doe dr wat mee danquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Die vriend van je had trouwens een enorm lekker lijf.
Ik vind het niet zozeer gek, het meeste is gewoon lekker creatief bezig zijn, en je niets van "hoe het hoort" aantrekken. Heerlijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel ja, maar het lijkt me vooral heerlijk om gewoon lekker af en toe jezelf helemaal te kunnen verliezen in iets geks.
Gelukkig mag je in wedstrijden zelf meestal je scenes kiezen, dus dan kies je een zonder-geval scenequote:Ik mag alleen niet vallen, met mijn pols..
Wat een luxeproblemen...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Heb je ook faculteitsintro?
Mijn introductieweek blijkt een introductiedag te zijn. Lekker dan.
An 808 sounds quite like an 808quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nothing sounds quite like an 808...
Ja, dat lijkt me ook... ik wil nog veel te vaak mezelf in een bepaald keurslijf proppen waar ik me niet lekker in voel, dus het lijkt me heerlijk om gewoon lekker je te kunnen uitleven in theater, in een rol, in maffe scenes... gewoon ongestraft eruit flappen wat in je op komt. Heb er echt zin in joh!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:48 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik vind het niet zozeer gek, het meeste is gewoon lekker creatief bezig zijn, en je niets van "hoe het hoort" aantrekken. Heerlijk![]()
Die juryleden zijn alleen in het begin wel maf![]()
Dat komt wel goedquote:Gelukkig mag je in wedstrijden zelf meestal je scenes kiezen, dus dan kies je een zonder-geval scene
Als ik echt geld teveel heb dan ga ik de hele TR reeks kopen en een speciaal kamertje voor inrichten in huis!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:50 schreef webspider het volgende:
[..]
An 808 sounds quite like an 808![]()
Vandaag weer eentje op de bus gedaan... de tweede dus.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een luxeproblemen...![]()
Hoe gaat 't met je sollicitaties?
Verder al een beetje gesettled enzo?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Vandaag weer eentje op de bus gedaan... de tweede dus.
Verder ben ik niet heeeeel actief op zoek nog, maar het gaat gestaag.
Volgende week ga ik me wel inschrijven bij een uitzendbureau ofzo.
waarom heb je die voor mij verborgen gehoudenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Die vriend van je had trouwens een enorm lekker lijf.
Voor die tijd heeft Vibri dat geld heus al wel verbrast aan een paar leuke kinderkamers hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik echt geld teveel heb dan ga ik de hele TR reeks kopen en een speciaal kamertje voor inrichten in huis!![]()
Een klein beetje. Soms voelt het lekker hier en gezellig en een heel klein beetje "thuis" al, en soms wil ik gillend terug naar Den Haagquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verder al een beetje gesettled enzo?
Ja, ik had zo'n hele foute bloemetjesketting om gedaan. Zo'n hawaii-ding.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waarom heb je die voor mij verborgen gehouden
christine had jij trouwens iets met bloempjes aan of iets met bloempjes er op of zo zaterdag?
nixxx zegt dat er nergens bloempjes waren maar ik was toch niet zo dronken?
je keek echt vaag uit je ogenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waarom heb je die voor mij verborgen gehouden
christine had jij trouwens iets met bloempjes aan of iets met bloempjes er op of zo zaterdag?
nixxx zegt dat er nergens bloempjes waren maar ik was toch niet zo dronken?
ik snap wat je bedoeltquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Een klein beetje. Soms voelt het lekker hier en gezellig en een heel klein beetje "thuis" al, en soms wil ik gillend terug naar Den Haag.
Vooral als je zoals vandaag in de stad loopt en overal mensen ziet die elkaar kennen, dan is het wel even lastig. Maar over een paar weken ken ik hier ook iedereen hoor. No worries.
Het komt helemaal goed.
Ja, lekker is dat ... vooral als je nog een beetje handig met woorden bent, dan komt je publiek ook nog eens niet bijquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook... ik wil nog veel te vaak mezelf in een bepaald keurslijf proppen waar ik me niet lekker in voel, dus het lijkt me heerlijk om gewoon lekker je te kunnen uitleven in theater, in een rol, in maffe scenes... gewoon ongestraft eruit flappen wat in je op komt. Heb er echt zin in joh!
Lelystad,quote:[..]
Maar waar woon jij dan dat het niet in de buurt is?
owja.. das waar ookquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, ik had zo'n hele foute bloemetjesketting om gedaan. Zo'n hawaii-ding.
Ik heb er nog redelijk wat commentaar op gehad.
Wacht maar tot je zuipmeet, heel Utrecht zal aan je voeten liggenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoeltsoms denk ik echt: "wat doe ik hier???? het klikt toch nooit met anderen
" mja moet positief blijven i know
Wij zijn beiden voorstander van de Spartaanse opvoeding. De kinderkamer wordt voorzien van een touw dat van de ene naar de andere kant wordt gespannen. Daar hangen we de kinderen 's avonds overheen en op die manier kunnen ze dan slapen...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:54 schreef webspider het volgende:
[..]
Voor die tijd heeft Vibri dat geld heus al wel verbrast aan een paar leuke kinderkamers hoor.
Meestal lukt me dat alleen als ik een biertje achter de kiezen heb.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:56 schreef webspider het volgende:
Ja, lekker is dat ... vooral als je nog een beetje handig met woorden bent, dan komt je publiek ook nog eens niet bij
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:58 schreef webspider het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zuipmeet, heel Utrecht zal aan je voeten liggen![]()
Het is hier toffer dan in het noorden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoeltsoms denk ik echt: "wat doe ik hier???? het klikt toch nooit met anderen
" mja moet positief blijven i know
Kom je ook?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:58 schreef webspider het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zuipmeet, heel Utrecht zal aan je voeten liggen![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]ja omdat ze bezopen zijn allemaal
Dat heb ik met scene's waar je nogal expliciet moet zijn .. daar is wel een biertje of 2 als opwarming voor nodigquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Meestal lukt me dat alleen als ik een biertje achter de kiezen heb..
Checkquote:Het is ook een bepaalde drempel die je over moet, de gene voorbij. Nietwaar?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Een klein beetje. Soms voelt het lekker hier en gezellig en een heel klein beetje "thuis" al, en soms wil ik gillend terug naar Den Haag.
Vooral als je zoals vandaag in de stad loopt en overal mensen ziet die elkaar kennen, dan is het wel even lastig. Maar over een paar weken ken ik hier ook iedereen hoor. No worries.
Het komt helemaal goed.
Ik ben al geboekt dat weekendquote:
Wat bedoel je met expliciet?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:00 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat heb ik met scene's waar je nogal expliciet moet zijn .. daar is wel een biertje of 2 als opwarming voor nodig
[..]
Check
je leuter uit je broek hangen is wel explicietquote:
mwuahahah wie was er nou dronken he!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
owja.. das waar ookdat ding
die had ik verdrongen
Die heb ik niet...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
je leuter uit je broek hangen is wel expliciet
hij heeft er zelfs nog mee zitten spelen 's ochtendsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mwuahahah wie was er nou dronken he!!!!!!!!
Zeker als het door een andere medespeler bij jou wordt gedaan!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
je leuter uit je broek hangen is wel expliciet
whehehehe p0wned!quote:
niet van festivalbierquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mwuahahah wie was er nou dronken he!!!!!!!!
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker als het door een andere medespeler bij jou wordt gedaan!
Ik moest een scene met condooms spelenquote:
Wat moest je ermee doen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:07 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik moest een scene met condooms spelen![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Wel van de anderhalve liter grolsch die je als ontbijt achterover hebt geslagen..
Het was een kwaliteitsonderzoek ... Lang verhaalquote:
Nog niet... You feel lucky?quote:
waar twee honden vechten om een been... schenkt nixxx een wijntje in voor CLquote:
Te laat, ik heb haar al weggejaagd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
waar twee honden vechten om een been... schenkt nixxx een wijntje in voor CL
Grrrrrrrrrrrrrrrquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
waar twee honden vechten om een been... schenkt nixxx een wijntje in voor CL
wij hadden killer cocktails bijquote:
quote:
nee wij hadden zelf mee genomen van thuisquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Zonder alcohol.
Die Daiquiri was nauwelijks te proeven.
jij bent een meisjequote:
is dat een retorische vraag?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:16 schreef Christine het volgende:
nixxx, even hypothetisch: had je zondag aan mijn tieten willen zitten?
Q. ook nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:15 schreef Godlike02 het volgende:
Ik doe dr ook niks mee.
timeo Danae et dona ferentesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:16 schreef Christine het volgende:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:16 schreef Christine het volgende:
Het was iets met Trojequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ben ik dan de enige hier die dat soort uitspreken nooit kent![]()
Ik vraag me af over welke kadootjes we het hier hebbenquote:
Mijn tieten zijn niet holquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:21 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik vraag me af over welke kadootjes we het hier hebben
zondag waren ze misschien wel handig geweest als afdakje tegen de regenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Het was geen aanbod verder hoor.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
zondag waren ze misschien wel handig geweest als afdakje tegen de regen
Verwachtingspatroon.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij roept elke keer braaf CLin de sc
nee duh! opgevuld met Grieken natuurlijkquote:
Ik begreep je verkeerd danquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Bovendien was het geen aanbod..
Grieksquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee duh! opgevuld met Grieken natuurlijk
Tieten op z'n Grieksquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee duh! opgevuld met Grieken natuurlijk
Christine kloon!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:27 schreef liefie_ het volgende:
wat een vraag
ik vroeg me gewoon even af of je eventueel aan mn borstje had willen zitten
godsamme zeg
mag ik er nu op stampen dan?quote:
er zijn nog zat tieten op de wereldquote:
Christine heeft er maar 2. Daar stamp je niet zomaar op.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
er zijn nog zat tieten op de wereld
op eentje dan.. dan heeft ze de ander nog... het is net als met je nieren..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:34 schreef webspider het volgende:
[..]
Christine heeft er maar 2. Daar stamp je niet zomaar op.
wauw me gezien hebben en nog denken dat ik een kloon benquote:
Als man prefereer ik 2 speeltjes boven 1.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
op eentje dan.. dan heeft ze de ander nog... het is net als met je nieren..
het is gewoon een complot!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wauw me gezien hebben en nog denken dat ik een kloon ben
dan had je duidelijk meer gedronken dan ik![]()
wat schattigquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou het eerder "echte liefde" willen noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |