Guttegut, het gaat boven het klootjesverstand van tong80 en het is meteen tijd om te ridiculiseren.quote:
Ben gewoon fan van Swiebertje.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:24 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Guttegut, het gaat boven het klootjesverstand van tong80 en het is meteen tijd om te ridiculiseren.
Precies, en daarna nog eens een paar keer goed uitgelegd door die gast.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat hele punt van Heidegger viel wel mee, imo.
Het is te triest eigenlijk maar het ziet er zo kolderiek uit.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:30 schreef floppie86 het volgende:
ik zit nu te lachen hoe ze "vliegen".. maar t mag eigenlijk niet...
t is idd net alsof t wasknijpers zijn.. net liet ze er ook ff een vallen...quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is te triest eigenlijk maar het ziet er zo kolderiek uit.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:36 schreef golfer het volgende:
En nou met z'n allen heel hard roepen dat het zo zielig is...![]()
Wil/kan jij een euro per ei betalen? Of 10 euro voor een onsje kip?quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:36 schreef golfer het volgende:
quote:
ik ben vegaquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:36 schreef golfer het volgende:
net als joep de kunstenaar ben ik het met ad de filosoof eens dat wij best bewuster mogen zijn van hoe dat wat wij in onze mond stoppen tot ons komt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:38 schreef Bonobo11 het volgende:
Wil/kan jij een euro per ei betalen? Of 10 euro voor een onsje kip?
Ik wens mij erover op te winden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:39 schreef Joepie het volgende:
Ik vind het niet eens erg eigenlijk. Zo gewoon ben je met het feit dat er bio industrie is.
Zo'n kuikentjeskanon zou je je toch over op moeten winden enzo, maar nope....
Dat zeker, maar gezien de vetzuchtepidemie valt dat grosso modo gezien nogal meequote:Op zondag 27 augustus 2006 21:43 schreef KWAKje het volgende:
[..]
net als joep de kunstenaar ben ik het met ad de filosoof eens dat wij best bewuster mogen zijn van hoe dat wat wij in onze mond stoppen tot ons komt.
Ik had het net andersom.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:56 schreef golfer het volgende:
Kan me dat fragment met die psycho-therapeut helemaal niet meer herinneren, terwijl dat fragment uit hetzelfde programma met Ton Elias mij nog wel bijstaat.![]()
ad verbrugge, filosoofquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:59 schreef Roi het volgende:
Ik zap net in, kan iemand mij vertellen wie die gast is ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |