en dr is gewoon veel meer keus.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:52 schreef Belana het volgende:
toch vind ik meisjesschoenen meestal leuker
Het is geloof ik ongeveer anderhalf x de lengte van de voet is de schoenmaat...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:51 schreef bixister het volgende:
mijn voeten zijn ± 25 cm en ik heb (helaas alleen schoen-)maat 38.
oh wacht, nu zie ik 't lady-wrb! je had 't wel al geschreven!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]dan zijn ze een stukkie te groot
maar dan heeft ronja mazzel
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:50 schreef bixister het volgende:
oekoe! (da's oké in apentaal).
owlet, ik ga je PM-en.
dat lukt nog niet. owlet, ga je eens even snel aanmelden voor de private messenger dienst hier.
![]()
ik was m zelf ook kwijtquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:51 schreef bixister het volgende:
[..]
oh wacht, nu zie ik 't lady-wrb! je had 't wel al geschreven!
Ik hoop dat je de bon ontvangen hebt..?quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:17 schreef owlet het volgende:
icicle, ik heb wel interesse, kan ik het msn-adres uit je profiel gebruiken om je te mailen?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:15 schreef lcicle het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de bon ontvangen hebt..?
ik heb nog niks van je gehoord menicole.quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:10 schreef MeNicole het volgende:
Is er iemand die het boek: Oei ik groei, nog heeft liggen en er niks mee doet. Ben op zoek naar zo'n boek maar vind hem nieuw nogal duur!! Dus als iemand dat boek kan missen dan houdt ik me aanbevolen![]()
Ja ik wil hem nog!! Maar was de laatste paar dagen zo druk met geboortes in de familie dat ik het zo'n beetje helemaal vergeten wasquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb nog niks van je gehoord menicole.
gaat het nog door?
anders ruim ik het weer op
Gelukkig!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:29 schreef owlet het volgende:
[..]
Je was me net voor. Ik bedacht me vanmorgen dat ik het nog even moest melden, dat was ik helemaal vergeten
![]()
Maar ze zijn dus aangekomen, nog een keertje bedankt![]()
* owlet hoopt dat ze dezelfde achtergrond nog hebben als toen ze zelf daar werd gefotografeerd. De kleertjes zijn er iig nog dus het zou leuk zijn om twee dezelfde foto's van moeder en dochter te hebben![]()
Ik heb evt. een spijkerrok, tot boven de knie. Ik weet niet precies welke maat, kijk ik straks even na, maar hij ziet er zo uit:quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:15 schreef Faja-Lobi het volgende:
Hebben er nog dames positiekleding in maat 38 liggen waar niks meer mee wordt gedaan?
Ik zie ze wel steeds op marktplaats! Er is er nog 1 te koop in mijn woonplaats, je kunt erop bieden.... dus geen vaste prijs. Maar ik weet niet waar je woont??? Deze is te koop in Coevorden. Ik wou het linkje kopieren, maar dat lukt me niet. Maar ik kan anders wel wat voor je bieden als je dat wilt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:35 schreef dutchie het volgende:
Heeft er toevallig iemand een Avent flessenverwarmer tegen een redelijk prijsje? Die van ons is te smal en we blijven elke keer aan het overgieten (kolf is ook niet Aventvriendelijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |