Idd, het klinkt eerder als een zeer positieve omschrijving!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:46 schreef methodmich het volgende:
Klinkt niet als een slechte omschrijving Tom_Tom-!!!
Help me, waar ken ik die cd-hoes van!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:56 schreef cafca het volgende:
Mensen, het nieuwe album van Robyn Hitchcock is geweldig!
Ik heb hem nu een keer of 10 gehoord, en hij wordt steeds mooier.
Beetje een mix van REM, Soft Boys, Syd Barrett-Pink Floyd en Robyn's beste jaren 80 werk.
Kijk en luister:
http://www.myspace.com/robynhitchcock
Ook een leuk interview op:
http://www.bullz-eye.com/(...)/robyn_hitchcock.htm
Over Jarvis Cocker gesproken... die schijnt ook weer in de weer te zijn met liedjes opnemen. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:35 schreef nein het volgende:
Ben momenteel helemaal verslaafd aan "the song that we sing" van Charlotte Gainsbourg. Franse actrice/zangeres die samen met de heren van Air, Jarvis Cocker en Nigel Godrich (producer van oa ok computer) een album heeft gemaakt (wat 5.55 heet). Ik vind het eigenlijk een nieuwe air cd maar nu met een gewone zangeres
Junior boys! jaa!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:00 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik begin eindelijk die cd van Guilemots een beetje te waarderen. Tot nu toe niet veel aandacht aan besteed, maar dat volle orkestrale geluid trekt me wel.
Als tegenhanger vind ik de cd van Junior Boys ook erg goed. Heel minimalistisch, maar toch ook met een zekere soul. De openingstrack Double Shadow is echt geweldig. Ontzettend glad, maar toch ook erg spannend. Voetjes van de vloer!
Ik had hem al gepost in "laatst gekochte CD's", maar verder weet ik het niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Help me, waar ken ik die cd-hoes van!
De nummers doen me niet heel echt veel overigens.
Klinkt interessant, ik zal er eens naar gaan luisteren.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:35 schreef nein het volgende:
Ben momenteel helemaal verslaafd aan "the song that we sing" van Charlotte Gainsbourg. Franse actrice/zangeres die samen met de heren van Air, Jarvis Cocker en Nigel Godrich (producer van oa ok computer) een album heeft gemaakt (wat 5.55 heet). Ik vind het eigenlijk een nieuwe air cd maar nu met een gewone zangeres
Cool, the Howling Bells. Die hebben dit jaar ook al drie best goede singles uitgebracht (Low Happening, Blessed Night en Setting Sun).quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:35 schreef methodmich het volgende:
Meer een terugkeer naar zijn oudere werk toch, van Sparklehorse? Klinkt wel interessant.
Ook best interessant: MUZ user-reviews deel 3
Aparte nieuwe look heeft ie..quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:01 schreef de_man_in_beige het volgende:
Podcast Patrick Wolf (deel 1 van 5):
...een interview en een nieuw nummer
PS: de interviewster is een irritante trut![]()
![]()
Over het algemeen worden bij alle singles een clip gemaakt. Stel dat een nummer aanslaat, wordt opgepikt, whatever en dat men daarom een nieuwere duurdere clip gaat maken vind ik dat wel een beetje Sell-out. Maar dat is vaak voor mij ook meer een charme kwestie, niemand kan het een band kwalijk nemen als ze geld willen verdienen met hun songs. Wel als die songs daardoor minder leuk/toegankelijker/commercieler worden. Snap je?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:25 schreef Numbie het volgende:
Ik heb ook een vraagje aan alle indie-lliefhebbers-allesweters on here. Meer een discussie-vraag eigenlijk: Vinden jullie dat een indie-artiest een sell-out wordt zodra deze videoclips gaat maken (geheel onafhankelijk van platenmaatschappij)?
Eens!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:42 schreef bigshadow het volgende:
Maar Coldplay ging daarna een veel toegankelijkere richting op, en dat bracht hen veel meer succes (Clocks etc), maar die songs zijn veel minder leuk. Een afgevlakte versie van het eerdere materiaal. In zo'n geval vind ik het kwalijk dat de kwaliteit af neemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |