Vorige week gezien in Malmö, tussen duizenden zweden, en ik vond het best leukquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:12 schreef arucard het volgende:
Kent iemand The Sounds ? Ik ben niet echt een indie kenner maar volgens mij is het indie.
Nog niet, maar daar ga jij mij vast bij helpen.quote:Op zondag 3 september 2006 22:25 schreef -Dries- het volgende:
Iemand de nieuwe mountain goats gehoord?
Ik weet niet waar je het over hebt :squote:Op zondag 3 september 2006 23:46 schreef JelleS het volgende:
[..]
Nog niet, maar daar ga jij mij vast bij helpen.
Leuke cd, alleen wel erg lange nummers allemaalquote:Op woensdag 6 september 2006 15:59 schreef Z het volgende:
Dan tip ik 'Brightblack Morning Light' nog even voor je volgende shopping spree. Soort van Shoegaze-Blues.
De rest van het optreden deed meer aan je onderschrift denken..quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:33 schreef nein het volgende:
stiekem is mew ook best wel heel leuk, te weinig gehoord..laatste 5 mins op lowlands gezien, kippevel. Nu weer kippevel bij t zelfde nummer op album...probeer de titel op mp3 terug te zoeken maar kan m zo niet vinden
Qua naam zeker... nog niks van geluisterd, maar het is zeker het plan om hier op korte termijn verandering in te brengen... Gary Lourisquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:42 schreef methodmich het volgende:
Nog mensen die bekend zijn met Golden Smog trouwens?
Leuk hobbyprojectje van enkele grootheden.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:10 schreef de_man_in_beige het volgende:
Kijk eens aan wat ik zonet heb binnengehaald... wie weet wel de plaat van het jaar![]()
[afbeelding]
Joanna Newsom is terug!De officiële release is pas 14 november, maar "Ys" is blijkbaar al via de "andere kanalen" te vinden. Ik ben het album nu voor het eerst aan het beluisteren en het klinkt erg goed! "Ys" verschilt op enkele punten van "The Milk-eyed Mender": slechts 5 nummers (het kortste duurt 7'17") en de harp wordt aangevuld met andere instrumenten, vooral strijkers. Aan die arrangementen moet ik wel nog wat wennen, zeker bij de nummers die ik al kende. Van drie van de vijf nummers waren er nl al lang live-opnames te vinden op het web (Emily, Sawdust & Diamonds, Cosmia).
edit: ook "Only Skin" kende ik al, maar dan onder de werktitel "Suite of New Songs"
En Jeff Tweedy ook natuurlijkquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Qua naam zeker... nog niks van geluisterd, maar het is zeker het plan om hier op korte termijn verandering in te brengen... Gary Louris![]()
Zó aanwezigquote:Zo 8 okt - Mogwai
Ik ken het probleemquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:03 schreef nein het volgende:
Ben ik hier nou de enige wiens tenen krommen zodra Joanna Newsom wordt aangezet? Ik kan tegen veel rare stemmen..maar dit slaat alles!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |