quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:14 schreef BigFire het volgende:
2 dagen geleden droomde ik van een 2-6 nederlaag![]()
maar wees gerust, m'n dromen komen nooit uit![]()
Dromen zijn bedrog, je weet toch.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:14 schreef BigFire het volgende:
2 dagen geleden droomde ik van een 2-6 nederlaag![]()
maar wees gerust, m'n dromen komen nooit uit![]()
Hey ik ga ook naar de toekomst, naar de B1quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben straks op de toekomst dus misschien dat ik ook even ga kijken.
Ik ga met onze D1. Tegen jullie D2 of 3 denk ik.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hey ik ga ook naar de toekomst, naar de B1
Hoe laat spelen ze? Ik ben er om half 6, dan moet diegene waar ik naar ga kijken, maar ik weet niet precies welk team het is, ga namelijk met iemand mee die er wel verstand van heeftquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ga met onze D1. Tegen jullie D2 of 3 denk ik.
Banaan, geen tijd voor helaas. Ben daar pas rond een uur of 7 half 8 klaar.
Met je alcoholpromillage zit het ook nog wel goed? Als ik tenminste naar je spelling kijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:35 schreef Jasza het volgende:
Ben nog verrot van gister dus geen Rabrandt voor mij
Ajax gaat wel einnen![]()
Was ook geen alcohol wat ik gister heb gebruiktquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Met je alcoholpromillage zit het ook nog wel goed? Als ik tenminste naar je spelling kijk.
Anderlecht, Ajax, Aek Athene en Arsenal.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:44 schreef Radegast het volgende:
Even op de zaken vooruitlopend, wat lijkt jullie een mooie poule?
Ik hoop op Barcelona, Ajax, Anderlecht, Celtic![]()
Liever niet weer Arsenalquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Anderlecht, Ajax, Aek Athene en Arsenal.
Niet weer Arsenal.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Anderlecht, Ajax, Aek Athene en Arsenal.
Niet weer Milan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan moest ik AC Milan kiezen, da's me toch nog net iets kutter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |