Was het MSM of SMS?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:11 schreef Debbus het volgende:
Sabrina: Zullen we aan de keukentafel zitten?
Monique: Waarom?
Sabrina: Weet ik ook niet....
Vind het op de een of andere gekke manier toch erg rustgevend...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:11 schreef bitwizard het volgende:
de gesprekken van die blonde mutsen zijn echt hilarisch, van mij mogen ze er allebei inblijven
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
M: "Zullen we daar aan die keukentafel gaan zitten?"
S: "Waarom?"
M: "Ja, dat weet ik ook niet.."
iddd, viel het je op , moet je kijken wat ik heb, en wat rik heeft......quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:11 schreef Peter6000 het volgende:
Marcel wil de drank voor het eten bewaren, meerdere bewoners hebben deze impulscontrole niet.
Hilde (alcoholiste) ergert zich eraan dat er in haar glas minder zit, dan in het glas van een ander.
Does it really matter?quote:
Zuipen krengenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:13 schreef riri het volgende:
Zie...daar gaat Monique weer...wil sabrina toch een drankje zegt ze "Nee kappen"![]()
Misschien is ze wel een voormalige alcholiste.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:14 schreef arneaux het volgende:
Ik denk dat Sabrina echt goed los gaat als ze zuipt, ze word zo angstvallig tegengehouden door haar zus.
Que? Die vond ik nog niet eens zo dom.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
Simeh: "Big brother wil natuurlijk dat we alcohol gaan drinken, omdat..."
Blondie: ".... omdat we ingekakt zijn?"![]()
![]()
Zeker nog nooit alcohol gehad![]()
Lege maag + duf + alcohol = opeens superactief zijn?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Que? Die vond ik nog niet eens zo dom.
Ook geen visje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:13 schreef riri het volgende:
Zie...daar gaat Monique weer...wil sabrina toch een drankje zegt ze "Nee kappen"![]()
4 dagen oude vis Van Albert Heyn?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:15 schreef arneaux het volgende:
Semih heeft een punt, de weerstand van de bewoners is al niet optimaal, en om dan oude vis te gaan eten. Semih staat op dit moment absoluut op de #1 bij mij. Marlies 2 denk ik.
Denk het ook ja!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:18 schreef Debbus het volgende:
Rik moet (volgens de tv) nog steeds naar het washok.
Denk dat ie ook echt nog een keer naar het washok moet...
Die was zelfs heel scherpquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Que? Die vond ik nog niet eens zo dom.
Alchohol werkt activerend. Behalve als je een grote hoeveelheid drinkt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lege maag + duf + alcohol = opeens superactief zijn?![]()
Dan zullen ze dat wel omroepen denk ik? Volgens mij zijn ze gewoon vergeten het bericht weg te halenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:18 schreef Debbus het volgende:
Rik moet (volgens de tv) nog steeds naar het washok.
Denk dat ie ook echt nog een keer naar het washok moet...
Nou, ze hebben wel gezien dat er soep, soepgroente en tartaartjes was, en verder kunnen ze toch niets doen. Koken bijvoorbeeld, da's natuurlijk teveel gevraagd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:19 schreef Bluezz het volgende:
Ze kijken niet eens wat er bij het eten zit
Drinken niet roken niet, kijken niet wat er te eten is?
Raarrrrrr toch?
Zouden ze van BB bedorven vis en vlees hebben gekregen? Iedereen boven de pot, en die blonde schaapjes aan de blauwtong...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:16 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben ook een keer goed ziek geweest van bedorven vis, dus kan me wel voorstellen dat ze daarmee in het huis moeten/willen oppassen
Kloptquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Alchohol werkt activerend. Behalve als je een grote hoeveelheid drinkt.
zeker weten...die twee moeten door BB uit elkaar gehaald dan komt die Sabrina wel losquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:14 schreef arneaux het volgende:
Ik denk dat Sabrina echt goed los gaat als ze zuipt, ze word zo angstvallig tegengehouden door haar zus.
Nee, maar die vis is al van vorige week toen ze het huis inkwamen en wie weet was die vis al nog ouder en lag het op voorraad bij BBquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:20 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Zouden ze van BB bedorven vis en vlees hebben gekregen?
BB heeft zelf de tv nog een keer in beeld gehad, en de zusjes hebben gezegd dat het nog steeds op de tv staat...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan zullen ze dat wel omroepen denk ik? Volgens mij zijn ze gewoon vergeten het bericht weg te halen
Flesje Mooi Kaap uit Suid-Afrika drink je niet elke dagquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:23 schreef arneaux het volgende:
Wat is iedereen toch allemaal met zn glas aannet draaien en semi-interlectueel aan zn wijn aan t ruiken.
Wat mij betreft wel!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:23 schreef Omaha het volgende:
Kan Janine er per direct uit?
Valt me nu op dat ze qua stem op Mieke van der Weij lijkt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:23 schreef schatje het volgende:
Marlies gaat lekker los.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Flesje Mooi Kaap uit Suid-Afrika drink je niet elke dag![]()
Iddquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:25 schreef Debbus het volgende:
[..]
Valt me nu op dat ze qua stem op Mieke van der Weij lijkt.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:25 schreef sherrytje het volgende:
ach ja , marcia en drank brengt ook leuke beelden op
Maar die keren dat jij dat hebt gezien was haar vader er vast niet bijquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:25 schreef sherrytje het volgende:
ach ja , marcia en drank brengt ook leuke beelden op
Ja inderdaad.. het maakt het juist saaier om naar te kijken...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:27 schreef scanman01 het volgende:
Doen ze in andere landen ook met noodrantsoen enzo? Ik vind het een concept van niets namelijk.
Slechtste idee wat ooit is ingevoerd in Big Brother.
i vind het wel leuk verzonnen , misschien dat ze meer 1 groep gaan vormem ....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:27 schreef scanman01 het volgende:
Doen ze in andere landen ook met noodrantsoen enzo? Ik vind het een concept van niets namelijk.
Ik vind het opzich niet echt slecht hoor, als het maar afgewisseld wordt met weken waarin ze wel alles kunnen bestellen, vooral de alcohol slaat veel harder in als je een weekje rantsoen heb gehad, dat is dan wel het voordeelquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:27 schreef scanman01 het volgende:
Het LINDA type dus en daar hou ik vanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:29 schreef arneaux het volgende:
Volgens mij gaat Marlies echt los als ze gezopen heeft. Aanhankelijk worden, om mensen heen gaan hangen, zon type vind ik t.
nou echt nie , ik ken marcia al 22 jr , en heb der wel heel vaak mee gemaaktquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar die keren dat jij dat hebt gezien was haar vader er vast niet bij
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:27 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |