Rijke papa en mama?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:07 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ah oke..
Ik ben nu aan het kijken of de IVA misschien iets voor mij is, in Driebergen.![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:16 schreef no1uknow het volgende:
Alleen tja, ik ben een soort van skater, maar ik wil wel een beetje alto zijn
R-E-S-P-E-C-Tquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Zn pa heeft de meeste varkens en koeien int dorp
Bij ons ookquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:22 schreef BazzieK het volgende:
Kanker spamsletten hier zeg
Trouwens echt achterlijk dat al die gothic mongolen wel gewoon zijn en dat je er op wordt aangesproken als je wekelijks kankerzat in de klas zit![]()
![]()
Had niks beters te doen op de middelbare school en binnen 5 minuten zaten we in de kroeg vanuit school dus tja wat doe je dan in tussenuren
![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:35 schreef fs180 het volgende:
dat rondrennende stuk ontbijtkoek
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:16 schreef fs180 het volgende:
ik vindt bazzie ook een n00b...
maar alleen omdat ie niet mag rijden
als ie zn rbw heeft vindt ik hem kankah stoer[/haags accent]
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:37 schreef Alvilon het volgende:
Jongens![]()
[..]
hou je bek, jij hebt een puch
![]()
En kijk eens wat ik gekocht![]()
[afbeelding]
Alleen de inhoud van de dempers is weggerotheb er nog extra dempers en bochtenset bijgekregen, wordt lekker klussen
![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:40 schreef Alvilon het volgende:
Ik dacht dat jij wel zo'n poets sletje was die zijn motor minimaal 1 keer in de week in de was zette![]()
vuil is een goed middel om die uit elkaar gevallen onderdelen te verbergenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vuil is een goede manier om te zorgen dat ie niet uit elkaar rammelt
![]()
Heb geen Puch ZXR400 hequote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:45 schreef fs180 het volgende:
[..]
vuil is een goed middel om die uit elkaar gevallen onderdelen te verbergen![]()
Ruksnolquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:46 schreef no1uknow het volgende:
Damn ik moest niet eens poepen
Maar was even iets anders doen.
mmh.. vindt rechte mooier.. beetje matzwart eroverquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:37 schreef Alvilon het volgende:
Jongens![]()
[..]
hou je bek, jij hebt een puch
![]()
En kijk eens wat ik gekocht![]()
[afbeelding]
Alleen de inhoud van de dempers is weggerotheb er nog extra dempers en bochtenset bijgekregen, wordt lekker klussen
![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:48 schreef fs180 het volgende:
[..]
weet je waarom ze kawas kwaak noemen?
omdat ze altijd in sloot belanden![]()
![]()
Dude....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:46 schreef no1uknow het volgende:
Damn ik moest niet eens poepen
Maar was even iets anders doen.
True!. Waarneer je een motor voor een lange tijd stalt kan die beter onder het vet en modder zitten dan niks, want dan heb je bloot metaalquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:45 schreef fs180 het volgende:
[..]
vuil is een goed middel om die uit elkaar gevallen onderdelen te verbergen![]()
hoezo? was het niet bevallen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:48 schreef no1uknow het volgende:
FUCK NIET MET DOMO-KUN STELLETJE SLETTEN VAN ME![]()
![]()
![]()
![]()
Doen we ook niet, beetje boter er op en smullen maarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:48 schreef no1uknow het volgende:
FUCK NIET MET DOMO-KUN STELLETJE SLETTEN VAN ME![]()
![]()
![]()
![]()
heeel erg ongeveer jaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:49 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Dude....![]()
[..]
True!. Waarneer je een motor voor een lange tijd stalt kan die beter onder het vet en modder zitten dan niks, want dan heb je bloot metaal![]()
ongeveer dan
Ach poets em wel na het eerste ritje ofzoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:49 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Dude....![]()
[..]
True!. Waarneer je een motor voor een lange tijd stalt kan die beter onder het vet en modder zitten dan niks, want dan heb je bloot metaal![]()
ongeveer dan
Gaarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach poets em wel na het eerste ritje ofzo
Laatst toen mijn pa er op ging rijden knalde het schakelpookje losSchroefjes die lostrillen zijn niet lief
![]()
Zit er nu wel op jaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:53 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Gaar![]()
Borgmoertjes & ringetjesRVS
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |