Zal ws wel weer vriendjespolitiek zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:03 schreef Zjakkie het volgende:
Waarom is Cart_man nou weer geband dan?
Vak GG is zwaar kut.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:25 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja, lijkt mij ook
uitsupporters hebben al geen klagen over De Kuip, nu helemaal niet meer
perfect zicht daar
Daarna zeker met piepende banden weggereden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:38 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
'Kluivert loopt boos weg van training'
Bron: ELF
hoelang is cm nog geband dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:04 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
Zal ws wel weer vriendjespolitiek zijn.
Joden die komen kutten hier.. Cm die er wat van zegt.
Joden mogen door blijven gaan.
Cm word geband.
Iets in die richting denk ik.
quote:
Niet vergeten hequote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:11 schreef Erasmusch het volgende:
Morgen 13u
Jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:04 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
Zal ws wel weer vriendjespolitiek zijn.
Joden die komen kutten hier.. Cm die er wat van zegt.
Joden mogen door blijven gaan.
Cm word geband.
Iets in die richting denk ik.
Daar wel ja, ik heb ooit een keer in GG gezeten met CL (tegen Newcastle)...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:48 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
jou mening, ik zit zelf precies aan de overkant
prima plek![]()
Jood meld zich, kun je nu gelukkig sterven?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:20 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
hoelang is cm nog geband dan?
En valt me wel op, geen teringjood meer te bekennen ineens hier. Apartjes... Wat hebben ze gisteravond gedaan dan? ...![]()
je bedoelt die schermen? da's wel kut jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:58 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Daar wel ja, ik heb ooit een keer in GG gezeten met CL (tegen Newcastle)...
Zit je half tegen een rand aan te kijken
niet meer dusquote:en tegen een lelijk net.
Ze zijn officieel wanhopig daar in 't Maasgebouwquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:01 schreef koningdavid het volgende:
Feyenoord heeft geinformeerd naar Kluivert volgens Tom Egbers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |