Ik ben er al, wees maar niet bangquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
Het is zo stil zonder Chanty.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:01 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik ben er al, wees maar niet bang![]()
Dat is Hans "The Ninja" Worst for you knul.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
You will be named... Hans Worst.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:07 schreef Laniboekje het volgende:
Naaajaa zeg! Op de brandstapel ermee!
en ik kan je niet volgen ?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lanikoekje!Goeimiddag chick! Ik heb de GAM SC kinders een loer gedraaid!
![]()
![]()
En toch vind ik dat je het niet helemaal kan maken... Mijn Bernie, WAT DOE JE?! enzo...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lanikoekje!Goeimiddag chick! Ik heb de GAM SC kinders een loer gedraaid!
![]()
![]()
waar gaat dit over?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:18 schreef Chanty87 het volgende:
NINTENDO GEEF GVD EEN RELEASEDATE
Ze moeten wel iets heel spectaculairs hebben willen ze dit goedmaken!
Nieuwe Rayman trailer straksquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:18 schreef Chanty87 het volgende:
ik vooooolg eeeeet nieeeeeeeetquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:19 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
En toch vind ik dat je het niet helemaal kan maken... Mijn Bernie, WAT DOE JE?! enzo...
Niet oud genoeg? Tsk, geestelijk ouder dan jij!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 07:33 schreef Gamedemon het volgende:
Tsk Chanty is niet oud genoeg om juffrouw genoemt te worden, ik daarin tegen ben oud genoeg om meneer genoemd te worden.
Dus ik ga voortaan door het leven als : Meneer Hansje
dat zou je denkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:21 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Niet oud genoeg? Tsk, geestelijk ouder dan jij!
en toch doorposten!quote:
Heel goedkope VC games. Dat is het enige dat me nog een beetje vrolijk kan maken eigenlijk...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:18 schreef Chanty87 het volgende:
niggah whaaaaaaat?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:25 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Inderdaad, Hans dat denken veel mensen. Maar ze vergeten dat jij rekent in hondenjaren.
[afbeelding]
koffie?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:25 schreef Laniboekje het volgende:
Ja, ik krijg alleen deze pagina geladen. En waarom moet ik erom lachen? Ik ben te druk, vanaf half zes al bezig...
Verdomme kind.. kalmeer nou eens ...
neem een bak koffie, mischien dat het helptquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:27 schreef Laniboekje het volgende:
Niet eens koffie. Gewoon een scheutje ADHD ofzo.
*PETSquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:25 schreef Laniboekje het volgende:
Ja, ik krijg alleen deze pagina geladen. En waarom moet ik erom lachen? Ik ben te druk, vanaf half zes al bezig...
Verdomme kind.. kalmeer nou eens ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |