Zeker wel en je bedoelt servival zeker? Beetje kansloos elkaar afzeiken, fabeltastich was dat ja iddquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je hebt BB5 zeker niet meegemaakt hier op FOK! ?
Het gelul in cos is een bejaarde krans, er zijn nog geen mensen weggelopen of hebben een ban gehad, het kan en moet veel harder![]()
Uhm, newbiequote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:12 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mij kwam Morwen aan het eind pas aankakken met de slowchat
Ze herkende me iig niet
Right back at ya, you horny little thingquote:
Wat zullen je kinderen niet van je denkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Right back at ya, you horny little thing![]()
Die slapen en die zijn net zo ergquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat zullen je kinderen niet van je denken![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die slapen en die zijn net zo erg![]()
Ik kan niet tegen de meester op, ga ik huilen enzoquote:
Zijn inderdaad nog kleinquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
Hoe oud zijn ze eigenlijk, ik dacht dat ze nog geen pubers waren?![]()
Ben je ook een beetje te jonge moeder voor![]()
Van al mijn berichten was er misschien 1 of 2 ON-topicquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:35 schreef ThaSandman het volgende:
Off-topic koning?
Ik vind 36 jongquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zijn inderdaad nog kleinEn echt jong ben ik niet, maar wel jong van geest
![]()
Aha, APK en Bommiequote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen de meester op, ga ik huilen enzo![]()
Ik begin altijd rustig tot dat ik weet wie het een beetje kan hebben (APK en Versabommie)![]()
Ik ken je naam nog van vorig jaar, maar toen heb ik alleen meegelezen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Van al mijn berichten was er misschien 1 of 2 ON-topic![]()
Vorig jaar hebben ze me alleen maar zitten pestenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:42 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik ken je naam nog van vorig jaar, maar toen heb ik alleen meegelezen.![]()
Broekiequote:
Ow wat zieligquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben ze me alleen maar zitten pesten![]()
Waarom deed je niet mee met de waanzin (of zegt dat al genoeg)
Ga je naar huis??quote:
Lezen was al genoeg???? Ik heb 2 dagen gelezen (lurken??) en mijn vingers begonnen steeds meer te jeukenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:52 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ow wat zielig. Ik had geen zin om me als user aan te melden.
Jij schrijft het, ik kijk geen streamsquote:
Ik heb nu vakantie dus heb ik alle tijd om te reageren.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Lezen was al genoeg???? Ik heb 2 dagen gelezen (lurken??) en mijn vingers begonnen steeds meer te jeuken![]()
Ik heb al een paar jaar vakantiequote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:02 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik heb nu vakantie dus heb ik alle tijd om te reageren.
Ochtend ritueel!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:26 schreef DaMook het volgende:
SassefrasIk zie jou ook elke morgen hier he
En voor mij slapen nuquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:32 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Ochtend ritueel!!
streamverslagen bijlezen, en ff goeiemorgen zeggen! en dan rond half 9 weer aan het werk..
ow das nu al...
Ik ben niet verslaafd.quote:
misschien zitten de bewoners dan in hetzelfde ritme als jij!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
En voor mij slapen nu.
Volgende week ben ik er niet om deze tijdDan slaap ik pas net gok ik
(ploegendiensten).
ik heb ook nog niet het "verslaafde" gevoel. Waarschijnlijk komt dat nog wel. we zijn nog geen week onderweg.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ben niet verslaafd.
Ik weet niet wat het is, misschien gewoon nog te weinig tijd gehad om goed 'hooked' te raken.
Same here, misschien in september.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:38 schreef Sassefras het volgende:
ik heb ook nog niet het "verslaafde" gevoel. Waarschijnlijk komt dat nog wel. we zijn nog geen week onderweg.
een ietsiepietsie dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ben niet verslaafd.
Ik weet niet wat het is, misschien gewoon nog te weinig tijd gehad om goed 'hooked' te raken.
Dat wel, maar ik heb nog erg weinig gezien, en ik ben nauwlijks in de COS te vinden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:57 schreef Tamaartje het volgende:
een ietsiepietsie dan?![]()
Je bent hier wel regelmatig![]()
Dat is waar.. nog geen week bezig.. dus tijd zatquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik heb nog erg weinig gezien, en ik ben nauwlijks in de COS te vinden.
Maar wat sassefras ook al zei: het is nog vroeg, waarschijnlijk komt het nog wel.
Zuig zequote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:28 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen!
Wat zijn ze vroeg wakkerIk had om half 11 een afspraak bij de opticien... en ik dacht al sik zo thuis kom dan zullen ze ng wel aan het slapen zijn.... en dan kan ik nog even boodschapjes gaan doen..... niet dus... zijn ze allemaal al wakker
![]()
maar moet wel even stofzuigen hier![]()
Ik ben nog nooit de eerste weken verslaafd geraakt, daar is de groep te groot en vaag voor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:38 schreef Sassefras het volgende:
ik heb ook nog niet het "verslaafde" gevoel. Waarschijnlijk komt dat nog wel. we zijn nog geen week onderweg.
IrfanView is een goedequote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:48 schreef itsme het volgende:
hey ik ben op zoek naar een programmaatje waar ik foto's kleiner mee kan maken.
Niet al te groot. Jaren geleden had ik volgens mij iets jpeg optimizer of zo. nooit meer kunnen vinden.
Ik denk dat je xat.com image optimizer bedoeldquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:48 schreef itsme het volgende:
hey ik ben op zoek naar een programmaatje waar ik foto's kleiner mee kan maken.
Niet al te groot. Jaren geleden had ik volgens mij iets jpeg optimizer of zo. nooit meer kunnen vinden.
Idd erg duur, komt door de slechte oogst ivm de droogte van Juliquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:15 schreef kissa het volgende:
Ik was net even bij AH, de aardappelen kosten 3,49 euro (drie kilo) dat is omgerekend ruim zeven gulden![]()
Verlepte Andijvie 3.99 voor 500 gramquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:15 schreef kissa het volgende:
Ik was net even bij AH, de aardappelen kosten 3,49 euro (drie kilo) dat is omgerekend ruim zeven gulden![]()
Hmmmmmmmmmmm, kip, rijst, kerriequote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Verlepte Andijvie 3.99 voor 500 gram
Appels 2.29 voor 500 gram
En zo kan ik nog even doorgaan. Ik koop altijd aardappels direct bij de boer.... of in zeeland. Scheelt ech veel geld
Vanavond eet ik lekkere rijs kip kerrieheb e rnu al trek in
Jaquote:
Zullen geen verse groenten zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:06 schreef KRIBBET het volgende:
Wij zitten op het Sonja Bakker dieet, weet dus nu al wat ik over 3 weken ga eten.. SPANNEND![]()
Het schijnt dat de prijzen van groente en fruit nog verder gaat oplopen![]()
500 gram broccoli 1,49 euro (3.30 guldentjes)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Verlepte Andijvie 3.99 voor 500 gram
Appels 2.29 voor 500 gram
En zo kan ik nog even doorgaan. Ik koop altijd aardappels direct bij de boer.... of in zeeland. Scheelt ech veel geld
Vanavond eet ik lekkere rijs kip kerrieheb e rnu al trek in
quote:
waaaaaat! Ik ben bang voor onweer..... ga snel me hond uit laten... straks komt het hier heenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:33 schreef Tamaartje het volgende:
Onweer hierterwijl het niet eens regent ... vaagheid!
Haha rustigquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waaaaaat! Ik ben bang voor onweer..... ga snel me hond uit laten... straks komt het hier heen
ben al weer terug......quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:19 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Haha rustighet was maar heel even
Dus ik denk dat het gewoon helemaal weg is
Hier voorlopig niet denk ik, het gaat niet zo hard hier. Maar kan er ook naast zitten natuurlijk, hoop het wel, vond een aantal nachtsessie's wel erg gezellig tijdens BB5quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:29 schreef I_doubt het volgende:
[afbeelding]Hoi allemaal[afbeelding]
Er komen weer lange nachtsessies misschien?
Ik koop altijd die van 'Perfect' zelfde potje, zelfde fabriek maar wel goedkoperquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig hebben de potjes groenten van Hak een lange houdbaarheids datum
![]()
Volgens mij hebben ze die niet bij AHquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik koop altijd die van 'Perfect' zelfde potje, zelfde fabriek maar wel goedkoper
Wat jammer dat je zo'n verstandige vrouw hebt...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze die niet bij AH![]()
Afgelopen week wel aan een knulletje op de groentenafdeling gevraagd waar de verse doperwten lagen, hij wist het niet en zou het even navragen bij de chef![]()
![]()
![]()
(mijn vrouw riep hem maar terug)
Ik had de grootste lol maar mijn vrouw vond het jochie wel zielig, hele rode wangetjes en ze wilde hem geen flater laten slaan bij zijn chefquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wat jammer dat je zo'n verstandige vrouw hebt...
Had het gezicht van die chef wel eens willen zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |