Ik ben er al, wees maar niet bangquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
Het is zo stil zonder Chanty.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:01 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik ben er al, wees maar niet bang![]()
Dat is Hans "The Ninja" Worst for you knul.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
You will be named... Hans Worst.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:07 schreef Laniboekje het volgende:
Naaajaa zeg! Op de brandstapel ermee!
en ik kan je niet volgen ?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lanikoekje!Goeimiddag chick! Ik heb de GAM SC kinders een loer gedraaid!
![]()
![]()
En toch vind ik dat je het niet helemaal kan maken... Mijn Bernie, WAT DOE JE?! enzo...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lanikoekje!Goeimiddag chick! Ik heb de GAM SC kinders een loer gedraaid!
![]()
![]()
waar gaat dit over?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:18 schreef Chanty87 het volgende:
NINTENDO GEEF GVD EEN RELEASEDATE
Ze moeten wel iets heel spectaculairs hebben willen ze dit goedmaken!
Nieuwe Rayman trailer straksquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:18 schreef Chanty87 het volgende:
ik vooooolg eeeeet nieeeeeeeetquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:19 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
En toch vind ik dat je het niet helemaal kan maken... Mijn Bernie, WAT DOE JE?! enzo...
Niet oud genoeg? Tsk, geestelijk ouder dan jij!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 07:33 schreef Gamedemon het volgende:
Tsk Chanty is niet oud genoeg om juffrouw genoemt te worden, ik daarin tegen ben oud genoeg om meneer genoemd te worden.
Dus ik ga voortaan door het leven als : Meneer Hansje
dat zou je denkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:21 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Niet oud genoeg? Tsk, geestelijk ouder dan jij!
en toch doorposten!quote:
Heel goedkope VC games. Dat is het enige dat me nog een beetje vrolijk kan maken eigenlijk...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:18 schreef Chanty87 het volgende:
niggah whaaaaaaat?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:25 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Inderdaad, Hans dat denken veel mensen. Maar ze vergeten dat jij rekent in hondenjaren.
[afbeelding]
koffie?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:25 schreef Laniboekje het volgende:
Ja, ik krijg alleen deze pagina geladen. En waarom moet ik erom lachen? Ik ben te druk, vanaf half zes al bezig...
Verdomme kind.. kalmeer nou eens ...
neem een bak koffie, mischien dat het helptquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:27 schreef Laniboekje het volgende:
Niet eens koffie. Gewoon een scheutje ADHD ofzo.
*PETSquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:25 schreef Laniboekje het volgende:
Ja, ik krijg alleen deze pagina geladen. En waarom moet ik erom lachen? Ik ben te druk, vanaf half zes al bezig...
Verdomme kind.. kalmeer nou eens ...
Dat petsen is niet lief, laatste waarschuwingquote:
Niemand is perfectquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:30 schreef Laniboekje het volgende:
Mag ik trouwens even mijn ongenoegen uiten tegenover Roy?
Xbox
Nog een weekquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:30 schreef Laniboekje het volgende:
Xbox
Vandaag mag iedereen dat. met dat MEGATON in zn naam..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:30 schreef Laniboekje het volgende:
deze quote is nog best grappig ookquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:33 schreef Laniboekje het volgende:
Ga je dan Ninja Gaiden spelen op jebox, Roy?
Ninja Gaidenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:33 schreef Laniboekje het volgende:
Ga je dan Ninja Gaiden spelen op jebox, Roy?
das niet helemaal waar...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ninja GaidenDe enige game waarbij jij compleet nutteloos bent bij eindbazen
Klopt, komt door de Xbox.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ninja GaidenDe enige game waarbij jij compleet nutteloos bent bij eindbazen
erm dat zien wequote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Klopt, komt door de Xbox.
Xbox mag mij niet en ik mag Xbox niet, ECHT NIET!
Qansloos!!! met hoofdletter Q en drie uitroeptekens.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:36 schreef Laniboekje het volgende:
Qansloos!!! met hoofdletter Q en drie uitroeptekens.
W0A NET STOND ER NOG 9 DAGEN TOT XBOX EN NU 7 WAT VLIEGT DE TIJD ALS JE PAUZE HEBT!1!¡¡¡1!1!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis echt weer erg vandaag he...
Ja, helaasch wel.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis echt weer erg vandaag he...
WOA GEK MEEN JE?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
W0A NET STOND ER NOG 9 DAGEN TOT XBOX EN NU 7 WAT VLIEGT DE TIJD ALS JE PAUZE HEBT!1!¡¡¡1!1!
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, helaasch wel.
Ben net natuurlijk ook bijna van mijn stoel geflikkerdDat hoort er dan altijd bij.
nee ik maak een grapje!quote:
MIJN CAPSLOCK?!?! WAT DOE JE?!?!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo. Kan iedereen nu weer een petit peu normaal doen?
wii r tzie germans!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:48 schreef Laniboekje het volgende:
Woot, Roy heeft zo geen controle over de rebellen in de GAM SC.
Nee, ga weer in de hoek zitten!quote:
HE DAT KLINKT ALS MIJ GEK!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:52 schreef Gamedemon het volgende:
Je bent pas een echte rebel als je minimaal 4 keer gebanned bent en meer dan 20 notes hebt
Raymanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:52 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Neen, slechts een Rayman extremist.
Je typt toch niet met 10 vingers, een meer of minder maakt dan niet uit.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:02 schreef Laniboekje het volgende:
Hak ik toch bijna even mijn vinger eraf bij het prepareren van de lunch. Gelukkig voor jullie heb ik het overleefd.
Ohw, nou komen we ineens met een inhoudelijke vraagquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:05 schreef Laniboekje het volgende:
Gooi de tv er maar uit ja! Heb je ook geen Xbox meer nodig.
Zeg, Roy.. even inhoudelijk vraagje. Hoe heet de zangeres die Kiss me Goodbye zingt?
Asweeeeblllliiiiieeeev????quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw, nou komen we ineens met een inhoudelijke vraag
True, true.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:16 schreef Laniboekje het volgende:
Laat maar... Ik heb het al.
Mannen.. je hebt er niks aan.
DOUWE!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:27 schreef mordradead het volgende:
xbox is niet mooi
Dat is het openbaar vervoer van de sns bank geloof ikquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:29 schreef Chanty87 het volgende:
Over Lowlands gesproken; Mordra, heb jij die bank gezien die door een stel stoere mannen werd gedragen? M'n schoonzus + een vriendin gingen daar eens op zitten, en ineens werden ze zo over het terrein gedragen
Waarschijnlijk ga ik volgend jaar nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
DOUWE!!!!!!!!!!
Ik heb zaterdag samen met taart bepaald dat we volgend jaar naar Lowlands gaan. TOF HEH
je chick draagt altijd hetzelfde shirtjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:44 schreef RaymanNL het volgende:
Echt nietHet ziet er toch niet uit
Deze foto was veel beter:
http://www.buitenwacht.nl/foto_print.php?week=06-08-12&photo=zaterdag12augustus200650.JPG
I know.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:18 schreef mordradead het volgende:
[..]
Dat is het openbaar vervoer van de sns bank geloof ik
Die tjap daar rechts is best pauper.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
je chick draagt altijd hetzelfde shirtje
Da's taart manquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:21 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Die tjap daar rechts is best pauper.
Mijn doelen in mijn leven:quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:33 schreef RaymanNL het volgende:
OMFG:
http://www.buitenwacht.nl/foto_print.php?week=06-08-19&photo=zaterdag19augustus200646.JPG
Ik heb in jaren niet zo beroerd op de foto gestaan als daar![]()
Ja hallo! Op de foto gaan is coolquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:32 schreef capibar het volgende:
[..]
Mijn doelen in mijn leven:
-me op de foto laten zetten in kampen.
-bier drinken
Waarschijnlijk omdat je dan zo lam bent dat het je toch geen flikker meer boeitquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja hallo! Op de foto gaan is coolAls ik uitga is dat het enige moment wanneer ik op de foto wil
![]()
Iemand die zo'n ketting omheeft en zo'n handgebaar maakt noem ik wel pauper anders hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Da's taart manDa's geen pauper!
Ik dacht dat je voor het ramen wassen een deal had?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, henkerdetyfus, ik ben bijna klaar met mn kamer opruimen. Enkel mn dvd's en games nog sorteren. En mn ramen wassen natuurlijk
Ja klopt. Maar ze probeert er onderuit te komenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je voor het ramen wassen een deal had?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar ze probeert er onderuit te komenAls ze langskomt gaat ze altijd lief kijken enzo en dan eindigen we altijd op de bank met een controller in onze hand om Mario Party te spelen
![]()
OOEHEOEEHEHEH!!!!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar ze probeert er onderuit te komenAls ze langskomt gaat ze altijd lief kijken enzo en dan eindigen we altijd op de bank
Oh....quote:met een controller in onze hand om Mario Party te spelen![]()
Of GAM'ers die zijn het ergst.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:39 schreef capibar het volgende:
Ok, dit is pas grappig, ik ga 1 sept. naar een drum&bass feest, maar ik heb geen idee wat voor volk daar nou rondloopt, OF het zijn kaalkopjes, OF het zijn rapnegers, OF het zijn alto's.....
Ik ben benieuwd....
iddquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:21 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Die tjap daar rechts is best pauper.
ja ik weet ook niet wat die gast bezielt hoor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:37 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Iemand die zo'n ketting omheeft en zo'n handgebaar maakt noem ik wel pauper anders hoor![]()
Eeeeeeen bedankt weerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:16 schreef Laniboekje het volgende:
Laat maar... Ik heb het al.
Mannen.. je hebt er niks aan.
Dude, wtfquote:Op donderdag 24 augustus 2006 07:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen allemaalIk heb vannacht toch raar gedroomd
Ik was berenverzorger in de dierentuin en omdat onze dierentuin maar één beer had gingen we beren vangen in het bos. Helaas lukte het allemaal niet zo goed en waren de beren in het berenbos meer met ons aan het spelen dan dat we ze aan het vangen waren. Uiteindelijk hebben we de beren uitgelegd waarom we er waren en toen gingen er drie beren mee naar de dierentuin.
wtf.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 07:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik was berenverzorger in de dierentuin en omdat onze dierentuin maar één beer had gingen we beren vangen in het bos. Helaas lukte het allemaal niet zo goed en waren de beren in het berenbos meer met ons aan het spelen dan dat we ze aan het vangen waren. Uiteindelijk hebben we de beren uitgelegd waarom we er waren en toen gingen er drie beren mee naar de dierentuin.
quote:
quote:
Wat is er met die aardige man?quote:
Ja lekker naar italiëquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:53 schreef Laniboekje het volgende:
Bernie, lekker naar Italie?! Mag ik meeeeeeeee? Maar ga je nu nog op vakantie dan?
Treinstation Kampen oooookquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja lekker naar italiëIk ga nu omdat we met een groepje vrienden gaan, en één iemand niet eerder kon
Tuurlijk mag je mee schat
Morgen om 7.45 bij treinstation Kampen zijn
![]()
Kampenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja lekker naar italiëIk ga nu omdat we met een groepje vrienden gaan, en één iemand niet eerder kon
![]()
Boeiend dat iedereen moet lachen om station Kampen. I'll be there!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 07:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:05 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nee. "Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet."![]()
Juist. Maar het is nu al te laat, komend weekend doen we weer een Feyenoord afzeikuurtjequote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:05 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nee. "Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet."![]()
En anders?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:22 schreef Chanty87 het volgende:
Dat geldt ook voor jou hoor Roy!
Heh, je zit te trollen. Hou daar ns mee op!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:46 schreef Tain het volgende:
Feyenoord was bijna failliet gegaan
Jammer
Voetbalquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heh, je zit te trollen. Hou daar ns mee op!
Hehehe, dat wil jij niet wetenquote:
Vergeet geen kaartje te sturen!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:38 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ga niet meer op de computer vandaag, ik ben ook voor 10dagen naar italië Dag jongens![]()
Veel plezier Bernie!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:38 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ga niet meer op de computer vandaag, ik ben ook voor 10dagen naar italië Dag jongens![]()
Je gaat mee?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Veel plezier Bernie!
Tot morgenvroeg!
Feyenoord is een kutploeg, Feyenoord is een kutploeg nananananaananaquote:
daar heb ik wat terug!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Feyenoord is een kutploeg, Feyenoord is een kutploeg nananananaanana
Dude. Wij plaatsen ons rechtstreeksquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:07 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
daar heb ik wat terug!
WIJ zouden tenminste niet 2-0 verliezen in eigen huis tegen FC kopehagen in de 1e ronde (al) van de Champions League!!
zo! en nu een Cup-a-Soup
Probeer je me nu uit te lokken ofzo?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Feyenoord is een kutploeg, Feyenoord is een kutploeg nananananaanana
Maar nee, natuurlijk niet lieve schat!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:39 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Probeer je me nu uit te lokken ofzo?
Goed werk verricht hij daar dan!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:16 schreef Tain het volgende:
Ok de broer van Peristillius is officieel gek verklaard: Hij is nu popcorn aan het maken
Tondeuse en klaar toch?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen
Ik ga fijn boodschapjes doen en mn haartjes laten stylenTot strax.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die zijn wel grappig sharkman, maar ik zou ze noooooooooit kopen
@ Tain, ja, ongeveer wel, maar bovenop moet het geknipt worden
Dat is idd lekkerquote:
Altijd beter dan dit in je huis...quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:05 schreef Chanty87 het volgende:
Ik zag dus geen kikker, maar wel dat monster toen ik aan het eten was
Trouwens wisten jullie dat grote spinnen graag tussen de kussens zitten omdat het daar lekker warm is?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:05 schreef Chanty87 het volgende:
Ik zag dus geen kikker, maar wel dat monster toen ik aan het eten was
Wist je dat er visjes in de amazone zijn die graag je pisbuis inzwemmen en zich daar vasthechten met weerhaakjes?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Trouwens wisten jullie dat grote spinnen graag tussen de kussens zitten omdat het daar lekker warm is?
Ja en ze kruipen ook 3468 keer per jaar in je mond. Altijd leuk, die urban legendsquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Trouwens wisten jullie dat grote spinnen graag tussen de kussens zitten omdat het daar lekker warm is?
Je kan beter bang zijn voor kleine spinnenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:16 schreef Laniboekje het volgende:
Lieve MMaRsu, ik wil niet heel vervelend zijn.. maar volgens mij ben jij ook bang voor spinnen. Vooral zulke!
Nee dat is wel een urban legend, maar dat van die kussens nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:17 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja en ze kruipen ook 3468 keer per jaar in je mond. Altijd leuk, die urban legends![]()
Kloptquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:16 schreef Laniboekje het volgende:
Lieve MMaRsu, ik wil niet heel vervelend zijn.. maar volgens mij ben jij ook bang voor spinnen. Vooral zulke!
Ik kan daar een beetje slecht tegen. Eerst smijten ze je hoop toe, dan een flinke lading emotie en dan eindigen ze zoquote:
ik ben niet alleen, ik zit hier al steeds over mn schouder te kijken en te alt-tabben als een mofo.quote:
IEquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:01 schreef Roi het volgende:
Ah, er zit standaart een pop-up blocker in IE, wat leuk.
Klik dan op de laatste post of druk op 'end' ipv te scrollen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:13 schreef Chanty87 het volgende:
Godsamme, zelfs als ik snel naar beneden scroll zie ik dat beest langskomen
Zijn geen echte noppen. Het lijkt zo op de foto's. Special shoe FX.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe lopen die schoenen eigenlijk met die noppen?![]()
Ziekelijk goed die film.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:24 schreef Chanty87 het volgende:
Street Fighter op tvWist niet dat Ming-Na van ER Chun-Li speelde
Ik sliep alquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:18 schreef MMaRsu het volgende:
Rooooy ben jij op msn.
Middagquote:
WaT IsZ WiNd0wS ToG! Mo0i!!!!!!!11!!!!!!!!111!!!!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:12 schreef MMaRsu het volgende:
Nieuwe theme + achtergrond
[afbeelding]
En mijn shoarmaschotel is ook net aangekomen, hopen dat het wat is.
UXtheme.dll zit trouwens in C:\WINDOWS\system32quote:you need to patch the UXTheme.dll before using this , otherwise it will not work ,
please visit here : [link]
quote:
Ja, ik denk dat ik alle buitenactiviteiten wel kan schrappenquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik ga naar introductiekamp t/m woensdag. Heerlijk weerMzzls
![]()
Goeie smaak!quote:
Top 5 zeg ik, na Heineken, Hertog Jan, Jupiler en Wieckse Witte.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:35 schreef MMaRsu het volgende:
Amstel ftw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |