Oh ik heb deze opdracht ff gemistquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:22 schreef Wishjuh het volgende:
Ik begrijp ff iets niet.... ze weten hoe laat het ongeveer is.,.. aan dit item te zien: http://bigbrother.fok.nl/blog/1461
Waarom eten ze dan zo tering laat?

Dan ben je nog niet hardcore genoegquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:22 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik ben echt wel een redelijke hardcore streamer.. maar in de nacht lig ik toch echt wel in mn bed te slapen![]()

Over standaard gesproken...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:24 schreef ruby het volgende:
Tjen vindt bekende Nederlanders (vrouwen) niet zo mooi. Zo standaard.
Ow, Sylvie Meijs vindt ie wel mooi.

BB zei "Jullie zijn redelijk bij de tijd". Maar iedereen dacht dat het in plaats van 5, 3 uur s'middags was.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:25 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
ja maar ze hebben aan BB doorgegeven dat ze denken dat het 20:00 is... en bb heeft gezegd dat ze het goed hadden.. of in de buurt zitten... dan weten ze nu dus toch de tijd? Of snap ik iets nu niet?

Gisteren zei die nog dat ie niet van de tieten was, maar meer van de konten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:25 schreef Apache4U het volgende:
Volgens Etienne vindt ie J-Lo niet zo, Shakira gaat wel maar heeft een te dikke reet.
Dus zelfs met zo'n hoge lat heeft ie er 25 in z'n bedje gehad... yeah right.

Beetje (of nogal) een zacht ei inderdaad. Ik word er niet warm van.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:25 schreef Remzz het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar ik vind Tijn wel zo'n kneus

Playert met domme blondje... Hoe snel zou hij haar in bed hebbenn....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
We zien je wel kijken, Tjen.
[afbeelding]

Het is volgens de berichten een graad of 25 in het huis waarom zou Etienne dan met zijn fleece vest aan liggen ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
Etienne heeft vast in zijn hele leven nog nooit een bordje afgewassen.

Ik ben een vrouw.. maar dat even ter zijdequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:26 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Dan ben je nog niet hardcore genoeg
Een echte (stream) vent blijft tot de laatste slaapt
Dit gaat trouwens heel snel rechtgetrokken worden
BB zal het echt niet zo extreem zn beloop laten dat iedereen echt een halve dag achter loopt ( of voor)
Je kan er gif op innemen dan morgen er een hint gegeven gaat worden wat deze mensen langzaam ,of zelfs meteen zal terugbrengen naar de normale tijd.

Zo dom is ze anders nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:27 schreef Jesuz het volgende:
[..]
Playert met domme blondje... Hoe snel zou hij haar in bed hebbenn....

Die negert mag nog niet eens de schaduw van Naomi aanrakenquote:

Misschien denkt ie dat z'n postuur zo goed uitkomt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:27 schreef henk.jansen het volgende:
Het is volgens de berichten een graad of 25 in het huis waarom zou Etienne dan met zijn fleece vest aan liggen ?
Is dat cool ofzo![]()

Oww... dus bb heeft ze in de maling genomen... en gezegd dat ze in de buurt zaten... terwijl ze dat helemaal niet zaten om ze te misleiden? En ze daarna beloond met wijn en eten?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:26 schreef Remzz het volgende:
[..]
BB zei "Jullie zijn redelijk bij de tijd". Maar iedereen dacht dat het in plaats van 5, 3 uur s'middags was.

Preciesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:29 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Oww... dus bb heeft ze in de maling genomen... en gezegd dat ze in de buurt zaten... terwijl ze dat helemaal niet zaten om ze te misleiden? En ze daarna beloond met wijn en eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |