1-4quote:
gaan ze weer verliezenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:44 schreef stevengerrard het volgende:
kerel wat schaam ik me voor dit amateuristisch bij me kaar geraapt zooitje!!
Jammer genoeg is er nu ook geen 1 club die Dudek van ons wil kopen na deze 2 wedstrijden.
Gelukkig staat er een mooi affiche voor Arsenal op het progamma
'weer' verliezen? Van wie dan? De Sperz? Wanneer hebben ze daar dan van verloren?quote:
dacht dat die het over arsenal-liverpool hadquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:51 schreef Gunner het volgende:
[..]
'weer' verliezen? Van wie dan? De Sperz? Wanneer hebben ze daar dan van verloren?
kost daquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Het gaat lekker bij Liverpool, wat een dikke gatenkaas![]()
Onze stuntelaar Dudek bakt er ook wéér niks van merk ik wel
Misschien iets voor Feyenooit Mars ?
![]()
Na vanavond bijzonder weinig schat ik zo in.quote:
98-99 het blijft een heldquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:57 schreef Fakir het volgende:
[..]
Na vanavond bijzonder weinig schat ik zo in.
Geef je hem dan ook de documentaire ''The Funiest Mistakes Against Arsenal'' ook mee ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:58 schreef stevengerrard het volgende:
je krijgt hem + 1 miljoen gestrikt en wel bezorgd in R'dam zuid
Nee joh, gewoon als een trojaans paard afleveren bij de toffeesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:58 schreef stevengerrard het volgende:
je krijgt hem + 1 miljoen gestrikt en wel bezorgd in R'dam zuid
04/05 niet te vergeten.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
98-99 het blijft een held![]()
[afbeelding]
Jaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:12 schreef Kadoc het volgende:
Spelen Liverpool en Arsenal nou weer tegen elkaar?
Leuk dat hij het prima doetquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:14 schreef Kadoc het volgende:
Baptista hattrick.
5 min. geleden al ja....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:25 schreef RayMania het volgende:
2-5 inmiddels volgens mij.
wat is er gebeurd...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:22 schreef Piet_Veerman het volgende:
Gonzalez zwaar geblesseerd, Luis Garcia zwaar geblesseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |