Jerek Deterquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:05 schreef maril het volgende:
[..]
Begrijp me goed het gaat mij om de honkballer Jerek niet om de Yankees die inderdaad een poenerige indruk maken.
Sweet. Veel plezier.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:35 schreef Plastic_Power het volgende:
Ik heb een kaartje voor vanmiddag![]()
Dus als je een kaaskop met een vintage "Twins 1987 World Series Champions" t-shirt in de cheap seats ziet zitten, dan ben ik dat![]()
Maar hopen dat Bonser een goede dag heeft![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 05:36 schreef popolon het volgende:
Tigers.
Verloren maar toch niet slecht gedaan. Nou de volgende gewoon winnen van dit veredelde allstar team.
quote:
mooie van de MLBquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat de Tigers de playoffs al halen, niemand had dat verwacht aan het begin van het seizoen.
Vorig jaar .438 en in 2003 zelfs .264.
Lucky bastard!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:35 schreef Plastic_Power het volgende:
Dus als je een kaaskop met een vintage "Twins 1987 World Series Champions" t-shirt in de cheap seats ziet zitten, dan ben ik dat![]()
Morneau en Cuddyer zometeen, die 2 zullen weer wat moeten gaan raken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:33 schreef Playmaker het volgende:
Wat een domme domme play van Hunter!Twins hebben 'n wonder nodig om deze game te winnen![]()
LOL altijd leuk om jezelf terug te zien op tv, hem mijn eigen kop al een paar keer op NFL network gezien en op Fox (voordeel van NFLEurope, minder publiek dus meer kans op "airtime").quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:35 schreef Plastic_Power het volgende:
Was niet in beeld, heb gekeken de hele match.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:50 schreef Guard het volgende:
[..]
LOL altijd leuk om jezelf terug te zien op tv, hem mijn eigen kop al een paar keer op NFL network gezien en op Fox (voordeel van NFLEurope, minder publiek dus meer kans op "airtime").
Helaas schakel ik nu pas in op de game (top 9th) dus heb egenlijk niet gezien of je in beeld was..
Lo Duca zag die tweede geen eens aankomen, haha.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:35 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
What the fuck![]()
2 man van LAD op een toch wel double van Martin uit @home
Nu wel 1-0 btw.
Nee idd, was maar goed dat er iemand naar hem riep anders was die gast er zo langs gegledenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:38 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Lo Duca zag die tweede geen eens aankomen, haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |