abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 23 augustus 2006 @ 15:20:35 #251
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41095735
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 15:18 schreef peaceman het volgende:

[..]

Shame on you!
Moet echt weer even in mijn normale ritme zien te komen, ben nog steeds ontzettend moe Maar dat gaat snel weer goedkomen
5 - 28 februari Thailand O+
  woensdag 23 augustus 2006 @ 15:24:02 #252
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_41095840
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 15:20 schreef MaJo het volgende:

[..]

Moet echt weer even in mijn normale ritme zien te komen, ben nog steeds ontzettend moe Maar dat gaat snel weer goedkomen
Zeker student...
  woensdag 23 augustus 2006 @ 15:28:24 #253
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_41095962
ik heb ook nog nooit zo lang over het herstellen gedaan
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_41096067
Ik heb niet het hele topic doorgelezen dus ik weet niet of dit iemand al is opgevallen:

Het geluid was alleen maar goed in de Bravo en de Alfa, daar hingen topinstallaties op en werkten ontzettend goeie geluidstechnici. Maar in de Grolsch tent, ergste geval naar mijn idee, was er niks aan te vangen met het geluid! Mastodon en Opeth produceerden als 1 brui zonder gitaren. Nu heeft de tecnicus van Opeth het na 2 nummers weten op te lossen en heeft er een ardig geluid gecreeerd. De geluidsman van Mastodon daarentegen is er niet in geslaagd. Vreemd was wel dat het naast de tent wel weer loepzuiver was. (bij de biertent)

Verder:

Artic Monkey's : superstrak, wat een band.
Opeth: gewoon groots!
Vader Abraham en de Smurfen: het smurfenlied op de camping om 5.30 in de ochtend: geniaal voor een lachkick!!!!
In The Presence Of Enemies!
  woensdag 23 augustus 2006 @ 15:37:33 #255
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_41096161
Tijdens Opgezwolle in de Bravo was het geluid ronduit pet
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  woensdag 23 augustus 2006 @ 15:40:42 #256
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_41096265
Ik vraag me af of die geluidsproblemen zozeer met de tenten te maken hebben (en niet met de halfdove geluidsmannen van de bands zelf ), want bij Bloc Party, Yeah Yeah Yeahs en Belle and Sebastian was het geluid gewoon prima in de Grolsch. Maar Opeth en Mastodon, daar noem je ook twee bands.
pi_41096351
Ik ben ook nog steeds moe!
pi_41096411
Opeth was echt dramatisch. Het eerste nummer was één onherkenbare galm waar nog net wat drums in uitkwamen.

Het klopt dat de Yeah Yeah Yeahs, Bloc Party en vooral Belle and Sebastian wel een goed geluid in de Grolsch hadden. Maar ik kan me niet voorstellen dat bands als Opeth en Mastodon nou net zulke slechte geluidsmannen hebben.
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
  woensdag 23 augustus 2006 @ 16:03:50 #259
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_41097002
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:55 schreef Roellio het volgende:

[..]

Ik denk als jij het festivalterrein oploopt en ze vinden een gram speed en 2 pilletjes in je zak dat je wel degelijk een probleem hebt.
Nee hoor dat nemen ze je gewoon af en dan mag je doorlopen.
Dat is de reden dat je nooit alles in 1 keer bij je moet hebben.
Dan weet je zeker dat je niet alles kwijtraakt.

Trouwens wat maakt het uit wat iemand wil doen, na al
die edities van lowlands is inmiddels wel gebleken dat we geen ruzie gaan
maken ook al staan we rete strak en dat we toch op een redelijk
verantwoorde manier met dope om kunnen gaan. Ik heb op 1
editie van mysteryland meer ruzie en schuimbekkende mensen
gezien dan in al die 13 jaar lowlands dat ik geweest ben.

Zolang het geen gezeik oplevert mag iedereen van mij doen en laten wat hij/zij wil.

Amen
pi_41097390
Is er trouwens nog iemand naar Anouk geweest?? Heb er nog niks over gehoord..
www.myspace.com/olk2006
pi_41097549
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 04:39 schreef Grumpey het volgende:
overigens wat wel echt kansloos is, en waar ik me dood aan ge-ergerd heb, is dat je mensen die in een knallende regenbui staan hun paraplu afneemt en weggooit omdat dat niet mag. Harstikke leuk die regeltjes, maar dan is het nut ervan wel echt ver te zoeken aangezien duizenden mensen natgeregend worden vanwege dat regeltje. Echt grote onzin en die vrouw die die paraplu van me afpakte heeft het leven niet begrepen.
Kanslozer is dat je daarna op het terrein wel gewoon een paraplu kon kopen. Maar goed, ik dank 3FM voor mijn gratis poncho !
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  woensdag 23 augustus 2006 @ 16:22:29 #262
155342 The_Martian
Katze von der Feldweg
pi_41097601
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:03 schreef doemaardrie het volgende:

[..]

Nee hoor dat nemen ze je gewoon af en dan mag je doorlopen.
Dat is de reden dat je nooit alles in 1 keer bij je moet hebben.
Dan weet je zeker dat je niet alles kwijtraakt.

Trouwens wat maakt het uit wat iemand wil doen, na al
die edities van lowlands is inmiddels wel gebleken dat we geen ruzie gaan
maken ook al staan we rete strak en dat we toch op een redelijk
verantwoorde manier met dope om kunnen gaan. Ik heb op 1
editie van mysteryland meer ruzie en schuimbekkende mensen
gezien dan in al die 13 jaar lowlands dat ik geweest ben.

Zolang het geen gezeik oplevert mag iedereen van mij doen en laten wat hij/zij wil.

Amen
Het sfeertje is en blijft iets unieks op lowlands inderdaad. Ongelofelijk dat je telkens toch 4 dagen lang met 55.000 man op een camping gepropt zit terwijl ik gewoon nog nooit iets negatiefs heb meegemaakt.
when the Drone ceases to become a sound and becomes corporeal
when one ventures beyond the physical to metempsychosis
when dream into Drone and Drone into dream
when I am there and nothing else matters, when will I stay forever?
pi_41097675
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:16 schreef mberg86 het volgende:
Ik ben op de wand gaan zitten maar vond het vrij matig. Dat Lowlandskrantje vond het van lef getuigen dat ze met 3 rustige nummers begon, ik vond het gewoon ronduit kut. . Ik had trouwens het idee dat ze de muziek dit jaar zachter hebben gezet, vorig jaar kon je het op de wand gewoon normaal horen, nu niet. Was bij Arctic Monkeys ook zo...
pi_41098057
Heeft iemand die jongen met die mondharmonika zien/horen spelen zondagavond tussen de Arctic Monkeys en Muse op het Open Podium? Hij speelde zo'n bluesnummer met de begeleidingsband, 'howling wolf' ofzo. Ik hou normaal totaal niet van blues maar deze vent was echt heel goed.
pi_41098087
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:24 schreef Svensational het volgende:

[..]

Ik ben op de wand gaan zitten maar vond het vrij matig. Dat Lowlandskrantje vond het van lef getuigen dat ze met 3 rustige nummers begon, ik vond het gewoon ronduit kut. . Ik had trouwens het idee dat ze de muziek dit jaar zachter hebben gezet, vorig jaar kon je het op de wand gewoon normaal horen, nu niet. Was bij Arctic Monkeys ook zo...
Nu je het zegt, had men vorig jaar bij de alpha ook niet boxen buiten hangen om daar wat meer geluid te krijgen.

Wat ik ronduit kut vond was dat je voor het geluid van de india vaak wel redelijk ver binnen moest staan omdat anders de geluidsmuur van de bravo erdoor heen beukte.
pi_41098163
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 15:40 schreef Grobbel het volgende:
Ik vraag me af of die geluidsproblemen zozeer met de tenten te maken hebben (en niet met de halfdove geluidsmannen van de bands zelf ), want bij Bloc Party, Yeah Yeah Yeahs en Belle and Sebastian was het geluid gewoon prima in de Grolsch. Maar Opeth en Mastodon, daar noem je ook twee bands.
smaak enzo..

Maar ik denk wel dat het aan tenten en de toebedeelde installatie ligt. In de alpha bijv. heb je midden in de tent een extra pa installatie hangen om delay's tegen te gaan. Dit werkt perfect. Ik denk dat dit in de overige tenten ook nodig is om de echo allereerst eens tegen te gaan.
In The Presence Of Enemies!
  woensdag 23 augustus 2006 @ 16:39:11 #267
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_41098191
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:35 schreef hannoes het volgende:
Heeft iemand die jongen met die mondharmonika zien/horen spelen zondagavond tussen de Arctic Monkeys en Muse op het Open Podium? Hij speelde zo'n bluesnummer met de begeleidingsband, 'howling wolf' ofzo. Ik hou normaal totaal niet van blues maar deze vent was echt heel goed.
Hij zal wel een nummer VAN Howlin' Wolf hebben gespeeld
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  woensdag 23 augustus 2006 @ 16:41:40 #268
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_41098261
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:16 schreef mberg86 het volgende:
Ik vond het wel lekker klinken eigenlijk.
pi_41098344
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:24 schreef Svensational het volgende:
Ik had trouwens het idee dat ze de muziek dit jaar zachter hebben gezet, vorig jaar kon je het op de wand gewoon normaal horen, nu niet.
Het viel mij op dat de muziek een heel stuk zachter stond. Waar ik 2 -3 jaar geleden op de zondag met een prachtige concertpiep rondliep, was het vorig jaar en zeker dit jaar een stuk minder tot niet aanwezig. En daarbij heb ik ook bij diverse concerten vooraan gestaan, of in het voorste vak gestaan.
pi_41098410
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:22 schreef The_Martian het volgende:

[..]

Het sfeertje is en blijft iets unieks op lowlands inderdaad. Ongelofelijk dat je telkens toch 4 dagen lang met 55.000 man op een camping gepropt zit terwijl ik gewoon nog nooit iets negatiefs heb meegemaakt.
Jawel, ze hebben 3 stoelen van ons gejat
  woensdag 23 augustus 2006 @ 16:46:37 #271
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_41098416
Ik vond het juist wel relaxed dat ze het geluid wat zachter hebben gezet. Kun je tenminste nog IETS van je medefestivalgangers verstaan als ze je iets proberen duidelijk te maken.

Op de lange termijn ook een stuk beter voor je oren trouwens.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 16:47:28 #272
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_41098445
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:46 schreef Luni het volgende:

[..]

Je hebt nog nooit gehoord van het wisselsysteem? Dan moet jij nl gewoon weer bij andere buren stoelen halen. En dat gaat zo door. Uiteindelijk heb je je eigen stoelen terug
pi_41098557
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:46 schreef Luni het volgende:

[..]

Ik heb die dingen 'moeten' kopen op de campingwinkel... 2 voor 40 euro
1 voor 25. En dan ook nog zo'n laag kutding waar niet eens een bierhouder inzit!
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_41098577
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vond het juist wel relaxed dat ze het geluid wat zachter hebben gezet. Kun je tenminste nog IETS van je medefestivalgangers verstaan als ze je iets proberen duidelijk te maken.

Op de lange termijn ook een stuk beter voor je oren trouwens.
Ja, maar het is minder leuk als de tenten zo vol staan dat je wel op de wand moet gaan zitten om het concert te kunnen volgen.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 16:54:29 #275
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_41098673
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:51 schreef Svensational het volgende:

[..]

Ja, maar het is minder leuk als de tenten zo vol staan dat je wel op de wand moet gaan zitten om het concert te kunnen volgen.
Wat the hell is de wand? Heb je het over de heuvels aan de weerskanten van de Alphatent?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')