quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Een klein beetje. Soms voelt het lekker hier en gezellig en een heel klein beetje "thuis" al, en soms wil ik gillend terug naar Den Haag.
Vooral als je zoals vandaag in de stad loopt en overal mensen ziet die elkaar kennen, dan is het wel even lastig. Maar over een paar weken ken ik hier ook iedereen hoor. No worries.
Het komt helemaal goed.
Ik ben al geboekt dat weekendquote:
Wat bedoel je met expliciet?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:00 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat heb ik met scene's waar je nogal expliciet moet zijn .. daar is wel een biertje of 2 als opwarming voor nodig
[..]
Check
je leuter uit je broek hangen is wel explicietquote:
mwuahahah wie was er nou dronken he!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
owja.. das waar ookdat ding
die had ik verdrongen
Die heb ik niet...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
je leuter uit je broek hangen is wel expliciet
hij heeft er zelfs nog mee zitten spelen 's ochtendsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mwuahahah wie was er nou dronken he!!!!!!!!
Zeker als het door een andere medespeler bij jou wordt gedaan!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
je leuter uit je broek hangen is wel expliciet
whehehehe p0wned!quote:
niet van festivalbierquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mwuahahah wie was er nou dronken he!!!!!!!!
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker als het door een andere medespeler bij jou wordt gedaan!
Ik moest een scene met condooms spelenquote:
Wat moest je ermee doen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:07 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik moest een scene met condooms spelen![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Wel van de anderhalve liter grolsch die je als ontbijt achterover hebt geslagen..
Het was een kwaliteitsonderzoek ... Lang verhaalquote:
Nog niet... You feel lucky?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |