quote:
Zeker student...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:20 schreef MaJo het volgende:
[..]Moet echt weer even in mijn normale ritme zien te komen, ben nog steeds ontzettend moe
Maar dat gaat snel weer goedkomen
Nee hoor dat nemen ze je gewoon af en dan mag je doorlopen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:55 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik denk als jij het festivalterrein oploopt en ze vinden een gram speed en 2 pilletjes in je zak dat je wel degelijk een probleem hebt.
Kanslozer is dat je daarna op het terrein wel gewoon een paraplu kon kopen. Maar goed, ik dank 3FM voor mijn gratis ponchoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 04:39 schreef Grumpey het volgende:
overigens wat wel echt kansloos is, en waar ik me dood aan ge-ergerd heb, is dat je mensen die in een knallende regenbui staan hun paraplu afneemt en weggooit omdat dat niet mag. Harstikke leuk die regeltjes, maar dan is het nut ervan wel echt ver te zoeken aangezien duizenden mensen natgeregend worden vanwege dat regeltje. Echt grote onzin en die vrouw die die paraplu van me afpakte heeft het leven niet begrepen.
Het sfeertje is en blijft iets unieks op lowlands inderdaad. Ongelofelijk dat je telkens toch 4 dagen lang met 55.000 man op een camping gepropt zit terwijl ik gewoon nog nooit iets negatiefs heb meegemaakt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:03 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Nee hoor dat nemen ze je gewoon af en dan mag je doorlopen.
Dat is de reden dat je nooit alles in 1 keer bij je moet hebben.
Dan weet je zeker dat je niet alles kwijtraakt.
Trouwens wat maakt het uit wat iemand wil doen, na al
die edities van lowlands is inmiddels wel gebleken dat we geen ruzie gaan
maken ook al staan we rete strak en dat we toch op een redelijk
verantwoorde manier met dope om kunnen gaan. Ik heb op 1
editie van mysteryland meer ruzie en schuimbekkende mensen
gezien dan in al die 13 jaar lowlands dat ik geweest ben.
Zolang het geen gezeik oplevert mag iedereen van mij doen en laten wat hij/zij wil.
Amen![]()
Ik ben op de wand gaan zitten maar vond het vrij matig. Dat Lowlandskrantje vond het van lef getuigen dat ze met 3 rustige nummers begon, ik vond het gewoon ronduit kut.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:16 schreef mberg86 het volgende:
Is er trouwens nog iemand naar Anouk geweest?? Heb er nog niks over gehoord..
Nu je het zegt, had men vorig jaar bij de alpha ook niet boxen buiten hangen om daar wat meer geluid te krijgen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben op de wand gaan zitten maar vond het vrij matig. Dat Lowlandskrantje vond het van lef getuigen dat ze met 3 rustige nummers begon, ik vond het gewoon ronduit kut.. Ik had trouwens het idee dat ze de muziek dit jaar zachter hebben gezet, vorig jaar kon je het op de wand gewoon normaal horen, nu niet. Was bij Arctic Monkeys ook zo...
smaak enzo..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:40 schreef Grobbel het volgende:
Ik vraag me af of die geluidsproblemen zozeer met de tenten te maken hebben (en niet met de halfdove geluidsmannen van de bands zelf), want bij Bloc Party, Yeah Yeah Yeahs en Belle and Sebastian was het geluid gewoon prima in de Grolsch. Maar Opeth en Mastodon, daar noem je ook twee bands.
Hij zal wel een nummer VAN Howlin' Wolf hebben gespeeldquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:35 schreef hannoes het volgende:
Heeft iemand die jongen met die mondharmonika zien/horen spelen zondagavond tussen de Arctic Monkeys en Muse op het Open Podium? Hij speelde zo'n bluesnummer met de begeleidingsband, 'howling wolf' ofzo. Ik hou normaal totaal niet van blues maar deze vent was echt heel goed.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:16 schreef mberg86 het volgende:
Is er trouwens nog iemand naar Anouk geweest?? Heb er nog niks over gehoord..
Het viel mij op dat de muziek een heel stuk zachter stond. Waar ik 2 -3 jaar geleden op de zondag met een prachtige concertpiep rondliep, was het vorig jaar en zeker dit jaar een stuk minder tot niet aanwezig. En daarbij heb ik ook bij diverse concerten vooraan gestaan, of in het voorste vak gestaan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:24 schreef Svensational het volgende:
Ik had trouwens het idee dat ze de muziek dit jaar zachter hebben gezet, vorig jaar kon je het op de wand gewoon normaal horen, nu niet.
Jawel, ze hebben 3 stoelen van ons gejatquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:22 schreef The_Martian het volgende:
[..]
Het sfeertje is en blijft iets unieks op lowlands inderdaad. Ongelofelijk dat je telkens toch 4 dagen lang met 55.000 man op een camping gepropt zit terwijl ik gewoon nog nooit iets negatiefs heb meegemaakt.
Je hebt nog nooit gehoord van het wisselsysteem? Dan moet jij nl gewoon weer bij andere buren stoelen halen. En dat gaat zo door. Uiteindelijk heb je je eigen stoelen terugquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:46 schreef Luni het volgende:
[..]
Jawel, ze hebben 3 stoelen van ons gejat![]()
Ik heb die dingen 'moeten' kopen op de campingwinkel... 2 voor 40 euroquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:46 schreef Luni het volgende:
[..]
Jawel, ze hebben 3 stoelen van ons gejat![]()
Ja, maar het is minder leuk als de tenten zo vol staan dat je wel op de wand moet gaan zitten om het concert te kunnen volgen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vond het juist wel relaxed dat ze het geluid wat zachter hebben gezet. Kun je tenminste nog IETS van je medefestivalgangers verstaan als ze je iets proberen duidelijk te maken.
Op de lange termijn ook een stuk beter voor je oren trouwens.
Wat the hell is de wand? Heb je het over de heuvels aan de weerskanten van de Alphatent?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar het is minder leuk als de tenten zo vol staan dat je wel op de wand moet gaan zitten om het concert te kunnen volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |