Was het MSM of SMS?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:11 schreef Debbus het volgende:
Sabrina: Zullen we aan de keukentafel zitten?
Monique: Waarom?
Sabrina: Weet ik ook niet....
Vind het op de een of andere gekke manier toch erg rustgevend...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:11 schreef bitwizard het volgende:
de gesprekken van die blonde mutsen zijn echt hilarisch, van mij mogen ze er allebei inblijven
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
M: "Zullen we daar aan die keukentafel gaan zitten?"
S: "Waarom?"
M: "Ja, dat weet ik ook niet.."
iddd, viel het je op , moet je kijken wat ik heb, en wat rik heeft......quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:11 schreef Peter6000 het volgende:
Marcel wil de drank voor het eten bewaren, meerdere bewoners hebben deze impulscontrole niet.
Hilde (alcoholiste) ergert zich eraan dat er in haar glas minder zit, dan in het glas van een ander.
Does it really matter?quote:
Zuipen krengenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:13 schreef riri het volgende:
Zie...daar gaat Monique weer...wil sabrina toch een drankje zegt ze "Nee kappen"![]()
Misschien is ze wel een voormalige alcholiste.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:14 schreef arneaux het volgende:
Ik denk dat Sabrina echt goed los gaat als ze zuipt, ze word zo angstvallig tegengehouden door haar zus.
Que? Die vond ik nog niet eens zo dom.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
Simeh: "Big brother wil natuurlijk dat we alcohol gaan drinken, omdat..."
Blondie: ".... omdat we ingekakt zijn?"![]()
![]()
Zeker nog nooit alcohol gehad![]()
Lege maag + duf + alcohol = opeens superactief zijn?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Que? Die vond ik nog niet eens zo dom.
Ook geen visje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:13 schreef riri het volgende:
Zie...daar gaat Monique weer...wil sabrina toch een drankje zegt ze "Nee kappen"![]()
4 dagen oude vis Van Albert Heyn?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:15 schreef arneaux het volgende:
Semih heeft een punt, de weerstand van de bewoners is al niet optimaal, en om dan oude vis te gaan eten. Semih staat op dit moment absoluut op de #1 bij mij. Marlies 2 denk ik.
Denk het ook ja!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:18 schreef Debbus het volgende:
Rik moet (volgens de tv) nog steeds naar het washok.
Denk dat ie ook echt nog een keer naar het washok moet...
Die was zelfs heel scherpquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Que? Die vond ik nog niet eens zo dom.
Alchohol werkt activerend. Behalve als je een grote hoeveelheid drinkt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lege maag + duf + alcohol = opeens superactief zijn?![]()
Dan zullen ze dat wel omroepen denk ik? Volgens mij zijn ze gewoon vergeten het bericht weg te halenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:18 schreef Debbus het volgende:
Rik moet (volgens de tv) nog steeds naar het washok.
Denk dat ie ook echt nog een keer naar het washok moet...
Nou, ze hebben wel gezien dat er soep, soepgroente en tartaartjes was, en verder kunnen ze toch niets doen. Koken bijvoorbeeld, da's natuurlijk teveel gevraagd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:19 schreef Bluezz het volgende:
Ze kijken niet eens wat er bij het eten zit
Drinken niet roken niet, kijken niet wat er te eten is?
Raarrrrrr toch?
Zouden ze van BB bedorven vis en vlees hebben gekregen? Iedereen boven de pot, en die blonde schaapjes aan de blauwtong...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:16 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben ook een keer goed ziek geweest van bedorven vis, dus kan me wel voorstellen dat ze daarmee in het huis moeten/willen oppassen
Kloptquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Alchohol werkt activerend. Behalve als je een grote hoeveelheid drinkt.
zeker weten...die twee moeten door BB uit elkaar gehaald dan komt die Sabrina wel losquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:14 schreef arneaux het volgende:
Ik denk dat Sabrina echt goed los gaat als ze zuipt, ze word zo angstvallig tegengehouden door haar zus.
Nee, maar die vis is al van vorige week toen ze het huis inkwamen en wie weet was die vis al nog ouder en lag het op voorraad bij BBquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:20 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Zouden ze van BB bedorven vis en vlees hebben gekregen?
BB heeft zelf de tv nog een keer in beeld gehad, en de zusjes hebben gezegd dat het nog steeds op de tv staat...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan zullen ze dat wel omroepen denk ik? Volgens mij zijn ze gewoon vergeten het bericht weg te halen
Flesje Mooi Kaap uit Suid-Afrika drink je niet elke dagquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:23 schreef arneaux het volgende:
Wat is iedereen toch allemaal met zn glas aannet draaien en semi-interlectueel aan zn wijn aan t ruiken.
Wat mij betreft wel!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:23 schreef Omaha het volgende:
Kan Janine er per direct uit?
Valt me nu op dat ze qua stem op Mieke van der Weij lijkt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:23 schreef schatje het volgende:
Marlies gaat lekker los.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Flesje Mooi Kaap uit Suid-Afrika drink je niet elke dag![]()
Iddquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:25 schreef Debbus het volgende:
[..]
Valt me nu op dat ze qua stem op Mieke van der Weij lijkt.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:25 schreef sherrytje het volgende:
ach ja , marcia en drank brengt ook leuke beelden op
Maar die keren dat jij dat hebt gezien was haar vader er vast niet bijquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:25 schreef sherrytje het volgende:
ach ja , marcia en drank brengt ook leuke beelden op
Ja inderdaad.. het maakt het juist saaier om naar te kijken...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:27 schreef scanman01 het volgende:
Doen ze in andere landen ook met noodrantsoen enzo? Ik vind het een concept van niets namelijk.
Slechtste idee wat ooit is ingevoerd in Big Brother.
i vind het wel leuk verzonnen , misschien dat ze meer 1 groep gaan vormem ....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:27 schreef scanman01 het volgende:
Doen ze in andere landen ook met noodrantsoen enzo? Ik vind het een concept van niets namelijk.
Ik vind het opzich niet echt slecht hoor, als het maar afgewisseld wordt met weken waarin ze wel alles kunnen bestellen, vooral de alcohol slaat veel harder in als je een weekje rantsoen heb gehad, dat is dan wel het voordeelquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:27 schreef scanman01 het volgende:
Het LINDA type dus en daar hou ik vanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:29 schreef arneaux het volgende:
Volgens mij gaat Marlies echt los als ze gezopen heeft. Aanhankelijk worden, om mensen heen gaan hangen, zon type vind ik t.
nou echt nie , ik ken marcia al 22 jr , en heb der wel heel vaak mee gemaaktquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar die keren dat jij dat hebt gezien was haar vader er vast niet bij
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:27 schreef scanman01 het volgende:
Weet ze zelf mate te houden?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:29 schreef sherrytje het volgende:
[..]
nou echt nie , ik ken marcia al 22 jr , en heb der wel heel vaak mee gemaakt
En dat moet dus juist niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:29 schreef sherrytje het volgende:
[..]
i vind het wel leuk verzonnen , misschien dat ze meer 1 groep gaan vormem ....
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:31 schreef arneaux het volgende:
Jeroen heeft 'm al hangen. Hij beloofd plech-tig dat hij de muur bij Hilde eruit gaat slopen.
"Ja gezellig man, wijntje erbij!"
Zit wat inquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind het opzich niet echt slecht hoor, als het maar afgewisseld wordt met weken waarin ze wel alles kunnen bestellen, vooral de alcohol slaat veel harder in als je een weekje rantsoen heb gehad, dat is dan wel het voordeel
Dat bedoel ik... en haar vader is er nu wél bij.. dus gaat ze zich heus wel inhouden. Doet ze dat niet, dan corrigeert haar vader haar wel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:29 schreef sherrytje het volgende:
[..]
Ik snap em niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:34 schreef Peter6000 het volgende:
Marcia met een leuk verhaaltje over dat ze gevallen was met de fiets, en iemand nam het op met haar mobiel: en toen zei die persoon in kwestie: ik ben mijn mobiel kwijt
Goh wat leuk joh, dus jij kent bewoners die momenteel in het huis zitten!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:29 schreef sherrytje het volgende:
[..]
Is haar nichtje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Goh wat leuk joh, dus jij kent bewoners die momenteel in het huis zitten!
Jij met jouw naam moet toch wel Janine als favoriet hebben toch?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:38 schreef schatje het volgende:
Nou Janine, zeg wat je dwars zit, wie zijn onderbroeken heb je gewassen zonder een bedankje daarvoor te krijgen.
4 flessen voor 15 mensen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:38 schreef Gert het volgende:
Hee, ik zie caps waarop glazen gevuld met wijn te zien zijn?![]()
Hebben ze veel alcohol dat huis ingeflikkerd?![]()
O, wat leuk!quote:
Ze hebben de tijd ongeveer goed geraden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:38 schreef Gert het volgende:
Gaaf man!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:38 schreef Rens_Wilders het volgende:
Vier flesjes wijn? Daar veeg ik m'n kut mee af!
Even samenvatten:quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:38 schreef Gert het volgende:
Hee, ik zie caps waarop glazen gevuld met wijn te zien zijn?![]()
Dat zei Hilde...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:40 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Gaaf man!
En waar haal je zo snel een kut vandaan dan?
Ah! Ik dacht al....quote:
Nee man, ze gaan zo eten, dus dan hebben ze een bodem en dan heeft ieder nog 1 glaasje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:42 schreef flugeltje het volgende:
O daar gaan wel wat mensen dronken worden vanavond
6 flessen voor 15 mensen. Lijkt me eerlijk gezegd erg sterk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:42 schreef flugeltje het volgende:
Ik dacht dat er 14 flessen waren?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee man, ze gaan zo eten, dus dan hebben ze een bodem en dan heeft ieder nog 1 glaasje.
Van 4 flessen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:42 schreef flugeltje het volgende:
Ze moet in ieder geval nog blijven.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij met jouw naam moet toch wel Janine als favoriet hebben toch?
Je zit ook aan de drank net als je nichtje zekerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:44 schreef sherrytje het volgende:
hallo ben ik weer was het ff allemaal kwijt hahahahha
http://www.hanff.nl/bbstreams.phpquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:44 schreef JufJoop het volgende:
Waar kijken jullie momenteel mee? bij mij staat het steeds vast
bb.nednu.nlquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:44 schreef JufJoop het volgende:
http://www.bbcam.nl/?id=117quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:44 schreef JufJoop het volgende:
Ik luister naar Rik die naast Milica op de bank zit. Sjaan staat met Etienne te beppen over de bank.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:44 schreef JufJoop het volgende:
sssttttt moet je nie verklappenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Je zit ook aan de drank net als je nichtje zeker![]()
Dankjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:45 schreef schatje het volgende:
[..]
http://www.hanff.nl/bbstreams.php
doet het prima
Alleen witte wijn voor Madamquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:46 schreef Flujas het volgende:
Heb ik dat nou goed begrepen en hoeft Janine geen wijn?![]()
Last van een slachtofferrol omdat ze geen bedankje van de groep heeft gekregen voor het draaien van de was.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:46 schreef Flujas het volgende:
Heb ik dat nou goed begrepen en hoeft Janine geen wijn?![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Last van een slachtofferrol omdat ze geen bedankje van de groep heeft gekregen voor het draaien van de was.
Wat zeg je dat heerlijk netjes Peter...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:49 schreef Peter6000 het volgende:
Vreselijke mevrouw eigenlijk, die Hilde.
Ze vindt het serieus "heel gluiperig" dat iemand iets meer wijn op heeft dan haar.
Maar goed, als alcoholverslaafde doe je zo.
Ja, daarom kon ze ook al sinds donderdag zonder wijn.quote:
Het was natuurlijk ook een kleine beloningquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:48 schreef Kinga het volgende:
wat een kleine kommetjes!
Dat doen ze constant.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:51 schreef Kinga het volgende:
Waarom zonderen die trutjes, uhh zusjes zich af?
Gaat straks Hilde een paaldans doen... Nee, dan maar de drank aan dochterlief... of aan jouw nichtje ofzo...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:51 schreef sherrytje het volgende:
en gieten maar bij hilde, dan ken je der aan het einde van de avond op vegen
Volgens mij heeft ze nog wijn gehad...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, daarom kon ze ook al sinds donderdag zonder wijn.![]()
nou ken je al oip papier geven dat marcia dat never nooit zal doenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaat straks Hilde een paaldans doen... Nee, dan maar de drank aan dochterlief... of aan jouw nichtje ofzo...
Okee... geen drank aan verspillen dan....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:55 schreef sherrytje het volgende:
[..]
nou ken je al oip papier geven dat marcia dat never nooit zal doen
Ik vind ze ook erg vermakelijk jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:56 schreef Wishjuh het volgende:
Ik blijf het kewl vinden die zusjes... die gesprekken man... gaat echt 9 van de 10x nergens over.. ik hoop dat ze er nog lang in blijven
maarja wie weet gaat ze andere dingen doen ,quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee... geen drank aan verspillen dan....
haha vooral dat "Schat" van the one I don't speak of.. irriteer ik me aanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:57 schreef Kinga het volgende:
Ik heb onderhand een gruwelijke hekel aan het woord 'fantastisch' gekregen, dat ik het zelf nie eens meer wil gebruiken..
jah die kakel staat niet dicht met der schat, lieverd....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:58 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen zit te eten, maar Janine kletst maar door...
Sabrinaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:55 schreef pullup het volgende:
En nu is er eentje serieus verbaasd dat dat zomaar kan uit water en zo. zomaar een soepje maken ?
Smeriger kon ik hem niet krijgen...quote:
Al krijg ik geld toe.. dan nog ga ik niet met haar het bed inquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:59 schreef sherrytje het volgende:
[..]
jah die kakel staat niet dicht met der schat, lieverd....
haar het bed in krijgen
![]()
![]()
![]()
welke gek is der?![]()
![]()
Ze heeft dus blijkbaar een vriend, waarmee ze al 6 jaar is. (Ook even uitgeweest zei ze). Dus op mannengebied hoeven we helemaal niets spectaculairs te verwachten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:57 schreef sherrytje het volgende:
[..]
maarja wie weet gaat ze andere dingen doen ,
en misschien gaan ze wel bedden ruil dioen vanaaf , wete ze niet meer waar ze slapen hahahhaa
wat een effect zal dat geven
nou al zou ik een kerel zijn , nog niet hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:00 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Al krijg ik geld toe.. dan nog ga ik niet met haar het bed in
lolquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:01 schreef sherrytje het volgende:
[..]
nou al zou ik een kerel zijn , nog niet hoor
Foute info het is bij de ZEEMANquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:00 schreef Anitra het volgende:
Ik kreeg net op msn een leuke na ik Janine beschreef als model die denkt dat iedereen op de aarde er voor haar is.
Ik kreeg terug: Als model van de wehkamp zeker
Ik hoor Hilde meer ratelen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:58 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen zit te eten, maar Janine kletst maar door...
nee , marcia is net een paar weken weer het der ex vriend.....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft dus blijkbaar een vriend, waarmee ze al 6 jaar is. (Ook even uitgeweest zei ze). Dus op mannengebied hoeven we helemaal niets spectaculairs te verwachten.
Klopte ook, maar dat is een maand geleden weer veranderd vertelde ze zelf.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:02 schreef Peter6000 het volgende:
Op de Talpasite staat dat ze single is: http://www.talpa.tv/web/s(...)693/typeofpage=47737
Ik vind ze geweldig. Wat een gewauwel zeg.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:03 schreef scanman01 het volgende:
Monisab begint gewoon triest te worden. Die lijken wel een totaal eigen leven te leiden daar in dat huis.
Ja echt he... en ze praten geheimtaal ofzow... ik snap er iig geen reet vanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:03 schreef scanman01 het volgende:
Monisab begint gewoon triest te worden. Die lijken wel een totaal eigen leven te leiden daar in dat huis.
Monisab?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:03 schreef scanman01 het volgende:
Zusjes dus.quote:
Als ze gezegd had dat ze een vriend had, was ze wellicht niet toegelaten tot BB.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:03 schreef sherrytje het volgende:
[..]
nee , marcia is net een paar weken weer het der ex vriend.....
en der is een ruzie geweest tussen ebert en mars omdat ze tegn BB heeft gezegt dat ze geen vriend had, en ze is nu weer een maand met der ex vriend.....
Ik ga die gesprekken opnemen en op cd zetten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:03 schreef scanman01 het volgende:
Ach, brede tape en plastic zak doet wonderenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:00 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Al krijg ik geld toe.. dan nog ga ik niet met haar het bed in
idd ze is nu een maand weer met der ex vriend, waar ze dus al tijden mee was.......quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopte ook, maar dat is een maand geleden weer veranderd vertelde ze zelf.
Geen idee. Nog nooit geprobeerd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:05 schreef Hertenkamp het volgende:
Is er iemand die langer dan 10 minuten kan luisteren naar Monique en Sabrina?
ja geweldig he... dat was in de tv uitzending geloof ik... is het nou placemets of placemates? Niet normaal meerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:05 schreef Kinga het volgende:
Die zijn echt dom die barbies. Net zoals 'placemates'....
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft dus blijkbaar een vriend, waarmee ze al 6 jaar is. (Ook even uitgeweest zei ze). Dus op mannengebied hoeven we helemaal niets spectaculairs te verwachten.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:03 schreef scanman01 het volgende:
ik zou het niet weten , toen ze zich haden op gegevn was ze idd vrijgezel ...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als ze gezegd had dat ze een vriend had, was ze wellicht niet toegelaten tot BB.
Linda heeft het vorig jaar ook bewust verzwegen
geweldig!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:05 schreef Debbus het volgende:
[..]
Ik ga die gesprekken opnemen en op cd zetten.
Het gaat zo nergens over. Ik word er ook helemaal simpel, maar vooral erg kalm van.
Lijkt me een goede ontspanning als ik een dag hard gewerkt heb. Kom helemaal tot rust.
Die van een uur geleden was zo typerend. Het ging iets van:quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:05 schreef Debbus het volgende:
[..]
Ik ga die gesprekken opnemen en op cd zetten.
Het gaat zo nergens over. Ik word er ook helemaal simpel, maar vooral erg kalm van.
Lijkt me een goede ontspanning als ik een dag hard gewerkt heb. Kom helemaal tot rust.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die van een uur geleden was zo typerend. Het ging iets van:
Monique: "Zullen we ook aan tafel gaan zitten?"
Sabrina: "Waarom dan?"
Monique: "Ja, weet ik ook niet"
Jep, DVDtje voor hun kinderen als ze later in een dwangbuis zitten op afdeling voor geestelijk gestoorden.... ze kunnen er echt niets aan doenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:08 schreef bitwizard het volgende:
[..]
geweldig!dit moet gewoon voor het nageslacht bewaard blijven
Ze krijgt alleen van die lelijke wallen zoals haar zus.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:09 schreef Wishjuh het volgende:
Toch vind ik Sabrina nog best wel een mooie vrouw... afgezien dat ze verschrikkelijk dom is en dom kijkt...
Dat was de bedoeling ja. Maar op weg daarheen zijn ze het blijkbaar weer vergeten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:11 schreef Marrije het volgende:
Ze gaan weer naar het toilet?
Ik ben het trouwens met je eens dat de zussen er nog even in moeten blijven. Dat gaat nog heel apart wordenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze krijgt alleen van die lelijke wallen zoals haar zus.
je moet ook niet van twee streams het geluid aan zetten, het is echt heel mooi....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:12 schreef Wishjuh het volgende:
sjonge jonge.. anders gaan ze allemaal door elkaar heen zingen
Ja dat wel... maar make-up moet toch wel helpen dacht ik zo? weenie... ben een man.. heb geen ervaring daarmeequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze krijgt alleen van die lelijke wallen zoals haar zus.
lol... prachtig... ze moeten een plaat opnemen en uitbrengenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:13 schreef Zody het volgende:
[..]
je moet ook niet van twee streams het geluid aan zetten, het is echt heel mooi....![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:13 schreef Zody het volgende:
[..]
je moet ook niet van twee streams het geluid aan zetten, het is echt heel mooi....![]()
Ik hoop het zou wel leuk zijnquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:13 schreef JufJoop het volgende:
Ik vraag me af wat BB dadelijk gaat doen... volgens mij heeft die beloning nog een staartje
staartje van een flesje of 20 zou wel leuk zijnquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:13 schreef JufJoop het volgende:
Ik vraag me af wat BB dadelijk gaat doen... volgens mij heeft die beloning nog een staartje
op marlies, omdat zij nu de joker heeft gewonne, ze heeft janine om gepraat om weinig in te zettequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |