Ik denk dat mensen geïntimideerd zijn door haar psycho dominante gedrag.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:44 schreef Flujas het volgende:
waarom heeft niemand het lef om Janine eens goed de waarheid te vertellen?
Jawel hoor... want zodra ze hier komt zal iedereen haar opeens adoreren en is ze de held.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:45 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou, dan kun je 'r helemaal opvegen... Dat trekt ze niet.![]()
Heb wel een paar keer gelezen dat ze ook omgebouwd is...quote:
True.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:48 schreef scanman01 het volgende:
Jawel hoor... want zodra ze hier komt zal iedereen haar opeens adoreren en is ze de held.
Tijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:47 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen geïntimideerd zijn door haar psycho dominante gedrag.
Maar het komt nog wel, let maar op. Op een gegeven moment explodeert er wel iemand tegen haar.![]()
Dan moet ze even alle topics van voor haar eventuele komst lezen. Dat is niet goed voor haar ego.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel hoor... want zodra ze hier komt zal iedereen haar opeens adoreren en is ze de held.
Fijn dat je daar mijn cap voor gebruiktquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:48 schreef BorTheWolf het volgende:
[afbeelding]
Groeten uit de rimboe.
dit is wel het juiste moment he. Ik bedoel ze kan er niet tegen als er achter haar rug gelult wordt, ik ben wel benieuwd of ze er wel tegen kan als iemand haar in haar gezicht zijn of haar eerlijke mening geeft.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:47 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen geïntimideerd zijn door haar psycho dominante gedrag.
Maar het komt nog wel, let maar op. Op een gegeven moment explodeert er wel iemand tegen haar.![]()
ik lig helemaal plat hier hahahaquote:Groeten uit de rimboe.
Ze hoeven het eik ook niet te zeggen.. das toch logischquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Tijn gaat Janine nomineren, zegt hij in bad. Marcia waarschuwt hem dat hij het niet mag zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |