We weten het in maart 2007.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:17 schreef Caesu het volgende:
en hoe liep het af met de winter van 2006/7?
[afbeelding]
eerste sneeuwklokjes waren er vorige maand al.
jonge eendjes zijn ook al gezien.
en het blad is nog geeneens volledig van de bomen.
zeewater is nog vrij warm.
misschien wat vorst eind februari?
Kunnen we elkaar de hand schudden.Moest ik ook.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:36 schreef gateway het volgende:
ik moest vanmorgen krabben(Essen, Duitsland)
quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:35 schreef Slappy het volgende:![]()
Ik ga nu naar Noorwegen op vakantie
![]()
![]()
![]()
Waar het -29 is![]()
Ik heb liever +29.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:35 schreef Slappy het volgende:![]()
Ik ga nu naar Noorwegen op vakantie
![]()
![]()
![]()
Waar het -29 is![]()
En het is alweer veel te warm.. Veel uitzicht is er (iig volgens de kaarten uit het DASOO-topic) ook nog niet op een echte winter.. laat staan sneeuw..quote:Op donderdag 21 december 2006 17:12 schreef Lariekoek het volgende:
De temperaturen zijn eindelijk eens een beetje normaal voor het tijd van het jaar.
Het leek wel een late lenteavond inderdaad!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:26 schreef PV het volgende:
heerlijk, vanavond rond zevenen was het buiten nog 12 graden![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Het leek wel een late lenteavond inderdaad!
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:26 schreef PV het volgende:
heerlijk, vanavond rond zevenen was het buiten nog 12 graden![]()
een ijsdag hebben we in ieder geval nog niet gehad, De Bilt heeft denk ik tot nu toe twee of drie nachten met een beetje vorst gehad.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:53 schreef DJKoster het volgende:
Toch aardig dat ze alle Elfstedentochtliefhebbers hoop geven door terug te blikken naar 1947..![]()
Hoeveel dagen/nachten heeft het gevroren deze winter? 1?
Doe dit topic even samenvoegen met winterverwachtingen topic.. Die is wel actief.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:49 schreef fok_king_me het volgende:
van deweek gaat het kouder worden
Ah nee, m'n handen zijn al paars genoeg.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:49 schreef fok_king_me het volgende:
van deweek gaat het kouder worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |