respectquote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:08 schreef Xilantof het volgende:
Ik ga trouwens toch mee doen!
Ben overgehaald.
Buiten de vraag of ik zin had moest ik ook nog met mijn werk regelen... Maar dat kon gewoon...quote:
Nee, ik heb puur afgezegd bij gebrek aan partner en besloten dat ik dan iets anders 'mocht' doen dit weekendquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Buiten de vraag of ik zin had moest ik ook nog met mijn werk regelen... Maar dat kon gewoon...
En de organisator had een plekkie voor me vrij gelaten zei ie via de mail deze week.
maar had jij alleen afgezegd door gebrek aan partner? Of wilde je zowiezo liever naar dat kasteel?
hm.. dan had ik misschien net ff wat sneller moeten beslissen.....quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:04 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee, ik heb puur afgezegd bij gebrek aan partner en besloten dat ik dan iets anders 'mocht' doen dit weekend![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:15 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb nu een groupie die mee huppelt met meook leuk
Succes Xila, hoop het zelf volgend jaar eens mee te makenquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:39 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb er wel zin in!
Lijkt me uitdagend... met die opdrachten.. en je dan maar zien te redden met wat je tegenkomt enzo.
Ben benieuwd hoe ik me eronder houd.
Dankje!quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Succes Xila, hoop het zelf volgend jaar eens mee te maken![]()
succes vandaagquote:Op zaterdag 30 september 2006 07:32 schreef Xilantof het volgende:
Wish me luck!
WZZ dusquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:35 schreef nectarientje het volgende:
Ik kan alvast een aantal opdrachten verklappen:
[...] knip
Om 5 uur krijgen we de laatste vier opdrachten.![]()
Ik ben nu echt heel moe en ik heb hongerDus Xil en ik gaan zo even een pizzaatje naar binnen werken
en dan door naar de laatste paar uur..
Het is echt superleuk om te doen! Ik heb echt geen verstand van fotografie, weet net hoe ik een camera moet vasthouden maar het is een ontzettende uitdaging om mooie foto's te maken bij compleet onverwachte en soms ook onbekende opdrachten. Zeker voor herhaling vatbaar! (hoewel ik 20 uur ook wel genoeg vind)
Denk dat er eerst een paar uur geslapen wordtquote:Op zondag 1 oktober 2006 10:32 schreef PeRi het volgende:
Ben benieuwd hoe het gegaan is!
Meer dan een paar uur zit er ook niet in voor mij...quote:Op zondag 1 oktober 2006 10:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Denk dat er eerst een paar uur geslapen wordt![]()
Zitten leuke platen bij hoor, leuk die hamster als terugkomend voorwerpquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:44 schreef TomR het volgende:
mijn foto's (onbewerkt): http://gallery.tomroelofs(...)ex/Fotomarathon_2006
Er schijnen drie verschillende fotogroepen te hebben rondgelopen in de stad, beetje overflow aan fotografenquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:49 schreef TC03 het volgende:
Hmm, zag gister rond drie uur een stuk of vier mensen op het Binnenwegplein staan, met camera's. Waren dat misschien Fokkers?
Ik vind het zowiezo al knap dat je het 24 uur volhoud.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:13 schreef nectarientje het volgende:
door het raam naar binnen
vertigo
walgvogel
de man die teveel wist
niemandsland
camel toe
geest van zout
dixi-land
kranige stad
zero tolerance
het verkeerde moment
dagschotelman
meeting with Henk
eerwraak
koudzweet
drowning by numbers
swingers party
la grande bouffe
aasgier en asfaltbloem
hondenwacht
zesde zintuig
gezichtsbedrog
het blauwe uur
waarom ik?
Er zitten foto's tussen die vreselijk bewogen zijn, foto's die eigenlijk nergens op slaan en foto's waar ik erg trots op ben (zero tolerance bijvoorbeeld)
lens bleek achteraf.. Maar het was ook niet mijn camera en ik heb er dus echt geen verstand van, maar hij is nu weer schoonquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:10 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ik vind het zowiezo al knap dat je het 24 uur volhoud.
Zoals je zelf al aangaf er zijn erbij die bijzonder goed gelukt zijn, maar ook verschillende niet.
Wat mij wel opvalt is dat bij bv bij de kranige foto en zero tolerance er zeer veel stof op de foto zit. Is je lens vuil of je censor?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |