quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:59 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik luister nu Brainpower.![]()
"All I need is one mic.. one mic.. "![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:59 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik luister nu Brainpower.![]()
"All I need is one mic.. one mic.. "![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu Korn- Freak on a leash..quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nu Korn- Freak on a leash..
Beste nummer van hun ooit..![]()
Gewone MBO in Den Boschquote:
ja man, al die emo muziek is kut.quote:
Ah oke..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gewone MBO in Den Bosch
Voordelen:
-Dichtbij
-Veeel te simpel voor mij dus hoef wss geen ruk te doen
Nadelen:
-Ga het toch niet afmaken
Ollie mam ok.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:07 schreef no1uknow het volgende:
Blindside - Sleepwalking.
Blindside =
en het leuke.. en die kutzooi he.. dat is geeneens emoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
ja man, al die emo muziek is kut.
Fall out boy, panic at the disco, al die kutbands.![]()
Waar zijn de goede oude tijden, met toppers als Korn, Gauno Apes en Nine inch nails.
Bullet for my Valentine is echt niet te vergelijken met die bands die jij noemtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Waar zijn de goede oude tijden, met toppers als Korn, Gauno Apes en Nine inch nails.
Fall out boy heeft best leuke nummersquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Die liedjes komen echt meteen mijn strot uit.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Fall out boy heeft best leuke nummersEn ik ben echt totaal niet emo
ik noem een vriendin van me ook altijd emo.. en ik geil zo hard op drquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:10 schreef no1uknow het volgende:
Emo, ik vind dat echt een kutwoord, ik was dit weekend naar zon festival, en ik ging om met 3 van die alto meisjes, en toen ging ik met hun iedereen uitschelden voor emo, en zo noemde ik hun ook.
Tis wel lekker om te zeggen, maar om te horen (niet perse dat het tegen me is gericht) dat is gewoon kut. het klinkt gewoon kut.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:13 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik noem een vriendin van me ook altijd emo.. en ik geil zo hard op dr![]()
![]()
![]()
Slaapze!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
Maar ik ga slapen.
Ben er morgenvroeg wel weer ff.. Daaag!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |