als het tegenzit tot Nieuwerbrug/Bodegraven schuifelen.
Dan als het meezit tot knoppunt Oudenrijn doorrijden, de A2 op. Gelijk daarna de eerste afslag Utrecht in. Metertje voor metertje rchting verkeerslicht kruipen, dan doorrijden langs de Jaarbeurs, Centraal Station en Hoog Catarijne, en violá!, op plaats van bestemming.
Helemaal correct. Alleen niet als je een rolstoel meezeultquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:15 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ten eerste, ik heb absoluut een hekel aan de trein en gun het niemand
Maaruh.... Den Haag - Utrecht Centraal lijkt mij juist 1 van de beste treinverbindingen? Eén tussenstop in Voorburg en verder direct in Hoog Catharijne...?
Ja, dat is dan helemaal zo.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:22 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Helemaal correct. Alleen niet als je een rolstoel meezeult. Dan is de auto makkelijker, of in iedergeval flexibeler.
ik ook heerlijk om ff te fietsenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:04 schreef KeizerNero het volgende:
5 minuten auto
10 minuten fiets
auto alleen bij regen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |