Ze zijn net klaar met eten, ze denken dat het begin van de avond isquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:10 schreef JufJoop het volgende:
Is er nog wat spannends gebeurd? Mijn internet lag eruit
Dat is me een jetlag van jewelstequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:11 schreef KlootMajoor het volgende:
Of natuurlijk de andere kant op, naar voren toe
En dan de tuin opengooien voor 1 dag, als ze dan een opdracht goed hebben
Zijn ze helemaal de kluts kwijt
Ja precies. Om ongeveer half 11 zei Hilde (?) dat het ongeveer kwart voor 4 is (klokje in de keuken).quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze zijn net klaar met eten, ze denken dat het begin van de avond is
Laat haar dat korte haar maar lekker houden wat mij betreftquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Damn, met lang haar moet Micheline echt een lekker ding zijn
Mooie vrouw bedoel ik
Losers...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze zijn net klaar met eten, ze denken dat het begin van de avond is
Dit soort dingen zijn besmettelijk weet ik uit ervaring.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:12 schreef ruby het volgende:
Gadverdamme, Hilde ook al met 'r "schatje". Bah.
waarmee je omgaat wordt je mee besmetquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:12 schreef ruby het volgende:
Gadverdamme, Hilde ook al met 'r "schatje". Bah.
Hier totaal geen last van hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:13 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Losers...
Verschrikkelijk irritant trouwens weer... die streams staan steeds vast![]()
Hahaha inderdaad...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:14 schreef KlootMajoor het volgende:
als ik morgenochtend wakker word kan ik ze dus lekker in het zwembad of waar dan ook zien discussieren, terwijl ik mijn Brinta naar binnen werk
Das wel leuk ontbijten
" De big Brother Ontbijt-stream show "
Mwa das ook de reden dat ik haar niet zo vind... dat korte haar... maar bij sommige mensen staat alleen kort haar... ze zei zelf ook dat haar gezicht heel smal wordt met lang haar...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat haar dat korte haar maar lekker houden wat mij betreft
Idd, Rob van vorig jaar is er niets bijquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:14 schreef CartWOman het volgende:
Ok, Egbert heeft voor mij afgedaan.![]()
Semih: 'Zeg er wat van, Egbert!'
Egbert: 'Oooh dat komt nog wel jongen, maak je borst maar nat. Heeft nu geen zin maar dat komt nog wel.'
Zo'n gast die álles opslaat en het op een onverwacht moment allemaal voor je voeten gooit. Vals en achterbaks.
Semih en hij hebben elkaar ook gevonden wat dat betreft, gaat een gezellig viertal worden.
Nou, ik beng dat je daar wel eens gelijk in zou kunnen hebben dat zoiets besmettelijk kan zijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn besmettelijk weet ik uit ervaring.
Als je niet uitkijkt kun je je zelf erop betrappen een van de komende dagen![]()
Wie had hem eruit getrokken ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:10 schreef JufJoop het volgende:
Is er nog wat spannends gebeurd? Mijn internet lag eruit
Helaas het was vanochtend een uur of 12 voordat er leven in de brouwerij kwam.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:14 schreef KlootMajoor het volgende:
als ik morgenochtend wakker word kan ik ze dus lekker in het zwembad of waar dan ook zien discussieren, terwijl ik mijn Brinta naar binnen werk
Das wel leuk ontbijten
" De big Brother Ontbijt-stream show "
Heb ik het goed begrepen dat zij dus ook Turks spreekt?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat haar dat korte haar maar lekker houden wat mij betreft
Ik heb zelf ook kort haar vanaf mn 16e staat me veel beterquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:15 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Mwa das ook de reden dat ik haar niet zo vind... dat korte haar... maar bij sommige mensen staat alleen kort haar... ze zei zelf ook dat haar gezicht heel smal wordt met lang haar...
ik heb um al omgedoopt tot slechtbertquote:Ok, Egbert heeft voor mij afgedaan.
Semih: 'Zeg er wat van, Egbert!'
Egbert: 'Oooh dat komt nog wel jongen, maak je borst maar nat. Heeft nu geen zin maar dat komt nog wel.'
Een beetje. Dat leer je wel als je familie Turks spreekt enzo.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:18 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Heb ik het goed begrepen dat zij dus ook Turks spreekt?
Ligt toch aan je provider Juf, hier gaat alles als een treinquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:13 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Losers...
Verschrikkelijk irritant trouwens weer... die streams staan steeds vast![]()
Dan zit ik ook op mijn werkquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Helaas het was vanochtend een uur of 12 voordat er leven in de brouwerij kwam.
En zoals het er nu voorstaat hoef je je streams niet voor 3 uur aan te zwengelen
Er staat er maar 1 aan steedsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hier totaal geen last van hoor.
Anders zet je een paar streams uit ofzo?
En hij gaat morgen stoppen metquote:
Troost je, ik heb nog geen minuut vloeiend beeld gehadquote:
Jeps, hier ook. Volgens mij heeft xs4al er een lijntje bij geprikt, want de streams lopen al de hele dag vloeiend hierquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ligt toch aan je provider Juf, hier gaat alles als een trein![]()
![]()
Ik ben echt wel een redelijke hardcore streamer.. maar in de nacht lig ik toch echt wel in mn bed te slapenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:20 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Dan zit ik ook op mijn werk
Als ik over 6 ~ 7 uurtjes wakker word kan ik nog even kijken alvorens ik weer op pad moet om brood op de plank te verdienen
Dan zullen zij nog wel wakker zijn
Dit is trouwens wel een slechte zaak voor de hardcore streamers hier, die gaan ook flink de kluts kwijtraken![]()
Er is alleen gezegd of ze het goed of fout hebben, niet hoeveel ze er naast zitten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:22 schreef Wishjuh het volgende:
Ik begrijp ff iets niet.... ze weten hoe laat het ongeveer is.,.. aan dit item te zien: http://bigbrother.fok.nl/blog/1461
Waarom eten ze dan zo tering laat?
Ik word er niet blij van.. heb vanmorgen tot half 1 zitten wachten totdat er leven in de brouwerij kwam..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:20 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Dan zit ik ook op mijn werk
Als ik over 6 ~ 7 uurtjes wakker word kan ik nog even kijken alvorens ik weer op pad moet om brood op de plank te verdienen
Dan zullen zij nog wel wakker zijn
Dit is trouwens wel een slechte zaak voor de hardcore streamers hier, die gaan ook flink de kluts kwijtraken![]()
Hier idemquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:22 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik ben echt wel een redelijke hardcore streamer.. maar in de nacht lig ik toch echt wel in mn bed te slapen![]()
ja maar ze hebben aan BB doorgegeven dat ze denken dat het 20:00 is... en bb heeft gezegd dat ze het goed hadden.. of in de buurt zitten... dan weten ze nu dus toch de tijd? Of snap ik iets nu niet?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:22 schreef Remzz het volgende:
[..]
Er is alleen gezegd of ze het goed of fout hebben, niet hoeveel ze er naast zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |