Kut, met jou kan ik mijn lach nooit inhouden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:03 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn mensen vinden het nu eenmaal gaaf zelf de kijkcijfers op te zoeken![]()
Vertel eens wat news.quote:
Die imbeciel komt om een uur of drie weer online.quote:
[gouwe ouwe]quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:24 schreef APK het volgende:
Die imbeciel komt om een uur of drie weer online.
Goed dat hij geen ban kreeg.
Had gekund na dat achterlijke gescheld tegen mij.![]()

Maar wij zijn niet rancuneus, toch?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
[gouwe ouwe]
Ik ben wel eens voor minder geband. [afbeelding]
[/gouwe ouwe]
En jij ook volgens mij.
Natuurlijk niet.quote:
Succes daarmee. Ik denk dat ik wel 2 blondjes weet, maar die zijn even niet beschikbaar.quote:De vraag staat overigens nog open.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:59 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
Eensch! Als ik thuiskom hoef ik maar x-topics 1 topic door te lezen en ben ik weer helemaal bij!![]()
![]()
En toen bleef het stil.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:40 schreef luciano het volgende:
Ik wist wel dat ik " vrienden " had hier![]()
Owh, right. Doe eens een gok over hoeveel posts per dag?quote:
Jij was allang wegquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:54 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
Owh, right. Doe eens een gok over hoeveel posts per dag?
Ordnung bitte! Jawohl.![]()
hoi, zwaaien is uit den boze dus dan maar een dikke vette klefferd op je bakkus!
Toch zwaaien he, ben blij dat je iig geen mod meer bentquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:05 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel posts per dag denk je?
Ben al weg![]()
Aangepastquote:Op zondag 27 augustus 2006 04:20 schreef Morwen het volgende:
Modjes kan er #13 bij gezet worden in de SC![]()
In een bepaald tijdsbestek werd er geen enkel ding ontopic geplaatst, bovendien zijn er niet eens streamverslagen bijgehouden vannacht. We kunnen daar uiteraard niemand toe dwingen, maar jammer is het wel. Hierdoor moet je terug gaan lezen in de COS topics en dan kom je ineens een enorme hoeveelheid bagger tegen. Misschien leuk voor de mensen die op dat moment aanwezig zijn, maar niet voor de teruglezers. In dit geval (erg veel offtopic) was het gewoon beter geweest te verkassen naar de SC. Als je dan geen zin hebt om ontopic te gaan is dát de uitwijkmogelijkheid die er speciaal voor is geschapen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:22 schreef ThaSandman het volgende:
Ik vind dat tussen 24:00 en 6:00 de COS best als SC gebruikt kan worden. Er zijn dan nog maar weinig mensen online en het moet toch leuk blijven, zodat er ook nog dingen on-topic worden geplaatst.
Wat is er dan mis mee elkaar daarin te coachen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:29 schreef ThaSandman het volgende:
Ja maar als iedereen in de COS post zal er echt niemand in zijn eentje in de SC gaan posten. Ik moet toegeven dat we vannacht redelijk vaak off-topic gingen, maar dat kwam ook mede omdat Roel vaak off-topic ging. Ik heb vannacht een paar keer aangegeven of iemand een streamverslag wilde schrijven. Riri had het opgenomen en zou misschien een maken, anders had ik wel eentje gemaakt.
Het blijkt dus wel dat er behoefte is om het, naast de streams, ook nog over andere onderwerpen te hebben, en dan ga je niet met een hele groep heen en weer rennen tussen de COS en de SC.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:29 schreef ThaSandman het volgende:
Ja maar als iedereen in de COS post zal er echt niemand in zijn eentje in de SC gaan posten. Ik moet toegeven dat we vannacht redelijk vaak off-topic gingen, maar dat kwam ook mede omdat Roel vaak off-topic ging. Ik heb vannacht een paar keer aangegeven of iemand een streamverslag wilde schrijven. Riri had het opgenomen en zou misschien een maken, anders had ik wel eentje gemaakt.
Nog een aanvulling. Er is vannacht zelfs door een mod aangegeven dat we naar een ander topic moesten verhuizen, maar daar is ook geen gehoor aan gegeven.
Dat is dus precies wat ik bedoel. Alle goede bedoelingen ten spijt. Het blijkt gewoon niet te werken. Ik voel er veel voor de boel terug te draaien en zal dit achter de schermen neerleggen voor overleg.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:29 schreef ThaSandman het volgende:
Nog een aanvulling. Er is vannacht zelfs door een mod aangegeven dat we naar een ander topic moesten verhuizen, maar daar is ook geen gehoor aan gegeven.
De hele discussie van vannacht had prima in de SC gekundquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:40 schreef PH52 het volgende:
[..]
Het blijkt dus wel dat er behoefte is om het, naast de streams, ook nog over andere onderwerpen te hebben, en dan ga je niet met een hele groep heen en weer rennen tussen de COS en de SC.
Dat werkt niet.
De odue situatie met een SC waarin alles bespreekbaar was werkte goed, met uitzondering van het gezwaai en BEW enz., maar over het algemeen is er gewoon behoefte om tijdens het streamkijken toch nog ff over wat anders te hebben. Teruglezend was dat best gezellig, en daar gaat het toch om ?
Maak de SC gewoon weer wat-ie was, kunnen mensen die expliciet over de streams willen kletsen naar de COS.
Het enige wat je hoeft te doen is de SC uit de COS gooien en de SC-rgels verruimen.
Sterkte flugeltje![]()
![]()
Day zit in Italië, lekker vakantie aan het vierenquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:42 schreef ThaSandman het volgende:
Ik ga geen mods veroordelen hoor. Ik ben ook maar een newbee user (was er eerdere edities alleen bij als lezer). Misschien dat het aan mij ligt, maar ik hoor en zie mod Day ook niet erg vaak.
ps. Toch niet met het verkeerde been uit bed gestapt he![]()
De COS werkte misschien vannacht niet, maar gisteren in de namiddag en avond prima hoor.quote:
Ik weet zeker dat dat niet de achterliggende reden is van de SC in COS, het is gewoon gezellig op een bepaald moment, en zeker 's nachts lap je de regels sneller aan je laars ( denk ik dan maar ).quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De hele discussie van vannacht had prima in de SC gekundEen hele hoop offtopic geblaat met af en toe een ontopic reactie. Precies waar de SC voor bedoeld is. Maar blijkbaar is het leuker om de boel te frustreren dan rekening te houden met elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |