1-4quote:
gaan ze weer verliezenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:44 schreef stevengerrard het volgende:
kerel wat schaam ik me voor dit amateuristisch bij me kaar geraapt zooitje!!
Jammer genoeg is er nu ook geen 1 club die Dudek van ons wil kopen na deze 2 wedstrijden.
Gelukkig staat er een mooi affiche voor Arsenal op het progamma
'weer' verliezen? Van wie dan? De Sperz? Wanneer hebben ze daar dan van verloren?quote:
dacht dat die het over arsenal-liverpool hadquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:51 schreef Gunner het volgende:
[..]
'weer' verliezen? Van wie dan? De Sperz? Wanneer hebben ze daar dan van verloren?
kost daquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Het gaat lekker bij Liverpool, wat een dikke gatenkaas![]()
Onze stuntelaar Dudek bakt er ook wéér niks van merk ik wel
Misschien iets voor Feyenooit Mars ?
![]()
Na vanavond bijzonder weinig schat ik zo in.quote:
98-99 het blijft een heldquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:57 schreef Fakir het volgende:
[..]
Na vanavond bijzonder weinig schat ik zo in.
Geef je hem dan ook de documentaire ''The Funiest Mistakes Against Arsenal'' ook mee ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:58 schreef stevengerrard het volgende:
je krijgt hem + 1 miljoen gestrikt en wel bezorgd in R'dam zuid
Nee joh, gewoon als een trojaans paard afleveren bij de toffeesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:58 schreef stevengerrard het volgende:
je krijgt hem + 1 miljoen gestrikt en wel bezorgd in R'dam zuid
04/05 niet te vergeten.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
98-99 het blijft een held![]()
[afbeelding]
Jaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:12 schreef Kadoc het volgende:
Spelen Liverpool en Arsenal nou weer tegen elkaar?
Leuk dat hij het prima doetquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:14 schreef Kadoc het volgende:
Baptista hattrick.
5 min. geleden al ja....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:25 schreef RayMania het volgende:
2-5 inmiddels volgens mij.
wat is er gebeurd...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:22 schreef Piet_Veerman het volgende:
Gonzalez zwaar geblesseerd, Luis Garcia zwaar geblesseerd.
Dit wil ik ook wel weten......quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:36 schreef stefmans het volgende:
Komt het eigenlijk nog op tv vanavond?
Terecht na het zien van de herhaling.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:36 schreef Piet_Veerman het volgende:
De 4-6 wordt afgekeurd.
Ik denk dat je de kwetsende verdediging van Liverpool ook wel wat mag verwijten hoor, maar Dudek keept inderdaad belabberdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:42 schreef duncannn het volgende:
Speelt Dudek dramatisch ofzo... Arsenal 6 schoten OP doel en 6 doelpunten![]()
Mijn vrouw tijdens het horen van "You'll never walk alone" : "Hey dat is toch van Lee Towers? "quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:46 schreef Cyberia18 het volgende:
''And you never walk alone'' Ach ja moet toch wat héMaar het blijft prachtig om de toeschouwers zo in beeld te zien
Diepe respect
![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:48 schreef Gunner het volgende:
[..]
Mijn vrouw tijdens het horen van "You'll never walk alone" : "Hey dat is toch van Lee Towers? "![]()
![]()
Ik moest even heeeel hard lachen.
Je avatar verklaart je liefde voor Franse verdedigers. Helaas laat je niet het beste voorbeeld zienquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:50 schreef defranseslag het volgende:
Ze kunnen niet verdedigen daar man ze moeten meer Franse spelers hebben, jaloers!
Ach, ik zie er wel een verband in hoor. Wedstrijden lang krijg je thuis amper tegengoals met een keeper in het doel. Zet je bij bekerwedstrijden een reservekeeper in de goal en dan krijg je er 9 om je oren. Dan kunnen de verdedigers echt niet ineens slecht zijn, ze missen gewoon het vertrouwen van degene die er gebruikelijk staat.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik denk dat je de kwetsende verdediging van Liverpool ook wel wat mag verwijten hoor, maar Dudek keept inderdaad belabberd![]()
Gut o gutquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:53 schreef defranseslag het volgende:
Wat doe je stoer?
Excuses aanvaard.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gut o gutMaakte maar een grapje m'n honingbijterdje
![]()
Niet helemaal. Stond ook niet de normale verdediging en Paletta vond ik bepaald niet overtuigen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, ik zie er wel een verband in hoor. Wedstrijden lang krijg je thuis amper tegengoals met een keeper in het doel. Zet je bij bekerwedstrijden een reservekeeper in de goal en dan krijg je er 9 om je oren. Dan kunnen de verdedigers echt niet ineens slecht zijn, ze missen gewoon het vertrouwen van degene die er gebruikelijk staat.
Als je Hyppia zag klungelen vanavond, vind ik het wat gemakkelijk om het op Dudek af te schuiven. Nu is Hyppia sowieso al op de terugweg, maar vanavond was wel heel erg.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, ik zie er wel een verband in hoor. Wedstrijden lang krijg je thuis amper tegengoals met een keeper in het doel. Zet je bij bekerwedstrijden een reservekeeper in de goal en dan krijg je er 9 om je oren. Dan kunnen de verdedigers echt niet ineens slecht zijn, ze missen gewoon het vertrouwen van degene die er gebruikelijk staat.
De verdediging is dit seizoen sowieso al geen zekere factor geweest, dit was duidelijk te merken afgelopen zaterdag. En of er nou een reservekeeper in het veld staat of niet, de verdediging moet er gewoon staan. Almunia heeft bij Arsenal dit seizoen toch ook maar amper speelminuten gekregen terwijl de verdediging van Arsenal knap overeind blijft. Ik denk dat Liverpool zich straks maar eens op de transfermarkt moet roeren, een goede verdediger kan absoluut geen kwaad.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:54 schreef twi het volgende:
[..]
Blijft niet meer mooi als ze het 3x gaan zingen per wedstrijdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:48 schreef Gunner het volgende:
[..]
Mijn vrouw tijdens het horen van "You'll never walk alone" : "Hey dat is toch van Lee Towers? "![]()
![]()
Ik moest even heeeel hard lachen.
Absoluut!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:31 schreef Jasza het volgende:
wat een trieste ploeg is Arsenal toch ook.
quote:
Geen scheiding?quote:
Wat een boutopstelling zeg, ik tel precies 0 centrale verdedigers...quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:52 schreef mcyodogg het volgende:
Ja.
Jezus, Essien centraal achterin, Bridge als verkapte linksbuiten. Ik weet niet wat Mourinho gedroomd heeft vannacht...
Er zijn ook precies 0 centrale verdedigers beschikbaar.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:55 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat een boutopstelling zeg, ik tel precies 0 centrale verdedigers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |