Hé Kribjequote:
Ik ben er weerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hé Kribje
Gezellig om je weer te zien, ik mis je eigenlijk wel in de COS
Ja en nu ga ik even wegquote:
Ik voel het als thuis komenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:02 schreef Maurisico het volgende:
Ik zie dat de offtopic koning van 2005 weer helemaal in zijn element is!
Moet je even niet via de site kijken maar gewoon via de linkjesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:31 schreef Wereldman het volgende:
zo wat irritant dat Talpa reclame maakt van de wedstrijden...voordat de stream start...![]()
thanxquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:35 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Moet je even niet via de site kijken maar gewoon via de linkjes
FAQ, Policy en Streams
Hey Kribbet jij ook weer van de partij!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:37 schreef KRIBBET het volgende:
En ik zwaai naar iedereen![]()
dan hebben we dat ook weer gehad
![]()
handdoeken enzo opgevouwen de rest nog nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:52 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hoi Hoi
Weer klaar met je huishouden?![]()
Haha heerlijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
handdoeken enzo opgevouwen de rest nog nietMorgn weer een dag... nu vanuit bed de streams kijken
![]()
Ik heb een zak chips naast me liggenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:33 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb honger!
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:33 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb honger!
Oh, die had ik ook graag willen zien. Maar ik was vanavond weer vastgeplakt achter mijn pc. Ik heb nu oude kaas, augurkjes en scherpe mosterdquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:42 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Ik heb een zak chips naast me liggen![]()
Net de nieuwe serie Hotel Babylon op net 5 gekeken. Erg leuke serie, weer eens wat anders dan Lost, CSI, 24, PB en grey's anatomy
Snertquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:50 schreef kissa het volgende:
[..]
wie wil er een bakkie versgemaakte snert
![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:01 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hey Kribbet jij ook weer van de partij!![]()
Staat je off-topic bokaal er nog een beetje mooi bij?
[afbeelding]
Ik ook maar zit op het Sonja Bakker dieetquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:33 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb honger!
Zit zelf ook nog een beetje in twijfel of ik dit wel wil zien maar Fok is wel weer gezellig zo maar beetje jammer van die strenge mod regels maakt het er niet echt leuker op.....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Jazeker ik ben er weer
Ik heb besloten nog even te wachten met het kijken naar de streams totdat het schatje/lieverd eruit is
![]()
![]()
Kunnen ze dat kind niet in de tuin zetten![]()
![]()
Dat was de rde om weer is te komen kijken, heb erg veel gelachen vorig jaar en toen ook niet veel naar de streams gekekenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:00 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Zit zelf ook nog een beetje in twijfel of ik dit wel wil zien maar Fok is wel weer gezellig zo maar beetje jammer van die strenge mod regels maakt het er niet echt leuker op.....
De hele avond geen enkele keer je handjes gewassen?? Moet je altijd doen als je net autorijles hebt gehad!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:15 schreef Bergie88 het volgende:
Auw ik steek net mijn vinger in mijn oog waarmee ik vanmiddag pepers heb gesneden.
Ik heb het over pepers, altijd als ik die gesneden hebt blijft dat klote spul een dag aan mijn handen zitten. O, ja ik douche alleen met oudjaarsnachtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De hele avond geen enkele keer je handjes gewassen?? Moet je altijd doen als je net autorijles hebt gehad!!(vingers in de neus en dan weer aan het stuur en dan bij jou in je oog
)
Gebruik koffieprut om je handen te wassen en je hebt er absoluut geen last meer vanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:25 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Ik heb het over pepers, altijd als ik die gesneden hebt blijft dat klote spul een dag aan mijn handen zitten. O, ja ik douche alleen met oudjaarsnacht![]()
de douche heeft he geluk dat hij mij twee keer per dag mag verwelkomen
Hoe weet jij dat ik een Mug ben??quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:41 schreef Bergie88 het volgende:
Ow ik zie een mug!! Alarm!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb die electrische muggenmepper nog steeds niet gevondenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik een Mug ben??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |