Nou, eigenlijk tussen het dweilen door ja, de volgende plas wacht al weerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:23 schreef NanKing het volgende:
En ipv het gelijk opdweilen dacht je; "hey ik open er eerst even een topic over" .
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:15 schreef Karina het volgende:
Geloof me, als je je ijskast wilt ontdooien, het "handige" tuutje waaronder je een opvangbakje voor het water kunt zetten, werkt NIET!
Het water stroomt de hele keuken door, behalve in het opvangbakje.
Klotezooi, kan ik de hele avond water op gaan vegen.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:46 schreef brood_korst het volgende:
Dweil het op, knijp het uit in je water koker en zet er een lekker potje thee van![]()
Die brokjes kaas en restjes oud eten worden dan geweekt in dat water en kan je het zo lekker naar binnen slurpen
Psies! 24 uur nadat je hem weer op alle 4 voetjes hebt gezet mag hij weer aan toch?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:52 schreef Foo_niks het volgende:
beetje achterover kantelen /wel wachten met aanzetten dan
Kan je beter op andere site's kijken aangezien daar toch alleen maar wordt gegeild wordt op lelijke snollen met een gemiddeld aantal foto's van 8 per topicquote:
Ik ben ook gestopt met het trekken op die topics. Vroeger was dat aantrekkelijker.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:03 schreef sannydude het volgende:
[..]
Kan je beter op andere site's kijken aangezien daar toch alleen maar wordt gegeild wordt op lelijke snollen met een gemiddeld aantal foto's van 8 per topic![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Psies! 24 uur nadat je hem weer op alle 4 voetjes hebt gezet mag hij weer aan toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |