Vandaag voor het eerst naar sch
![]()
l geweest, in een nieuw gebouw. Ze hebben ook nieuwe regels:
- Je fiets moet met het voorwiel in het rek, de standaard van de fiets mag niet uitgeklapt worden. Als de conciërges het zien dat je fiets niet volgens hun eisen in het rek staat, leggen ze hem aan de ketting en krijg je je fiets pas om 16.30 terug.
- Tijdens de les mag je niet naar de wc.
- Leerlingen die geen les hebben, kiezen bij aanvang van de les voor een vaste plek. Deze plek mogen zij gedurende deze les niet meer verlaten. Ook niet om drinken te halen of om naar de wc te gaan, ofwel, je mag dan niet door de gangen lopen.
- Iedereen krijgt pasjes voor het nieuwe scholensysteem, maar alleen vandaag al lagen de kluisjes er allemaal uit. Niemand kon dus bij z'n spullen of kon nieuwe spullen er in leggen.
- Mijn login-naam en wachtwoord van de leerlingensite werken niet. Ik mag van een klasgenoot de gegevens hebben, maar dit mag van de school niet, anders worden híj én ik van het netwerk en de website afgesloten (op deze website worden nieuwe roosters gezet, en roosterwijzigingen e.d.)
Lekker handig dus
- Roosterwijzigingen moeten iedere dag om 10.00 uur worden gemeld bij de roostermaker.
Dan heeft iedereen ook net pauze, en wil iedereen de wijzigingen doorgeven. Het zal wel lekker dringen worden daar dan om 10.00 uur
![]()
Als je dus om 10.30 ziet staan dat een leraar uitvalt, en je wilt nog wat verzetten, heb je dus gewoon pech!
- Als je een mp3-speler of telefoon in de klas hebt, wordt deze ingenomen voor minimaal een week
![]()
Dus ook als je zelfstandig moet werken mag je geen muziek luisteren
Grafkankerende tyfusschool met je hoerige kutregels
![]()
Een modern concentratiekamp, dat is het!