wát een enthousiasmequote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Leuk dat je die handtekeningen hebt, zeg..
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Sorry, ik vergat de smilies. Ik vind het wel leuk voor je, hoor.
Jaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Asmo, ga je weg?
of zoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Whatever. Mis ik de vibe hier of zo?
Check je je Gmail nog wel eens?? Veel beterschap!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:23 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ja. Ik zit hier een beetje te ijlen en voel me echt slecht, dus ik denk dat ik weer gewoon even moet liggen met een boekje. Ik ben vast dadelijk weer online, hoop ik dan.
Ja, gast, en sorry dat ik nog niet gereageerd heb, maar momenteel is het echt moeilijk voor mij om een lopende zin te maken. Ik heb gisteren en vandaag mijn bazen niet gemaild, laat staan mijn vrienden. Ik doe mijn best om je later vandaag te mailen, en ook een mailtje te sturen voor de meetquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Check je je Gmail nog wel eens?? Veel beterschap!
Geeft niet, maar ik maakte me zorgen, 'gast'. Niet helemaal onterecht dus. Verwen jezelf met rust en word snel beter.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:28 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ja, gast, en sorry dat ik nog niet gereageerd heb, maar momenteel is het echt moeilijk voor mij om een lopende zin te maken. Ik heb gisteren en vandaag mijn bazen niet gemaild, laat staan mijn vrienden. Ik doe mijn best om je later vandaag te mailen, en ook een mailtje te sturen voor de meet
ik was er wel, ik zit nog gedeeltelijk bij lowlands, en je hoeft niet 3 dubbel aan te geven dat je lui bentquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Lienelien, ik doe geen vraag, want er is bijna niemand, je doet vaag en ik moet weg. Tot later.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Whatever. Mis ik de vibe hier of zo?
Je praat toch niet echt zo, mag ik hopen hè?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Geeft niet, maar ik maakte me zorgen, 'gast'. Niet helemaal onterecht dus. Verwen jezelf met rust en word snel beter.
Peace out.![]()
denk aan een acteurquote:
same herequote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:43 schreef U het volgende:
wel een van mijn favoriete films van de laatste jaren; Kiss Kiss Bang Bang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |